دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX 360
دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX 360

پارسی گیم 9 شهریور 1398 24 دیدگاه
49,720 بازدید

دانلود بازی Forza Horizon 2 برای ایکس باکس 360

لذت اتومبیل‌رانی در دل جاده‌های بزرگ و پهناور و با آخرین سرعت از تجربه‌هایی است که تنها چند بار در زندگی تکرار می‌شود. اینکه اتومبیلی آخرین‌مدل زیر پا و محیط پیرامون فوق‌العاده زیبایی دورمان باشد آن‌چنان رؤیای قابل تحققی نیست اما مایکروسافت چند سال پیش با ایجاد شاخه‌ای در دل فرانچایز Forza و سپردن توسعه آن به دست استودیو Playground، سری بازی Forza Horizon را به همه دنیا معرفی کرد. این بار مایکروسافت با بازی Forza Horizon 2 برگشته است و ما را به کارناوال سرعت و هیجان در جاده‌های جنگلی و زیبای اروپا برده است و حالا با حذف بخش داستانی تمام تمرکز روی گیم پلی قرارگرفته است و البته که لذت واقعی راندن یک لامبورگینی در قلب اروپا هوش از سر همه خواهد برد.

Forza Horizon 2 از همان ابتدا شروع هیجان‌انگیزی دارد و با ورود به فستیوال، سه خودرو به شما پیشنهاد می‌شود و با انتخاب یکی از آن‌ها، دنیای مسابقه و هیجان شروع می‌شود. بازی محیط‌های فوق‌العاده گسترده‌ای را در نظر گرفته است و مهم نیست که جاده خاکی باشد یا اینکه میانه جنگل‌های شمال فرانسه. به‌محض ورود به بازی متوجه خواهید شد که هندلینگ اتومبیل‌ها مانند بازی‌های ریسینگ دیگر نیست و این بار باید دقت زیادی به رانندگی داشته باشید و سری Forza همیشه به منطقی و واقعی بودن بازی‌هایش معروف است. تک‌تک اتومبیل‌ها نیز به لطف قدرت موتور و فیزیک بازی، دارای هندلینگ مخصوص به خود هستند و محیط‌های مختلف نیز روی رانندگی و کنترل اتومبیل تأثیر خواهد گذاشت.

تعداد مسابقات بازی Forza Horizon 2 به بیشترین حد خود رسیده است و همایش‌ها و مسابقات مختلف از درودیوار می‌بارند و نمی‌گذارند که یک‌لحظه نیز حوصله‌تان سر رود. ممکن است مسابقات در جاده خاکی باشد و هدف گذشت از موانع مختلف باشد اما ممکن است که تنها سرعت در آسفالت گرم جنوب ایتالیا مدنظر باشد. یکی از مسابقات جدید بازی نیز Road Trip یا سفر جاده‌ای است و باید به یک سری نقاط موجود در نقشه بروید و فردی که در کمترین زمان ممکن موفق به انجام چنین کاری شده باشد، برنده حساب می‌شود. یکی از نقاط جالب بازی اما مسابقه با جت‌ها و بالن‌ها و قطارهاست که باید با سرعت عجیب‌وغریبی پیش بروید و هیجان خاصی بعد از تجربه این بخش به شما تزریق می‌شود و هوش ازسرتان با شنیدن صدای قطار یا غرش موتور جت جنگی خواهد رفت.

جلوه‌های بصری بازی Forza Horizon 2 در یک‌کلام فوق‌العاده است و کافی است که نمای داخل ماشین را انتخاب کنید و از این‌همه جزئیات پردازی شگفت‌زده شوید. قطره‌های آب روی شیشه اتومبیل و آفتابی که به خودرو می‌خورد شمارا تحت تأثیر قرار خواهد داد. لذت راندن در جاده‌های اروپا را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Forza Horizon 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Forza Horizon 2 is an open-world racing video game developed for Microsoft’s Xbox One and Xbox 360 consoles. It is the sequel to 2012’s Forza Horizon and the seventh instalment in the Forza series. The Xbox One version of the game was developed by Playground Games, the team behind the original Forza Horizon, while Sumo Digital developed the version for Xbox 360, with Forza series developer Turn 10 Studios supporting both builds. The Xbox 360 version is also the final Forza game released for the platform. The game received positive reviews from critics and a sequel, Forza Horizon 3, was released on 27 September 2016.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    armin

    مهمان

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چجوری باید روی xbox 360 نصبش کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام لطفاً لطفا جواب بده میشه اموزش بدی چطوری این بازی رو روی اندروید اجرا کنم یا بازیهای Xbox 360 چطور میشه روی اندروید بازی کرد

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mamad در پاسخ به علی

      مهمان

      شوخیت گرفته؟

    • Avatar

      کیومرث گدرت مند در پاسخ به علی

      مهمان

      داداش خودت میگی که رو ایکس باکس چطوری میخوای رو اندروید اجرا کنی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه