هادی اسماعیل‌زاده

گرافیکی ترین بازی های اندروید

هادی اسماعیل‌زاده 14 فروردین 1401 13 دیدگاه
26,819 بازدید

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، صنایع بسیاری در سطح بالاتری قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها گوشی‌های هوشمند است. افزایش قدرت پردازش سخت ‌‌افزار این دستگاه‌ها و همه‌گیر بودنشان، باعث شده تا بازی‌های منتشر شده برای این پلتفرم نیز در سطح بالایی از لحاظ پیچیدگی و گرافیک قرار بگیرد. تنوع بازی‌های موبایل بسیار بالا بوده و هر کدام در زمینه متفاوتی سعی در جذب مخاطب می‌کنند. بازی‌های بسیاری مانند Flappy Bird، با تمرکز بر گیم‌پلی عرضه می‌شوند اما بازی‌های بسیاری هم وجود دارند که مخاطب را با گرافیک خود تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های اندروید با گرافیک بالا آشنا کنیم. با پارسی گیم همراه باشید.

بازی های اندروید با بالاترین و بهترین گرافیک

قبل از هر چیز باید بگوییم که این لیست نمی‌تواند همه را راضی کند زیرا قطعاً همه ما، سلایق و ترجیحات متفاوتی داریم. بازی‌هایی که گرافیک خوبی دارند برای اجرای مناسب و بدون مشکل، نیازمند گوشی هوشمند قدرتمندی نیز هستند. همه می‌توانند نظر خود را در مورد این بازی‌ها بیان کند و همچنین برای مقایسه، سری به لیست‌های مشابه دیگر بزنند. البته خوشحال می‌شویم بازی‌هایی را که به نظر شما شایسته قرارگرفتن در این لیست هستند، توصیه کنیم اما اگر هنوز احساس می‌کنید که عنوانی را جا انداخته‌ایم، در بخش نظرات به ما بگویید! بدون بحث بیشتر، برویم به سراغ لیست بازی اندروید با بهترین گرافیک که می‌توانید همین‌الان دانلودشان کنید.

بازی Genshin Impact

Genshin Impact

  • سازنده: miHoYo Limited
  • رده‌بندی سنی: 12 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

Genshin Impact یک بازی نسبتاً جدید است که اکثر اوقات، به عنوان معیاری برای بررسی عملکرد گوشی‌های هوشمند جدید استفاده می‌شود. این عنوان که یک تجربه اکشن نقش‌آفرینی با مکانیزم‌های gacha است، شباهت‌هایی با بازی Zelda: Breath of the Wild دارد؛ البته بدون این که یک کپی کامل را به مخاطب ارائه دهد.

شما در میان مناظر بی‌پایان بازی، به گشت‌وگذار می‌پردازید و راه خود را از میان کوه‌ها طی می‌کنید، در سواحل قدم می‌زنید و یا سری به قلعه‌ها و شهرها خواهید زد. در حین لذت بردن از گرافیک خارق‌العاده بازی، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد؛ Genshin Impact یکی از آن بازی‌هایی است که گاهی اوقات در هنگام تجربه آن، فراموش می‌کنید چه ماموریتی را بر عهده گرفته‌اید؛ صرفاً به این دلیل که در محیط‌های زیبای بازی غرق خواهید شد. Genshin Impact از نظر گرافیکی جزو بهترین‌هاست و حتی توان رقابت با بازی‌های کنسولی را دارد. کنترل‌ها نیاز به کمی اصلاح دارند اما با توجه به استفاده از صفحه لمسی به عنوان منبع ورودی اصلی، این موضوع اصلاً دور از انتظار نیست. هنگامی که به نحوه حرکت در جهان‌های وسیع بازی عادت کردید، می‌توانید به راحتی در قاره Teyvat به گشت‌وگذار یپردازید.

Genshin Impact یک بازی جهان‌باز است که از بیهوده پرسه زدن در جهان آن، خسته نخواهید شد. البته اگر بخواهید کاری بیشتر از تحسین گرافیک آن انجام دهید، می‌توانید گروهی مناسب از دوستان را پیدا کنید تا در کنار شما به ماجراجویی بپردازند. همان‌طور که اشاره کردیم، این بازی رایگان اما متکی بر مکانیزم gacha  است ولی نگران نباشید؛ می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه برای پیشرفت در بازی، با ریتمی آهسته‌تر، گیم‌پلی را پیش ببرید.

بازی Black Desert Online

Black Desert Mobile

  • سازنده: Pearl Abyss
  • رده‌بندی سنی: 12 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

شاید شما هم مثل من، تا به حال نسخه موبایلی Black Desert را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نکرده باشید اما وقتی در اینترنت جستجو می‌کنید تا ببینید کدام بازی موبایل، گرافیک فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، بارها با عنوان Black Desert Mobile روبرو خواهید شد. حدود یک سال و نیم پیش، هنگامی که این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شد، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. اگرچه گرافیک بازی فوق‌العاده بود اما انتقاداتی به سیستم Pay2Win (پرداخت پول برای برنده شدن) وارد شد و سازندگان، به حریص بودن متهم شدند.

اما با گذشت یک و سال نیم از عرضه بازی، حال این MMO باید از بالانس بیشتری برخوردار باشد تا بدون نیاز به پرداخت پول برای برنده شدن، لذت بازی حفظ شود. اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه دارید و می‌خواهید یک محیط گرافیکی فوق‌العاده را در گوشی هوشمند خود تجربه کنید، حتماً به سراغ تجربه بازی Black Desert Mobile بروید.

