بازی Grid Legends
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Grid Legends اعلام شد

یحیی رحیمی 13 آذر 1400 بدون دیدگاه
431 بازدید

شرکت Codemasters پس از اعلام خبر نمایش گیم پلی Grid Legends، اطلاعات کاملی در مورد روند بازی و حالت‌های مختلف آن ارائه داد. بنابر ویدیو منتشرشده، زمان انتشار Grid Legends روز 25 فوریه 2022 (6 اسفند) خواهد بود و این اثر مسابقه‌‌ای برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش بخش اخبار بازی، Grid Legends اثری مسابقه‌ای با جلوه‌های بصری چشم‌نواز است که انواع و اقسام مسابقات را ارائه می‌دهد. این بازی، بخش داستانی تازه‌ای به نام Driven to Glory را با حضور بازیگران معروفی مانند شوتی گتوا معرفی می‌کند که بر اساس رقابت‌های کلاسیک مجموعه‌ی گرید ساخته شده است و بازی‌کننده را با انواع و اقسام مسابقات خیابانی و پیست‌های جدید آشنا می‌کند.

بخش داستانی با ابزارهای پیشرفته‌ای توسعه یافته و همچنین صحنه‌های سینمایی لایو‌اکشن نیز به کار برده شده که حس و حال یک مستند داستانی در مورد مسابقات اتومبیل‌رانی را به بازی‌کننده منتقل می‌کند. پیشرفت انجام شده در بخش داستانی به حالت کریر منتقل خواهد شد که شامل 250 رویداد مختلف است. این بخش داستانی، فضای بازی را از تکرار خارج می‌کند و هدفی برای اتمام بازی‌ ایجاد می‌کند. این شیوه اخیرا در اکثر بازی‌های مسابقه‌ای به کار گرفته می‌شود.

بازی Grid Legends هنگام انتشار از 100 اتومبیل مختلف شامل خودروهای برقی و اسپرت پشتیبانی می‌کند. یک حالت جدید به نام الکتریک بوست نیز اضافه شده که با هدف تبلیغ اتومبیل‌های برقی گنجانده شده است. حالت‌های دیگر مانند دریفت و Elimination نیز بازگشته‌اند و با رویکرد سابق به کار خود ادامه خواهند داد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات بازی گرید لجندز، افزودن دو شهر مسکو و لندن است که رنگ و بوی تازه‌ای به پیست‌های مسابقه بازی می‌بخشد و می‌توانید در فضای برفی مسکو و جاده‌های بارانی لندن برانید.

زمان انتشار Grid Legends

Grid Legends یک بازی مسابقه‌ای کامل

بخش Race Creator به بازی‌کنان اجازه‌ی ایجاد مسابقات اختصاصی را می‌دهد. می‌توان اتومبیل‌های مختلف را کنار هم قرار داد و همچنین وضعیت آب و هوا و زمان مسابقه را تعیین کرد. این بخش همچنین ویژگی‌هایی مانند رمپ و دروازه‌های افزایش سرعت را هم ارائه می‌کند و بازی‌کن می‌تواند بسته به خلاقیت و علاقه، مسابقاتی حتی بهتر از نمونه‌های اصلی بسازد.

گرافیک بازی Grid Legends نسبت به عناوین پیشین یک سر و گردن بالاتر خواهد بود و توسعه‌دهنده با افزودن جزئیات بصری بیشتر، فضای زیبایی را به تصویر کشیده است. هوش مصنوعی حریف و اتومبیل‌ها از دیگر تغییرات گرید لجندز است و بهبود این بخش، باعث ایجاد لحظات دراماتیک و به‌یادماندنی برای مسابقه‌دهنده خواهد شد. دیگر رانندگان با رویکردی تکراری به مسابقه نمی‌پردازند و احتمال رخ دادن هر اتفاقی هنگام مسابقه وجود دارد.

بازی Grid Legends

الکترونیک آرتز در آخر از فعال شدن قابلیت کراس پلی و اتصال تمامی بازی‌کنان کامپیوتر و کنسول به یکدیگر خبر داده است و کافی است یک دکمه را فشار دهید تا با دوستان خود به مسابقه بپردازید. گفتنی است خرید شرکت Codemasters توسط الکترونیک آرتز با قیمت 1.2 میلیارد دلار سال گذشته انجام شد و کنترل فرنچایزهای این شرکت در دست EA قرار گرفته است. منتظر انتشار Grid Legends در تاریخ 6 اسفند برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.