بهترین مکان‌های بازی Forza Horizon 5
یحیی رحیمی

10 مکان زیبای بازی Forza Horizon 5 که باید به آن‌ها سر بزنید

یحیی رحیمی 6 دی 1400 1 دیدگاه
7,310 بازدید

فورتزا هورایزن 5 سفری مهیج از انگلستان بارانی و مه زده به مناطق بکر و زیبای کشور مکزیک است. استودیو پلی‌گراند گیمز این بار از نظر گرافیکی و طراحی محیط سنگ تمام گذاشته است و تقریباً تمامی بخش‌های بازی با تکنیک‌های فوتوگرامتری تهیه شده‌اند و همچنین تیم‌های متعددی برای به تصویر کشیدن زیباترین مناطق این کشور به مکزیک سفر کرده‌اند. تمام تلاش‌ها باعث خلق زیباترین فورتزا هورایزن تاریخ شده است که نمونه آن را در هیچ بازی دیگری پیدا نخواهید کرد. در این مطلب سعی می‌کنیم زیباترین مکان های Forza Horizon 5 را معرفی کنیم که حتماً باید به آن‌ها سر بزنید.

زیباترین مکان‌ های Forza Horizon 5

همه‌ی ما از کودکی با آرزوی مهمی بزرگ شده‌ایم، اینکه یک روز بتوانیم تمام خودروهای جذاب دنیا را خریداری کنیم و در دل جاده‌های زیبا و مناطق مختلف برانیم و دیگر به هیچ مسئله‌ی دیگری فکر نکنیم. خوشبختانه Forza Horizon 5 این آرزوی دست‌نیافتنی را به شکلی دیگر برآورده کرده است. بیشترین تعداد خودروهایی که می‌توانید در یک بازی مسابقه ای پیدا کنید، در این بازی استفاده شده است. این تعداد زیاد باعث نشده تا توجهی به جزئیات نشود و بلکه هر خودرو حس و حال مخصوص به خود را دارد و این بار هر مکان و بخش از بازی نیز دقیقاً با همین هدف طراحی شده است. زیباترین مکان های Forza Horizon 5 آن‌قدر زیاد است که در این مطلب تنها 10 عدد از آن‌ها را برای شما مشخص می‌کنیم. همراه پارسی گیم باشید.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

10 – Playa Azul

پلایا آزول یکی از شهرهای کوچک و ساحلی کشور مکزیک است که توریست‌های زیادی سالانه به آن سر می‌زنند و با ساکن شدن در هتل‌های درجه یک، اوقات خوشی را به سر می‌برند. اگرچه شما نمی‌توانید در هتل‌های آن ساکن شوید، اما بهتر است همین حالا اتومبیل اسپرت خود را آماده کنید و سفری به قسمت شرقی بازی داشته باشید. شهر Playa Azul بدون شک یکی از زیباترین مکان های Forza Horizon 5 است که دقیقاً بر اساس واقعیت ساخته شده و همان فضای دل‌نواز را نشان می‌دهد.

در صورتی که دنبال چند ساعت استراحت و گردش در سواحل زیبا با درخت‌های نخل تنومند می‌گردید و می‌خواهید کمی آفتاب بگیرید، حتماً به Playa Azul‌ سر بزنید که بهتر از این شهر، گیرتان نخواهد آمد! علاوه بر منطقه‌ی ساحلی، خیابان‌های کوچکی وجود دارد که رانندگی در آن‌ها لذت‌بخش است و البته مکان بزرگی برای دریفت کشیدن هم حاضر شده است. تازه اگر از این شهر ساحلی خوشتان آمده، می‌توانید خانه‌ای در نزدیکی آن خریداری کرده و بالاخره مستقل شوید!

زیباترین مکان های بازی Forza Horizon 5

9 – Ek’ Balam

قوم مایا به دلیل معماری منحصر به فرد و همچنین رسوم عجیب شهرت دارند. یکی از زیباترین مکان‌های Forza Horizon 5 مربوط به منطقه‌ی Ek’ Balam می‌شود که زمانی مرکز حکومت مایاها حساب می‌شد. یکی از سازه‌های تاریخی این منطقه، آکروپلیس نام دارد که می‌توان ساعت‌ها در مورد معماری تاریخی آن صحبت کرد و خوشبختانه قرار است در فورتزا هورایزن 5 نیز سری به آن بزنید و کمی درس تاریخ یاد بگیرید. این مکان به حدی زیبا طراحی شده که استودیو سازنده شما را مجبور به گردش در تمامی بخش‌های آن می‌کند و حتی باید یک تصویر زیبا از آکروپلیس نیز تهیه کنید. این بخش به نوعی قسمتی از روند داستانی بازی Forza Horizon 5 است.