بازی کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty: Mobile

  • سازنده: Activision Publishing, Inc.
  • رده‌بندی سنی: 16 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، حاوی تبلیغات

در این مورد، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد و احتمالاً فرنچایز Call of Duty، نیازی به معرفی نداشته باشد. این بازی تقریباً در هر پلتفرم بازی قابل‌تصوری، مورد استقبال قرار گرفته و همین موضوع، در مورد نسخه اندروید و iOS آن، که با نام کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود، صادق است. شما می‌توانید این بازی تیراندازی اول‌شخص را در دو حالت PvP و Battle Royale تجربه کنید؛ بنابراین هر حالتی که بخواهید، در این بازی مهیا شده است و از آنجا که در لیست بازی های اندروید با بهترین گرافیک قرار گرفته، از قبل می‌دانید که نه‌تنها سرگرم‌کننده است، بلکه جلوه‌های بصری آن نیز مانندی ندارد.

بازی Call of Duty Mobile مملو از لحظات اکشن و سرگرم کننده بوده و تجربه‌ای بی‌مانند از سبک شوتر اول‌شخص را به خوردتان می‌دهد. وجود حالت‌های مختلفی برای تجربه چندنفره بازی مانند Deathmatch، King of the Hill و … در کنار بخش مجزایی برای بتل رویال، این بازی را به یکی از کامل‌ترین عناوین منتشر شده برای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده و گرافیک بی‌نظیر و جذابش نیز کمک شایانی به لذت‌بخش بودن گیم پلی می‌کند. تمامی جلوه‌‌های ویژه، انیمیشن‌ها و جزییات سلاح‌ها با دقتی بالا و به زیبایی طراحی ‌‌شده‌اند و شاید پس از مدتی فراموش کنید که در حال تجربه یک بازی با گوشی موبایل هوشمند خود هستید.

بازی Sky Children of the Light

Sky: Children of the Light

  • سازنده: Thatgamecompany Inc.
  • رده‌بندی سنی: 6 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

Sky: Children of Light یک عنوان دیگر برای علاقه‌مندان به سبک ماجراجویی است؛ یک بازی ماجراجویی عالی که همچنان به صورت رایگان، در دسترس قرار دارد. حوادث بازی در جهانی به نام Kingdom of Heaven دنبال می‌شود که شاید نامی منحصربه‌فرد برای یک دنیای فانتزی نباشد اما از لحاظ گرافیکی، بسیار زیبا است.

شما می‌توانید در عین سفر به هفت جهان مختلف، روی تقویت و پیشرفت شخصیت‌های خود کار کنید. می‌توانید با دیگران متحد شوید اما در صورت تمایل، امکان تجربه انفرادی بازی هم وجود دارد. هدف شما، آوردن نور بیشتر به جهان ‌بازی است. برای رسیدن به این هدف، باید چند شمع در چمدان خود حمل کنید. همچنین می‌توان شمع‌های بیشتری را با پول واقعی در بازی خریداری کرد.

با این حال به طور کلی، حتی بدون خرج کردن پول نیز می‌توانید به خوبی از پس این کار برآیید. شخصیت شما در میان محیط‌هایی رؤیایی با طراحی شگفت‌انگیز که با یک موسیقی متن فوق‌العاده همراه است، قرار می‌گیرد. این قطعاً یکی از آن بازی‌هایی است که باید با هدفون بازی کنید. از آنجا که می‌توانید بازی را به صورت رایگان تجربه کنید، به شدت آن را به گیمرهای iOS و اندروید توصیه می‌کنیم.

بازی Grid

GRID

  • سازنده: Feral Interactive
  • رده‌بندی سنی: مناسب برای همه
  • قیمت: 9.99$

یک بازی مسابقه‌ای برای کسانی که می‌خواهند هجوم آدرنالین را در یک گرافیک فوق‌العاده تجربه کنند! شاید از قیمت ده دلاری بازی تعجب کرده‌اید اما باید گفت که بازی قطعاً ارزش این قیمت را دارد و این یک خرید یک‌باره و بدون نیاز به هزینه‌های اضافی دیگر برای پیشرفت در بازی است. وقتی بازی را خریداری کردید، موضوع پول دیگر تمام می‌شود. خبری از محتویاتی که سایر عناوین مسابقه‌ای، به صورت پولی ارائه می‌دهند نیست، زیرا هیچ خودرو یا مسیری وجود ندارد که برای باز کردن آن، نیاز به پرداخت پول داشته باشید. سازندگان سیستم Pay2Win را به صورت کامل حذف کرده‌اند و تنها چیزی که تجربه می‌کنید، لذت یک مسابقه ناب و خالص است.

در کنار حالت‌های بازی متعدد، 100 خودرو و 100 مسیر برای انتخاب وجود دارد که شما را تا مدت‌ها سرگرم نگه می‌دارد. GRID یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای برای گوشی‌های هوشمند است که از کنترلر خارجی پشتیبانی می‌کند و گرافیک آن نیز خیره‌کننده است؛ یک بازی مسابقه‌ای فوق‌العاده از استودیوی Feral که قطعاً ارزش قیمت 9.99 دلاری خود را دارد.

