دانلود بازی F1 2021 برای PS4
دانلود بازی F1 2021 برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی F1 2021 برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 14 تیر 1400 2 دیدگاه
3,078 بازدید

دانلود بازی F1 2021 برای پلی استیشن 4

مسابقات اتومبیل‌رانی در سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته و همچنین سبک‌های مختلفی از این مسابقات وجود دارد.از رالی در جاده‌های خاکی گرفته تا مسابقات ناسکار و همچنین فرمول یک. این رشته ورزشی در دنیای بازی‌های ویدیویی نیز حضور پررنگی داشته و عناوین زیادی با این سوژه منتشرشده است. بازی F1 2021 از استودیو Codemasters یکی از همین بازی‌هاست که مسابقات فرمول یک را با جزییات بسیار بالایی برای شما فراهم کرده تا از تجربه آن لذت ببرید.

اولین نکته راجع به این بازی، گرافیک خارق‌العاده و بی‌نظیرش است که تصاویر داخل بازی را به واقعیت نزدیک کرده و تجربه‌ای مثال‌زدنی از یک بازی مسابقه‌ای برای شما رقم خواهد زد. پیست‌های داخل بازی با دقت و مشابه با نمونه‌های واقعی طراحی‌شده‌اند و بیشترین جزییات برای آن‌ها به‌کاررفته است. کافی است به تصاویر بازی از محیط و نورپردازی‌هایش نگاه کنید تا مجذوب جلوه‌های زیبای این بازی شوید.

ازآنجاکه این یک بازی لیسانس شده است، علاوه بر پیست‌های واقعی، رانندگان اصلی و معروف دنیای فرمول یک نیز در آن حضور دارند.از دیگر ویژگی‌های بازی وجود بخش داستانی است که Braking Point نام دارد و به‌صورت مرحله‌ای شما را وارد مسابقات فرمول یک می‌کند. همچنین در حالت Real-Season Start شما می‌توانید تیم خودتان را تشکیل دهید و در فصل‌های مختلف ، در مسابقات شرکت کرده و برای قهرمانی بجنگید.

رانندگی با اتومبیل‌های فرمول یک با آن سرعت سرسام‌آورشان، امری است که در این بازی می‌توانید بدون هیچ نگرانی تجربه کنید و از آن لذت ببرید. سازندگان تمام تلاش خود را به‌کاربرده‌اند تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه از راندن این شاهکارهای علم مهندسی در اختیار شما قرار دهند و عطشتان از سرعت را سیراب کنند. پس کمربندهای خود را سفت ببندید و برای تبدیل‌شدن به یک قهرمان فرمول یک خودتان را آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 4 و Need for Speed Heat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی F1 2021 برای PS4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Every story has a beginning in F1® 2021, the official videogame of the 2021 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™. Enjoy the stunning new features of F1® 2021, including the thrilling story experience ‘Braking Point’, two-player Career, and get even closer to the grid with ‘Real-Season Start’. Take your team to the top in the acclaimed ten-year ‘My Team’ Career mode, or race head-to-head in split-screen and multiplayer. Immerse yourself in the greatest racing spectacle on the planet and race with the authentic lineup of twenty heroic drivers and ten iconic teams from the 2021 season:

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 42.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمدحسین

    مهمان

    سلام لطفاً نسخه ی کرک شده کامپیوتر بازی رو هم بزارید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طاها

    مهمان

    سلام لطفا دیتای هکی بازیهای ps4 با اموزشات رو قرار بدین

    ممنون

    پاسخ دهید