Ek’ Balam بهترین مکان برای تست ری‌تریسینگ صدا Forza Horizon 5 است و کافی است به منطقه‌ی پایین‌دست بروید و مک‌لارن خود را تا انتها گاز دهید تا اکو صدای اتومبیل شما را دیوانه کند. فضای جنگلی در کنار معماری بی‌نظیر باعث شده تا این منطقه یکی از زیبا‌ترین و پرجزئیات‌ترین مکان‌های بازی باشد که باید حتماً به آن سر بزنید.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

8 – Aeródromo En La Selva

نکته‌ی مهم در مورد زیباترین مکان های Forza Horizon 5‌ آن است که تمامی آن‌ها بر اساس واقعیت ساخته شده‌اند. یکی از همین مکان‌ها که عاشقان سرعت باید حتماً به آن سر بزنند، Aeródromo En La Selva نام دارد. این مکان یک فرودگاه متروکه است که در قسمت جنوب غرب نقشه واقع شده و دارای یک پیست مسابقه بزرگ است و مخصوص افرادی ساخته شده که می‌خواهند خودرو اسپرت خود را تست کنند. ترکیب ساختمان‌های قدیمی و همچنین هواپیماهای رها شده، فضایی جادویی و پر اتمسفری را ایجاد کرده که نباید آن را از دست دهید.

Aeródromo En La Selva بهترین مکان برای شلوغ‌کاری و تست سرعت و همچنین دریفت کشیدن است. در عین حال می‌توانید از طبیعت زیبا نیز لذت ببرید و حتی چند تصویر جذاب و زیبا نیز تهیه کنید. بخش عکاسی فورتزا هورایزن 5 با ویژگی‌های مختلف مانند تنظیم فوکوس و فیلترهای گوناگون، شما را به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

7 – Dunas Blancas

کشور مکزیک واقعاً عجیب و باورنکردنی است. اگر به سمت شمال حرکت کنید، می‌توانید فضایی برفی پیدا کنید و در عین حال مناطق بیابانی نیز وجود دارد و انگار تمام دنیا را درون خود جای داده است. یکی از مناطق جالب، Dunas Blancas نام دارد که پر از شن و ماسه است و فضایی کاملاً کویری دارد. سالانه افراد زیادی برای تماشای آسمان به این منطقه سفر می‌کنند و کویر آن جذابیت بسیار زیادی دارد. می‌توانید پورشه قرمز رنگ را بردارید و سری به این منطقه‌ی جالب بزنید و هر از گاهی نیز طوفان‌های شن را تجربه کنید. طوفان شن به بهترین شکل ممکن طراحی شده و کاملاً حسی واقعی منتقل می‌کند.

اگر اوایل فورتزا هورایزن را دنبال کنید، خواهید دید که استودیو شما را به این منطقه می‌کشاند تا جذابیت بصری بازی و همچنین حرکت در طوفان شن را به شما نشان دهد. آنجاست که می‌فهمید بازی واقعاً گرافیک زیبایی دارد و چه فضایی زیباتر از کویر برای تهیه‌ی چند عکس زیبا؟ بدون شک این منطقه، منحصر به فردترین مکانی است که تابه‌حال در فورتزا هورایزن طراحی شده است. می‌توانید این منطقه را در قسمت غربی نقشه پیدا کنید.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

6 – Caldera

پلی‌گراند گیمز از همان ابتدای نمایش زیباترین مکان های Forza Horizon 5، تأکید بسیار زیادی روی آتش‌فشان فعال در منطقه داشت. وجود یک آتش‌فشان در مرکز نقشه، علاوه بر آنکه شناسایی مکان‌های مختلف را ساده‌تر کرده؛ بلکه زیبایی منحصر به فردی نیز به کل بازی بخشیده است. این منطقه‌ی کوهستانی، بهترین نقطه برای تست کردن خودروهای آف‌رود است که می‌توانند خشن‌ترین نقاط بازی را به راحتی بپیمایند. اگر به دنبال ماجراجویی کنار یک آتش‌فشان فعال می‌گردید، منطقه‌ی Caldera را از دست ندهید.