بازی sdorica

Sdorica

  • سازنده: Rayark International Limited
  • رده‌بندی سنی: 12 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

استودیوی Rayark در دنیای بازی‌های پریمیوم موبایلی غریبه نیست و آن‌ها به توسعه عناوین باکیفیت موبایلی معروف هستند. این توسعه‌دهنده با بازی رایگان Sdorica، این بار به دنیای بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی که عناوین باکیفیتی در خود ندارد، ملحق شد. با این حال، این بازی به نقطه عطفی در این سبک تبدیل شده و با طراحی جذاب و مکانیزم‌های فکرشده، حضوری مثبت را رقم زده است.

بدون شک، Sdorica یک تجربه بسیار رنگارنگ است. اما نکته خاص بازی این است که با وجود سبک رنگارنگ و کارتونی‌اش، به هیچ وجه کودکانه به نظر نمی‌رسد. بازی سرشار از کات‌سین‌هایی فوق‌العاده است که نه‌تنها داستان را به جلو می‌برند، بلکه دنیای بازی را هم زنده می‌کنند. شاید عده‌ای به دنیاهای تاریک علاقه‌مند باشند اما این بازی ممکن است نظر آن‌ها را تغییر دهد؛ این موضوع عمدتاً ناشی از صداگذاری فوق‌العاده بازی است که به شخصیت‌ها و اتمسفر پیرامون آن‌ها، روحی تازه می‌بخشد.

حتی اگر گیم‌پلی اصلی بازی، شما را ملزم به درگیر شدن در نبردها کند، این مکالمات بین نبردها هستند که به روایت داستان می‌پردازند. در جریان مبارزات، دو تیم در مقابل هم قرار می‌گیرند. برای استفاده از حملات، جادوها یا توانایی‌ها، باید به دنبال توپ‌های رنگی در زمین بگردید که کمی شبیه به سبک پازل است. همان‌طور که می‌بینید، بازی آسان به نظر می‌رسد اما باید گفت که بسیار استراتژیک است. به جای این که تنها به فکر حمله به حریف باشید و او را با ضربات قدرتمند از بین ببرید، باید به این فکر کنید که کدام شخصیت در مقابل حریفان مختلف، کارایی بیشتری دارد و چگونه باید از آن شخصیت بهره برد. شما همیشه باید به زمان‌بندی مقابله با الگوهای حمله حریف یا استفاده مناسب از قابلیت‌های یک شخصیت، توجه ویژه داشته باشید تا در نهایت به پیروز میدان تبدیل شوید.

البته می‌توانید با پرداخت پول، محتویاتی را خریداری کنید اما انجام ماموریت داستانی بازی، با شخصیت‌هایی که به صورت رایگان به دست می‌آورید، کاملاً امکان‌پذیر است. علاوه بر این، شما این فرصت را خواهید داشت که قفل شخصیت‌ها و لباس‌های دیگر را باز کنید. این کار با استفاده از «گاچا» یا سیستم پاداش تصادفی انجام می‌شود. اگر عاشق شخصیت خاصی هستید یا می‌خواهید همه شخصیت‌های بازی را آزاد کنید، باید پول زیادی بپردازید. در غیر این صورت، واقعاً نیازی مبرم به خریدهای درون برنامه‌ای وجود ندارد. حداقل من بعد از چندین روز تجربه بازی، چنین حسی نداشتم.

بازی Asphalt 9

Asphalt 9: Legends

  • سازنده: Gameloft SE
  • رده‌بندی سنی: 12 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

اگر دوست دارید یک مسابقه هیجان‌انگیز با گرافیک واقع‌گرایانه را تجربه کنید، مجموعه آسفالت بهترین گزینه برای شماست. در واقع این گیم لافت بود که با سری آسفالت، استاندارد بازی‌های مسابقه‌ای با گرافیک واقع‌گرایانه را در اندروید تعیین کرد. حال با گیم‌پلی جدیدی که در اسفالت 9 لجند شاهد هستیم، مطمئن باشید که از گرافیک بازی ناامید نخواهید شد و با تعدادی از زیباترین وسایل نقلیه، روی آسفالت مسابقه می‌دهید.

شما می‌توانید از بین 50 خودروی معروف، مدل موردعلاقه خود را انتخاب کنید. علاوه بر فراری مشهور، این لیست شامل برندهای بزرگی مانند پورشه یا لامبورگینی می‌شود و اگر می‌خواهید مجموعه خود را بیشتر گسترش دهید، می‌توانید مدل‌های ارزشمندی مانند استون مارتین ولکان، فورد GT یا مک لارن P1 را پیدا کنید. در Asphalt 9: Legends، نگران تصادف با این خودروهای دوست‌داشتنی نباشید زیرا در پایان روز، می‌توانید تا جایی که امکان دارد، بی‌پروا و بدون فکر کردن به عواقب بعدی، با این هیولاهای قدرتمند تخت‌گاز برانید.

شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید. این بازی همچنین یک بخش آنلاین جدید ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا با هفت راننده دیگر در حالت چندنفره، مسابقه دهید. علاوه بر این، آسفالت 9 برای اولین بار به شما این فرصت را می‌دهد که با استفاده از سیستم کلاب، جمعی آنلاین را با حضور سایر رانندگان تشکیل دهید. Gameloft نه‌تنها کنترل خودروها را از طریق نمایشگر لمسی بهبود بخشیده، بلکه گرافیک بازی نیز باورنکردنی است. طراحی فوق‌العاده و چشم‌نواز خودروها نیز لازم به یادآوری نیست. همانند بازی‌های قدیمی این سری، Asphalt 9: Legends هم به صورت رایگان دانلود می‌شود. با این حال، اگر می‌خواهید بهترین وسایل نقلیه را در بازی داشته باشید، خرید درون برنامه‌ای اجتناب‌ناپذیر است.

