یحیی رحیمی

Forza Horizon 4 امسال برای کنسول Xbox One و PC منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 22 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,275 بازدید

تازه‌نفس سری بازی‌های ماشین‌سواری مایکروسافت از سال 2011 به بعد، موفق به کسب تحسین‌های زیادی شده است. Forza بدون شک از بهترین‌های سبک ماشین‌سواری است و هر نسخه پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. Forza Horizon 4 معرفی‌شده است و دیشب یک تریلر و همچنین ویدیو کامل از گیم پلی بازی را مشاهده کردیم و زمان آن است که ماجراجویی‌های خود را در بریتانیای بزرگ شروع کنیم.

بازی ویژگی‌های زیادی را اضافه کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به سیستم آب و هوایی پویا و متغیر، فصل‌های متفاوت و همچنین دنیای Multiplayer. در تریلر یک McLaren اسپرت را مشاهده کردیم که از محیط‌های مختلفی همچون بیرون شهر آفتابی، برف و کولاک، کوهستان‌های برفی، روستاهای بارانی و جاده‌های گلی عبور می‌کند. ماشین‌های آفرود و همچنین موتورسیکلت‌ها نیز بخش بزرگ بازی هستند.

در طول زمان پخش گیم پلی، مسابقه‌های چند نفره و رویدادهای جالب را مشاهده کردیم. رانندگانی که در دنیای جهان باز شرکت دارند همگی انسان‌های واقعی هستند. نسخه قبلی از آوتار بازیکنان برای پر کردن خیابان‌های شهر استفاده کرده بود. گفته می‌شود که Forza Horizon 4 با 60 فریم ریت بر ثانیه اجرا خواهد شد و هنوز مشخص نیست که این فریم ریت مربوط به Xbox One X است یا کنسول پایه

گفته می‌شود که Forza Horizon 4 در تاریخ 22 اکتبر سال 2018 برای کنسول Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی همچنین از طریق Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود و با ویژگی Play Anywhere نیز، هرکجا که باشید می‌توانید از این بازی لذت ببرید و برای بازی روی دو پلتفرم تنها نیاز به یک نسخه دیجیتالی دارید. مایکروسافت در کنفرانس خود بازی‌های فوق‌العاده‌ای را معرفی کرده است و شاید یکی از بزرگ‌ترین حضورهای مایکروسافت را در E3 شاهد بودیم. نظر شما در مورد بازی چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.