F1
یحیی رحیمی

شرکت Take-Two خرید استودیو Codemasters را تائید کرد

یحیی رحیمی 21 آبان 1399 بدون دیدگاه
400 بازدید

چند روز پیش شایعاتی در مورد گفتگو شرکت Take-Two Interactive با استودیو Codemasters منتشر شد که نشان از نزدیک بودن قرارداد نهایی می‌داد. با پایان یافتن مذاکرات میان دو این شرکت، قرارداد نهایی به ثبت رسیده و استودیو تولیدکننده بازی‌های مسابقه‌ای مانند F1 و Dirt رسماً به مالکیت Take-Two درآمده است.

مدیرعامل شرکت Take-Two به نام Strauss Zelnick در کنفرانس خبری که بعد از نهایی کردن قرارداد برگزار شد، خوشحالی خود را نسبت به اضافه شدن توسعه‌دهنده جدید نشان داده و امیدوار است که این استودیو بتواند موفقیت زیادی به دست بیاورد:

بسیار خرسندیم که از شمارا از معامله انجام‌شده با مدیران Codemasters آگاه کنیم. این استودیو تاریخ بلندبالایی در زمینه ساخت فرانچایزهای مسابقه‌ای موفق و محبوب دارد و باور داریم که تجربه آن‌ها برای بخش ورزشی ما عالی خواهد بود و آن‌ها می‌توانند سازمان ما را در بلندمدت تقلا بخشند.

اگرچه مذاکره روی آینده استودیو انجام‌شده اما اضافه شدن استودیو به تیم توسعه Take-Two تا اوایل سال مالی 2021 طول خواهد کشید. قرارداد به ثبت رسیده کمک زیادی به آینده Codemasters خواهد کرد زیرا که شرکت بزرگ 2K ازجمله زیرمجموعه‌های کمپانی Take-Two Interactive است و مدت‌هاست که به ساخت فرانچایزهای ورزشی محبوبی مانند NBA 2K و WWE2K و PGA Tour 2K می‌پردازد و اضافه شدن فرانچایز ورزشی مانند F1 که شبیه‌ساز رقابت‌های فرمول یک است، کاتالوگ بازی‌های ورزشی این شرکت را تکمیل خواهد کرد.

مشخص نیست که روند انتقال به چه صورت خواهد بود و آیا توسعه‌دهندگان کدمسترز مانند گذشته به کار ادامه خواهند داد یا خیر؟ زلنیک در این مورد گفته که تیم مدیریت و توسعه‌دهندگان در قلب خانواده Take-Two جادارند اما یک تائید جدی مبنی بر انتقال تمامی کارکنان و استفاده از آن‌ها نیست. ممکن است تغییرات زیادی را در طول سال آینده ببینیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.