بازی Harry Potter Wizzards Unite

Harry Potter: Wizards Unite

  • سازنده: Niantic
  • رده‌بندی سنی: 6 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

قطعاً لازمه یک گرافیک بالا، واقع‌گرایی آن است؛ این جمله شاید کلیشه‌ای باشد اما کاملاً صحیح است. این گرافیک زمانی بهتر می‌شود که المان‌های جدید را از طریق صفحه‌نمایش گوشی، به دل واقعیت بیاورد. با بازی Harry Potter: Wizards Unite، می‌توانید در دنیای هری پاتر، متحدان و دشمنانش غوطه‌ور شوید. بسیاری از شما با سبک گیم پلی بازی، که از Pokemon Go الهام گرفته شده است، آشنا هستید. این بار وقت آن رسیده که چوب‌دستی خود را بالا گرفته و وردهای جادویی را به زبان بیاورید! جدای از گیم پلی مهیج و سرگرم کننده این بازی، جلوه‌های گرافیکی آن می‌تواند دلیل خوبی برای تجربه‌اش باشد.بسیاری از افراد از دنیای جادویی سری هری پاتر لذت می‌برد و تجربه عنوانی با گرافیک خوب و بالا در قالب همان دنیای جذاب و سرگرم کننده، می‌تواند لذت بخش باشد، چه بسا که این تجربه توسط گوشی‌های هوشمند ارائه شود و در دسترس افراد بیشتری قرار بگیرد. جلوه‌های ویژه این بازی که سراسر با جادوهای رنگارنگ و موجودات افسانه‌ای سر و کار دارد، بسیار زیبا و چشم‌نواز بوده طراحی شده و تجربه‌ای سرشار از هیجان و جادو را به خوردتان می‌دهد.

بازی Final Fantasy XV

Final Fantasy XV Pocket Edition

  • سازنده: Square Enix
  • رده‌بندی سنی: 12 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

فاینال فانتزی یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های نقش‌آفرینی صنعت بازی است. برخی از نسخه‌های قدیمی این سری، به سیستم‌عامل‌های گوشی همراه مانند اندروید، راه یافته‌اند. قسمت پانزدهم این مجموعه نیز بالاخره به اندروید راه پیدا کرد که یک نسخه محدود شده از بازی اصلی به شمار می‌رود (احتمالاً به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری) و برخی از المان‌های بازی در مقایسه با نسخه‌های کنسولی، حذف شده است. با این وجود، Final Fantasy XV هنوز هم یک بازی زیبا است و حتی ممکن است بیشتر از نسخه کنسولی، شما را سرگرم کند. این بازی ماجراهای 4 دوست را روایت می‌کند که در دنیایی وسیع و فانتزی به همراه اتومبیل جذاب خود به ماجراجویی می‌پردازند. علاوه بر وسعت بالای نقشه، گرافیک زیبا و چشم نواز بازی که با زیبایی هر چه تمام تر، کاراکترها و موجودات را به تصویر کشیده است تجربه آن را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند. این بازی نقش‌آفرینی می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کار کردن با گوشی هوشمند خود کند.

پابجی موبایل

PUBG Mobile

  • سازنده: Tencent Games
  • رده‌بندی سنی: نوجوان
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی پابجی موبایل در کنار فورتنایت، یکی از دو عنوان بزرگی است که در چند سال اخیر بر روی پلتفرم موبایل عرضه شده است. شما در مقابل 99 بازیکن دیگر بازی می‌کنید و می‌جنگید تا آخرین بازمانده بتل‌رویال باشید. نقشه بازی با گذشت زمان کوچک می‌شود و بازیکنان مجبور می‌شوند تا سر راه یکدیگر قرار گیرند. این روش، فرار یا اجتناب از مبارزه را غیرممکن می‌کند. گرافیک بازی عالی است اما وقت کافی برای لذت بردن از آن را نخواهید داشت زیرا احتمالاً بازیکن دیگری پشت بوته‌ها کمین کرده است تا شما را از پای درآورد. قطعا سبک بتل رویال هنوز هم یکی از بهترین و محبوب‌ترین سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی بوده و طرفداران بسیاری دارد. بازی PUBG Mobile این تجربه ناب را برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند فراهم کرد و گرافیک خیره‌کننده‌ای نیز دارد که تجربه شما را از آن چشم‌نواز و لذت‌بخش خواهد کرد. تمامی عناصر و جلوه‌های بصری این بازی در حد بالایی قرار داشته و گاهی فراموش می‌کنید که در حال تجربه یک بازی روی گوشی موبایل خود هستید.

بازی Monument Valley 2

Monument Valley 2

  • سازنده: ustwo Games
  • رده‌بندی سنی: 6 سال به بالا
  • قیمت: 4.99$

بدون حضور یک بازی با عجیب‌ترین گرافیک، لیست بازی های اندروید با بهترین گرافیک چه ارزشی خواهد داشت؟ بازی Monument Valley 2 به شما امکان می‌دهد تا ماجراهای Ro و فرزندش را در یک محیط سه‌بعدی منحصربه‌فرد تجربه کنید. هر دوی شما از مراحلی عبور خواهید کرد که در واقع از نظر منطقی، عبور از آن‌ها غیرممکن است. با حرکت ماهرانه میله‌ها یا چرخاندن چرخ‌ها، باید مطمئن شوید که هر دوی آن‌ها راه خود را پیدا می‌کنند. سبک هنری گرافیک این بازی شاید جلوه‌‌های واقع‌گرایانه نداشته باشد اما از طرفی رنگ‌های زنده و جذابی در آن وجود دارد که تجربه‌ای چشم‌نواز را به خوردتان می‌دهد. قطعا بازی‌های معمایی می‌توانند سرگرمی متفاوتی را به خورد شما دهند. این بازی شاید جلوه‌های ویژه واقع‌گرایانه نداشته باشد اما از طرفی سبک هنری و فیزیک ارائه شده در آن، بسیار زیبا و شایان تحسین است. هم‌چنین محیط‌های رنگارنگ و سه‌بعدی بازی، همگی با جزییات بالایی طراحی شده اند که تجربه آن را خالی از لطف نخواهد کرد.