Caldera طبیعی‌ترین مکانی است که می‌توانید در فورتزا هورایزن 5 پیدا کنید و سپس به دریفت کشیدن در آن بپردازید. می‌توانید راه طولانی به سوی قله را بپیمایید و سپس از آنجا به پایین بپرید و یکی از طولانی‌ترین پرش‌های آزاد با اتومبیل را تجربه کنید. این بازی کاری می‌کنید که خودتان داستان بازی را بسازید و تنها یادتان باشد که از گدازه‌های آتش موجود دوری کنید زیرا آتش‌فشان فعال است و ممکن است اتومبیل زیبایتان خراب شود.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

5 – Cascadas De Agua Azul

بدون شک همه شما یک بار هم که شده، تصاویری از آبشار آگوا آزول کشور مکزیک را دیده‌اید. سالانه افراد زیادی برای تفریح و استراحت به ویلاها سلطنتی کنار این آبشار سفر می‌کنند و اوقات مفرحی را می‌گذرانند. این آبشار و مناطق کناری در فورتزا نیز بازسازی شده‌اند و چه‌بهتر که سری به Cascadas De Agua Azul بزنید و از زیبایی این منطقه تعجب‌زده شوید. علاوه بر آبشار، تمامی رود اصلی نیز در بازی شبیه‌سازی شده است و کافی است یک خودرو آف رود مانند جیپ زردرنگ بازی را انتخاب کنید و به آب‌بازی همراه دوستانتان بپردازید.

اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید چند فلامینگو را هم در منطقه‌ی Cascadas De Agua Azul پیدا کنید. کمتر منطقه‌ی فورتزا هورایزن 5 این اندازه حس واقعی و منحصر به فردی دارد و همین نکته باعث شده تا آن را به عنوان یکی از زیباترین مکان‌ها برای بازدید به شما پیشنهاد دهیم.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

4 – Teotihuacan

مکزیک پر از مکان‌های باستانی و تاریخی است و اگر فکر می‌کردید که هرم‌های زیبا تنها در مصر وجود دارد، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا که Forza Horizon 5 شما را به یکی از مناطق تاریخی منحصر به فرد به نام تئوتیئواکان می‌برد. این مکان باستانی بزرگ در حوزه‌ی آبگیر مکزیک قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین هرم‌ها نیز همین جا ساخته شده است. بسیاری ساخت این هرم را به صدسال قبل از میلاد مسیح مربوط می‌دانند. اگرچه نمی‌توانیم به این راحتی به مکزیک سفر کنیم، چه‌بهتر که اتومبیل خود را روشن کنیم و سری به یکی از زیباترین مکان های Forza Horizon 5 با نهایت سرعت بزنیم.

این هرم تاریخی در شب نیز با ترکیب چراغ‌های آبی و نارنجی، فضای بکر و چشم‌نوازی را ایجاد کرده است. همچنین وجود یک مسیر طولانی برای سرعت گرفتن، از دیگر ویژگی‌های جالب این منطقه است. بناهای تاریخی در تئوتیئواکان وجود دارد که خوراک عکاسی هستند و اگر می‌خواهید خود را به عنوان عکاس به دوستانتان معرفی کنید، منطقه‌ی بهتری از Teotihuacan در فورتزا پیدا نمی‌کنید.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

3 – Guanajuato

ایکس باکس هنگام معرفی بازی رانندگی جدید خود، توجه ویژه‌ای به شهر رنگارنگ و زیبای گواناهواتو داشت و بازدید این شهر واقعاً به دلیل نیاز ندارد. این شهر در مرکز مکزیک واقع شده و خانه‌های آن هر کدام به نوعی رنگ‌آمیزی شده‌اند که انگار به یک بوم نقاشی نگاه می‌کنید. خیابان‌های شهر تجربه‌ای نو در اختیار شما قرار می‌دهند که در نسخه‌های پیشین فورتزا هورایزن وجود نداشت. رانندگی در خیابان‌های باریک با سرعت بالا، اوج هیجان و لذت را می‌رساند و چه‌بهتر که همراه دوستانتان سری به Guanajuato بزنید.