بازی Riptide-GP

Riptide GP: Renegade

  • سازنده: Vector Unit
  • رده‌بندی سنی: 12 سال به بالا
  • قیمت: 2.99$

هنگامی که صحبت از بازی های اندروید با بهترین گرافیک می‌شود، سخت است بازی Riptide GP: Renegade را نادیده بگیریم. تجربه‌ای از مسابقات جت اسکی که همه ویژگی‌های یک بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز روی آب را دارد. بازی یک روایت داستانی هم دارد که مسابقات مختلف را به یکدیگر پیوند می‌دهد اما این روایت، باعث حواس‌پرتی شما از اکشن بازی نمی‌شود. Riptide GP Renegade یکی از اولین بازی‌هایی بود که نرخ 60 فریم در ثانیه را نمایش داد.

بازی Lumino City

Lumino City

  • سازنده: Noodlecake Studios Inc
  • رده‌بندی سنی: مناسب برای همه سنین
  • قیمت: 4.99$

گرافیک Lumino City به سادگی زیبا است. این بازی معمایی، شما را به رانندگی در شهر Lumino می‌برد؛ جایی که به همراه Lumi، باید معمای ناپدید شدن ناگهانی پدربزرگ خود را حل کنید. این شهر در واقع با استفاده از کاغذ ماشه و سایر مواد صنایع دستی، توسط توسعه دهندگان ساخته شده و سپس با استفاده از دوربین‌های SLR، به گرافیک سه‌بعدی شهر لومینو تبدیل شده است. معماها اصلاً سخت نیستند اما گرافیک بازی در تمامی مراحل، زیبا و چشمگیر است. بازی از غافلگیر کردن شما، دست برنخواهد داشت و ممکن است بخواهید آن را تنها به خاطر شاهکار بودنش در زمینه گرافیکی، بازی کنید.

بازی The Room: Old Sins

The Room: Old Sins

  • سازنده: Fireproof Games
  • رده‌بندی سنی: 6 سال به بالا
  • قیمت: 4.99$

پس از مدت‌ها، بالاخره یک نسخه جدید با نام The Room: Old Sins به مجموعه روم اضافه شد و توسعه دهندگان در واقع موفق شدند تا این کلاسیک محبوب را آن‌طور که لایقش است، ادامه دهند. این نسخه با یک داستان مستقل مخصوص خود همراه است. در قسمت چهارم این مجموعه، در حالی که تلاش می‌کنید دلیل ناپدید شدن یک زوج متأهل را کشف کنید، باید در یک خانه عروسکی مرموز که پر از غافلگیری است، معماهای متعددی را حل کنید. بازی‌های معمایی جذابیت منحصر به فردی میان طرفداران دارند و این بازی به دلیل محیط‌های سه‌بعدی پرجزییات، معماهای سرگرم کننده و جذاب و گرافیک زیبا، ساعات خوبی را برای شما روی صفحه موبایل هوشمندتان رقم خواهد زد.

بازی Space Marshals 2

Space Marshals 2

  • سازنده: Pixelbite
  • رده‌بندی سنی: 12 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

بازی محبوب Space Marshals، حال یک دنباله دارد! گرافیک این بازی اندرویدی، بر اساس استاندارد OpenGL ES 3.0 طراحی شده است که نیاز به مشخصات پردازشی بالایی دارد. اگرچه محیط بازی از بالابه‌پایین مشاهده می‌شود اما گرافیک زیبا و روان آن، از هر منظره‌ای قابل‌مشاهده است. این بازی در سبک شوتر با زاویه دوربین دید از بالا طراحی شده و یکی از بازی‌های گرافیکی خوب برای گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود. جلوه‌های ویژه زیبا، انیمیشن واقع‌گرایانه کاراکترها و تنوع مراحل و محیط‌های بازی از ویژگی‌های بارز گرافیک آن هستند. اگر تجربه‌ای اکشن و مهیج با گرافیک زیبا روی گوشی موبایل خود می‌خواهید، این بازی را از دست ندهید. از تنوع بالای سلاح‌ها و ماجرای داستانی سرگرم‌کننده بازی نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

بازی Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

  • سازنده: MADFINGER Games
  • رده‌بندی سنی: 17 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، حاوی تبلیغات

نسخه اول بازی Dead Trigger در اصل یک بازی تیراندازی کلیشه‌ای بود که واقعاً چیز جدیدی برای ارائه نداشت. با این حال باید اعتراف کرد که گرافیک بازی برای یک عنوان موبایل، عالی بود. اما جلوه‌های بصری Dead Trigger 2 در مقایسه با نسخه قبلی، یک‌سروگردن بالاتر است. از نظر گرافیکی، این بازی به راحتی یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایل است و هر کاربر موبایلی که گوشی قدرتمندی دارد، قطعاً باید این بازی را امتحان کند تا از حداکثر توان گوشی خود بهره ببرد. مبارزه با زامبی‌ها شاید کلیشه‌ای باشد اما اگر گرافیک خوب و زیبایی به این چاشنی اضافه شود، تجربه‌ای لذت بخش را به خوردتان خواهد داد. این بازی موبایل، بهترین گزینه برای طرفداران ژانر اکشن است که می‌خواهند تعداد زیادی زامبی را قتل عام کنند و از جلوه‌های ویژه آن لذت ببرند.

بازی Endless Nightmare

Endless Nightmare

  • سازنده: 707 INTERACTIVE
  • رده‌بندی سنی: 17 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، حاوی تبلیغات

بازی‌های ترسناک در بازار بازی‌های موبایل، به وفور پیدا می‌شوند. با این حال، از بین تمام بازی‌های موجود در فروشگاه، باید اعتراف کرد که جلوه‌های بصری Endless Nightmare در یک کلاس خاص قرار دارد. بازیکنانی که می‌خواهند تجربه‌شان از یک بازی ترسناک، با یک گرافیک فوق‌العاده همراه باشد، حتماً باید Endless Nightmare را به عنوان یکی از بازی های اندروید با بهترین گرافیک، در نظر داشته باشند.

بازی Chaos Rings III

Chaos Rings III

  • سازنده: SQUARE ENIX
  • رده‌بندی سنی: نوجوان
  • قیمت: 9.99$

اسکوئر انیکس با بازار بازی‌های ویدئویی موبایل، اصلاً غریبه نیست و پورت‌های متعددی از عناوین تحسین شده خود را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است. علاوه بر این، آن‌ها چندین IP اصلی را نیز منتشر کرده‌اند که سه‌گانه Chaos Rings، قابل‌توجه‌ترین آن‌ها است. بازی سوم این سری به راحتی یکی از سنگین‌ترین بازی‌ها برای دستگاه‌های اندرویدی است؛ اگرچه اکثر طرفداران، بازی دوم را از منظر گیم پلی و داستان، هنوز هم کیلومترها جلوتر می‌دانند. صرف‌نظر از این موضوع، بازیکنانی که می‌خواهند یک JRPG فوق‌العاده با گرافیک عالی را امتحان کنند، نباید بازی Chaos Rings III را از دست بدهند.

بازی Nimian Legends

Nimian Legends: BrightRidge

  • سازنده: Protopop Games
  • رده‌بندی سنی: نوجوان
  • قیمت: 2.99$

اگرچه بازی‌های Nimian Legends چندان شناخته شده نیستند اما یکی از زیباترین بازی‌های موبایل به شمار می‌روند. BrightRidge و دنباله‌اش Vandgels، بازی‌های نقش‌آفرینی جهان‌بازی هستند که در جهان‌هایی فانتزی با طراحی زیبا جریان دارند. بخش تنظیمات، پر از گزینه‌های گرافیکی مختلف است؛ بنابراین می‌توانید مهم‌ترین جنبه‌های گرافیکی را انتخاب کنید یا اگر گوشی قدرتمندی دارید، تنظیمات را به حداکثر برسانید و یک تجربه کامل داشته باشید. هر دو بازی همچنین دارای حالت کاوش و گشت‌وگذار هستند تا بتوانید مناظر بازی را بدون نگرانی در مورد دشمنان، تحسین کنید؛ از طرفی حالت Photo Mode برای ثبت زیبایی‌های جهان بازی، فوق‌العاده است.

بازی Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

  • سازنده: Nekki
  • رده‌بندی سنی: 10 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، حاوی تبلیغات

بازی‌های مبارزه‌ای با پلتفرم موبایل میانه خوبی ندارند اما اگر می‌خواهید یکی از آن‌ها را بازی کنید، Shadow Fight 3 یکی از بهترین‌های این ژانر است. Shadow Fight 3 فقط یک بازی مبارزه‌ای نیست، بلکه یک نقش‌آفرینی نیز محسوب می‌شود. شخصیت قابل بازی شما دارای ظاهر و سلاح‌های قابل تغییر است و با پیشرفت داستان، تجهیزات و مهارت‌های بیشتری را برای او آزاد خواهید کرد.

با بیش از 3 میلیون نقد و بررسی در فروشگاه پلی‌استور، این بازی امتیاز متوسط 4.3 ستاره دارد و بسیاری از این نظرات، به تحسین گرافیک و انیمیشن‌های بازی اشاره کرده‌اند. این موضوع با توجه به وضوح 1440p و نرخ فریم 60fps بازی، دور از انتظار نیست.

بازی Fortnite

Fortnite

  • سازنده: Epic Games
  • رده‌بندی سنی: 13 سال به بالا
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است و اگرچه برای دانلود آن باید از چند مرحله عبور کنید، اما همچنان می‌توانید فورتنایت را در دستگاه‌های اندرویدی دریافت کنید (مستقیماً از وب‌سایت بازی یا از طریق برنامه Epic Games در فروشگاه گلکسی، در صورت داشتن گوشی سامسونگ). Fortnite بر روی دستگاه‌های تلفن همراه، با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود؛ اگرچه این دستاورد به قیمت کاهش وضوح بازی به دست آمده است. آی‌پد پرو در واقع قادر به اجرای بازی با سرعت 120 فریم در ثانیه است؛ بنابراین ممکن است این قابلیت به زودی در اندروید نیز فراهم شود. نسخه گوشی بازی Fortnite تفاوت بسیار کمی با نسخه اصلی دارد و از لحاظ گرافیکی، همان سبک و سیاق کارتونی اما زیبا را به خوردتان خواهد داد. سبک بتل رویال قطعا طرفداران زیادی دارد و Fortnite نیز یکی از پیشگامان این سبک محسوب می‌شود.نسخه موبایلی بازی همان تجربه ناب را در اختیار شما قرار داده و از طرفی، به شدت زیبا و بهینه طراحی شده تا بتوانید بدون مشکل، آن را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