اگر اندکی در فضای Guanajuato بچرخید، خواهید دید که این مکان شبکه‌ای تونل‌های به هم پیوسته را دارد. این تونل‌ها برای فرار از منطقه‌ی شهری فوق‌العاده هستند و بهترین میانبر هنگام مسابقه حساب می‌شوند. ترکیب تونل‌های قدیمی و خیابان‌های باریک باعث شده تا افرادی که دقت زیادی در رانندگی دارند، اوقات شیرینی را در گشت و گذارشان تجربه کنند و از سرعت سرسام‌آور خود در لذت ببرند.

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

2 – Hotel Mirador Balderrama

همان‌طور که در قسمت‌های بالاتر گفتیم، طبیعت مکزیک با مناطق مختلف پوشیده شده است. از سویی با بیابان‌های کویری روبه‌رو هستیم که گرمای آن مغزتان را می‌پزد و در سوی دیگر نیز با مناطق کوهستانی و خنک که درخت‌های بلند آن زیبایی خاصی به منطقه بخشیده‌اند. Hotel Mirador Balderrama یکی از زیباترین مکان های Forza Horizon 5 است که دره‌ها و کوه‌های بلند را فراهم می‌کند. می‌توانید با یک اتومبیل قدرتمند از کوهستان بالا روید و تمام محیط را زیر پای خود تماشا کنید. این منطقه مخصوص افرادی ساخته شده که به عکاسی و طبیعت زیبا علاقه دارند و هر هفته نیز سری به کوه می‌زنند.

رانندگی در منطقه‌ی Hotel Mirador Balderrama حسی رضایت‌بخش دارد و شما را مجبور می‌کند تا با چالش‌های تازه‌ای دست و پنجه نرم کنید و در آخر نیز با پرش مهیج به سمت دره سقوط کنید. نگران نباشید، مرگ در فورتزا معنی ندارد!

مکان های زیبای بازی Forza Horizon 5

1 – El Estadio Horizon

در انتهای مطلب زیباترین مکان های Forza Horizon 5 به استادیوم فوتبال حرفه‌ای هورایزن می‌رسیم که دقیقاً در مرکز نقشه قرار گرفته است. فوتبال اهمیت بسیار زیادی در مکزیک دارد و مردمان این کشور عاشق این ورزش دوست داشتنی هستند و توسعه‌دهندگان فورتزا نیز به همین دلیل، استادیومی وسیع را ساخته‌اند. نه تنها این استادیوم زیبا و مثال‌زدنی است، بلکه یک ایستراگ و نکته‌ی مخفی نیز در آن وجود دارد. می‌توانید داخل استادیوم بروید و فوتبال بازی کنید! چیزی مانند بازی Rocket League اما این بار واقعی‌تر و به دور از هیجان. استادیوم بزرگ بازی فرصت مناسبی است که همراه دوستانتان شوید و فوتبال بازی کنید و حتی راکت لیگ را در فورتزا بازسازی کنید.

بازی Forza Horizon 5 مملو از طبیعت زیبا و مکان‌هایی است که گشت و گذار در آن‌ها می‌تواند لذت‌بخش باشد و مناظر زیبا و چشم‌نوازی را برای شما به نمایش بکشاند. در این مطلب سعی شد 10 مورد از این مکان‌های زیبا به شما معرفی شود تا سوار بر خودروی سوپراسپرت خود به آن‌ها سفر کرده و لحظاتی خوبی را برای خود رقم بزنید. اگر شما نیز مکان‌های زیباتری می‌شناسید، بخش نظرات را از دست ندهید.
منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا محیط و مکان‌های بازی Forza Horizon 5 از مکان‌های دنیایی واقعی الهام گرفته شده است؟

بله. نقشه موجود در این بازی کاملا بر اساس محیط‌های واقعی کشور مکزیک طراحی شده و از لحاظ دقت کاملا شبیه به مدل‌های واقعی دارد.

۱
آیا در بازی Forza Horizon 5 آتش فشان فعال وجود دارد؟

بله. یکی از بارزترین مکان های موجود در بازی آتش فشانی در منطقه Caldera است که امکان سفر و گشت و گذار در دامنه و قله آن نیز وجود دارد.

۲
آیا امکان تجربه فوتبال در بازی Forza Horizon 5 وجود دارد؟

بله. در منطقه ای از بازی با نام El Estadio ایستراگی از بازی Rocket League وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد با اتومبیل خود فوتبال بازی کنید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    M&F

    مهمان

    خیلی خوبه از فورزا ۴ هم بهتره من خیلی ازش راضیم

    پاسخ دهید