بازی Shadowgun Legends

Shadowgun Legends

  • سازنده: MADFINGER Games
  • رده‌بندی سنی: نوجوان
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، حاوی تبلیغات

یکی دیگر از بازی‌های تیراندازی اول شخصی که از قدرت سخت‌افزاری گوشی شما، تا حد امکان استفاده می‌کند Shadowgun Legends، سومین قسمت از سه‌گانه Shadowgun است. هر یک از بازی‌های این مجموعه، برنده جایزه شده‌اند و فهمیدن آنکه چرا این بازی در لیست بازی های اندروید با بهترین گرافیک قرار دارد، چندان سخت نیست. Legends با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود اما اگر آن را با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنید، انتظار داغ کردن گوشی را داشته باشید. اگر نرخ فریم و گرافیک بالا را با هم می‌خواهید، باید به فکر خرید یک گوشی بسیار قدرتمند باشید. سبک و سیاق آینده‌گرایانه بازی، وجود سلاح‌های علمی تخیلی و گیم پلی اکشن و مهیج، از ویژگی‌های اصلی این بازی هستند. اگر تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده از سبک شوتر با حال و هوای آینده و سلاح‌های لیزری می‌‌خواهید، این بازی جذاب را حتما تجربه کنید. از لحاظ گرافیکی، تمامی جلوه‌های ویژه بازی در حد و اندازه بازی‌های سایر پلتفرم‌ها طراحی شده است.

بازی Real Racing 3

Real Racing 3

  • سازنده: ELECTRONIC ARTS
  • رده‌بندی سنی: تمام سنین
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

Real Racing 3 یک بازی مسابقه‌ای برای طرفداران مسابقات شبیه‌سازی و واقع‌گرایانه است. این بازی کاملاً یک تجربه مسابقه واقعی را ارائه می‌دهد؛ با مسیرهای واقعی، ماشین‌ها و رانندگان واقعی. اگر می‌خواهید در مسابقات فرمول 1 با همیلتون و وتل روبرو شوید، پس این بازی برای شماست. یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های بازی، الگوریتم Time Shifted Multiplayer است که حریفان کاملاً تعاملی را بر اساس نتایج سایر بازیکنان ایجاد می‌کند. اما گرافیک این بازی را نیز نمی‌توان دست‌کم گرفت.

بازی ARK: Survival Evovled

ARK: Survival Evolved

  • سازنده: Studio Wildcard
  • رده‌بندی سنی: نوجوان
  • قیمت: رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای

ARK Survival Evolved یک بازی محبوب در ژانر بقا محسوب می‌شود که بیش از 10 میلیون بار از پلی‌استور دانلود شده است. بازیکنان که در جزیره‌ای پر از دایناسورها گیر افتاده‌اند، باید از آنچه پیدا می‌کنند برای تغذیه خود، ساختن پناهگاه‌ها و محافظت از خود در برابر حیات‌وحش استفاده کنند. نرخ فریم بازی ممکن است به 30fps محدود باشد اما این موضوع برای بازی‌های این‌چنینی، چندان مشکل‌ساز نیست. در گوشی‌های سطح بالاتر، می‌توانید کیفیت گرافیکی را افزایش دهید و از طراحی زیبای دایناسورها لذت ببرید.

بازی Infinity Blade 3

Infinity Blade 3

  • سازنده: Chair Entertainment
  • رده‌بندی سنی: نوجوان
  • قیمت: 7 دلار

بازی Infinity Blade یکی از معروف‌ترین عناوین نقش‌آفرینی برای موبایل بوده و برای مدتی طولانی، یکی از پرچمداران بازی‌های موبایل محسوب می‌شدند. این سری محبوب در طول زمان دائم با بهبودها و به‌روزرسانی‌های مختلف، توانست جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران بازی‌های موبایل به دست آورد. شماره سوم این بازی از همه نظر بهتر از سایر ظاهر شد در کنار چالش مناسب و کنترل‌های بهینه برای استفاده توسط گوشی‌های هوشمند، گرافیکی خیره‌کننده و جذاب را نیز به بازیکن ارائه می‌دهد. مبارزات هیجان‌انگیز در دنیایی فانتزی، استفاده از آیتم‌ها و سلاح های سرد و وجود کلید‌هایی برای جاخالی دادن از میان حمله دشمنان از جمله موارد جذاب گیم پلی بوده روایت داستانی بازی نیز در کنار گرافیک زیبایش، تجربه‌ای لذت‌بخش را به خورد شما خواهد داد.

بازی Fantasian

Fantasian

  • سازنده: Mistwalker
  • رده‌بندی سنی: نوجوان و بزرگسال
  • قیمت: ماهیانه 5 دلار

بازی Fantasian از آن دسته بازی‌هایی است که طرفداران سبک نقش‌آفرینی ژاپنی قطعا از آن لذت خواهند برد. این بازی تمامی عناصر جذاب و عمیق عناوین نقش‌آفرینی ژاپنی و سبک و سیاق انیمه‌ها را در دل خود جای داده و از طرفی، گرافیکی زیبا و طراحی‌های خیره‌کننده‌ای در آن مشاهده می‌شود. تمامی‌ جلوه‌هایی که در این بازی مشاهده خواهید کرد، دست کمی از بازی‌های سایر پلتفرم‌ها نداشته و سخت افزار موبایل شما را قطعا به چالش خواهد کشاند. تمامی کاراکترها، انیمیشن‌ها و محیط‌ها زیبا و باجزییات طراحی شده اند و گیم پلی عمیق و سرگرم‌کننده بازی که توسط سازندگان سری محبوب Final Fantasy پیاده‌سازی شده، می‌تواند ساعت‌ها شما را پشت صفحه گوشی موبایل خود سرگرم کند.

بازی Dead Cells

Dead Cells

  • سازنده: Playdigious
  • رده‌بندی سنی: نوجوان
  • قیمت: 9 دلار

قطعا اگر از طرفداران سبک پلتفرمر باشید با بازی Dead Cells آشنا هستید. این بازی چالش‌برانگیز و دوبعدی، به سرعت توانست اسم و رسمی برای خود در پلتفرم رایانه‌های شخصی به دست آورد. گیم پلی سخت و چالش‌برانگیز، مبارزات جذاب و سرعتی در کنار تنوع بالای مراحل و عناصر Soulslike توانست به موفقیت این بازی کمک شایانی کند و پای آن را به گوشی‌های هوشمند نیز باز کند. نسخه موبایل بازی Dead Cells یکی از بهترین بازی‌ها هم از لحاظ گیم پلی و هم از لحاظ گرافیک است زیرا عناصر بصری و همچنین جلوه‌های ویژه در آن با وجود دوبعدی بودن، استادانه طراحی شده است. اگر دوست دارید گرافیک بالا را در کنار چالش‌های سخت به خورد خود دهید، بازی Dead Cells را حتما روی موبایل خود امتحان کنید.

به پایان لیست بازی های اندروید با بهترین گرافیک رسیدیم. اگر بازی گرافیکی موردعلاقه شما در این لیست نیست، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Nextpit

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا گرافیک بازی‌های موبایل با نسخه‌های کامپیوتر و موبایل قابل مقایسه است؟

اگرچه گوشی‌های هوشمند به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری، فرسنگ‌ها با بازی‌های مطرح رایانه‌ای فاصله دارند اما در چند سال اخیر، شاهد پیشرفت چشمگیر بازی‌های موبایل بوده‌ایم.

۱
برای تجربه بازی‌های این لیست به چه مشخصاتی نیاز است؟

معمولاً این بازی‌ها را می‌توان با یک گوشی میان‌رده با ظرفیت 6 گیگ رم و یک پردازنده اسنپدراگون سری 700 اجرا کرد اما برای اجرای آن‌ها در بالاترین تنظیمات گرافیکی، به مشخصات بالاتری نیاز است.

۲
زیباترین گرافیک در بازی های موبایل مربوط به کدام عنوان است؟

نسخه بازی Ark: Survival Evolved تفاوت چندانی با نسخه کامپیوتری خود نداشته و جلوه‌های زیبایی را پشت صفحه موبایل شما به تصویر میکشاند

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 13 دیدگاه
  • Avatar

    Darkness

    مهمان

    Black desert واقعا گرافیک جذابی داره آدم لذت می‌بره…بازی Darkness rises هم گرافیک بالایی داره به لیست اضافه کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Wisdons

    مهمان

    بازی دراگون راجا با اون گرافیک بالایی که داشت باید تو این لیست می‌بود

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پو پو در پاسخ به Wisdons

      مهمان

      *** پابجی نیو استیت گرافیک محشری داره لطفا تو لیست بزارین

    • Avatar

      Mahdi در پاسخ به Wisdons

      مهمان

      100% باهات موافقم واقعا بازی عالی هست

  • Avatar

    آروین تخت شاهی

    مهمان

    چرا پابجی نیواستیت تو لیست نیست؟ اون که خیلی گرافیک بالایی داره.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      گنگ بالاس? در پاسخ به آروین تخت شاهی

      مهمان

      چون پابجی کلا آشغاله

    • Avatar

      عباس بی عذار در پاسخ به آروین تخت شاهی

      مهمان

      چون پابجی کلا بی خوده استیت و معمولی نداره

  • Avatar

    HO3EIN

    مهمان

    بازی Hijacker jack واقعا حقش بود تو این لیست عضو ۳تای اول باشه
    لطفا اضافش کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Omid

    مهمان

    لیست عالی بود.
    منتها چرا الدر اسکرولز: بلید توی لیست نیست؟

    پاسخ دهید
    • هادی اسماعیل‌زاده

      هادی اسماعیل‌زاده در پاسخ به Omid

      نویسنده

      سلام. حتما در آپدیت های بعدی اضافش میکنیم. ممنون

  • Avatar

    ERFAN

    مهمان

    سلام
    میتونستین بازی پابجی نیو استیت رو به جای پابجی موبایل بزارین چون از لحاظ گرافیک نیو استیت خیلی بهتره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ؟؟؟

    مهمان

    پس کالاف دیوتی موبایل چی؟؟؟
    نامردا

    پاسخ دهید
    • هادی اسماعیل‌زاده

      هادی اسماعیل‌زاده در پاسخ به ؟؟؟

      نویسنده

      سلام. بازی کالاف دیوتی موبایل داخل لیست هست دوست عزیز