بدترین بازی‌های اقتباس شده از فیلم های سینمایی
کسری کاظمی

بدترین بازی های ویدیویی که بر اساس فیلم های سینمایی ساخته شده اند – قسمت دوم

کسری کاظمی 25 آذر 1400 1 دیدگاه
2,003 بازدید

در قسمت قبلی مطلب بدترین بازی‌های ویدیویی که بر اساس فیلم‌های سینمایی ساخته شده‌اند، به تعدادی از ضعیف‌ترین عناوین اقتباس شده از روی فیلم‌ها پرداختیم. با این حال ماجرا همینجا به پایان نمی‌رسد و تعداد زیادی بازی بی‌ارزش که با سوء استفاده از اسم فیلم‌های مشهور،  سعی در کسب سود داشتند، باقی مانده است. با ما همراه باشید تا نگاهی به قسمت دوم بدترین بازی‌های اقتباس شده از روی فیلم داشته باشیم.

بدترین بازی‌های اقتباس شده از فیلم های سینمایی

دو موضوع همواره چالش بسیاری برای سازندگان فیلم و بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده است، یکی ساخت بازی با اقتباس از فیلم سینمایی و برعکس. معمولا کم پیش می‌آید که یک بازی ساخته‌شده بر اساس فیلم بتواند استانداردهای موجود را رعایت کند و نزد مخاطب شیرین باشد. همین موضوع برای فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های ویدیویی نیز ساخته شده‌اند صادق است و کمتر پیش می‌آید که فیلمی با این ویژگی‌ها، موفق و محبوب ظاهر شود. در این مطلب 25 عنوان دیگر از بازی‌های ناموفق ساخته‌شده بر اساس فیلم را معرفی خواهیم کرد.

بازی R.I.P.D The Game

R.I.P.D. The Game

Ryan Reynolds بازیگری دوست داشتنی است که در فیلم‌های سرگرم کننده‌ای مانند ددپول ایفای نقش کرده است. با این حال هر بازیگری در یک دوره از زندگی‌اش، اشتباهاتی می‌کند و فیلم R.I.P.D از اشتباهات بزرگ Ryan Reynolds بود. هیچ‌کس این فیلم زباله را که درباره نبرد نیروهای پلیس با فضایی‌هاست به یاد نمی‌آورد. مانند دیگر فیلم‌های ضعیفی که از آن‌ها بازی اقتباس می‌شود، بازی R.I.P.D نیز قرار نیست کسی را شگفت زده کند. اگر به وب سایت متاکریتیک مراجعه کنید، می‌بینید که این بازی امتیاز 26 درصد را از آن خود کرده است که حقیقتاً خارق العاده است. R.I.P.D. The Game یک شوتر سوم شخص تکراری با مراحل تکراری و هوش مصنوعی ضعیف است که دوری از آن، همانند دوری از فیلمش به شدت پیشنهاد می‌شود.

بازی Charlies Angels

Charlie’s Angels

مسیر بازی‌های بدی که از روی فیلم‌های بد ساخته شده‌اند همچنان ادامه دارد. همه دنیا این بازی را به عنوان یکی از بدترین بازی‌های تاریخ می‌شناسند و دلایل این موضوع نیز فراوان‌اند. در وهله اول، گرافیک این بازی به طرز باور نکردنی‌ای بد است. باگ‌های متعدد در هر لحظه ممکن است بازی را خراب کنند و فیزیک حرکات نیز با عقل جور در نمی‌آید. هوش مصنوعی بازی در حدی ضعیف است که می‌توانید به سادگی آن را به پایان برسانید. Charlie’s Angels یکی از خنده دارترین بازی‌های بدی است که در این لیست مشاهده می‌کنید و همین بامزه بودن در کنار بد بودنش، می‌تواند دلیلی برای یک بار تجربه کردن آن باشد.

بازی Rambo

Rambo: The Video Game

Rambo یکی از کلاسیک‌ترین فیلم‌های اکشن دهه 80 میلادی است که صدها اثر کپی از روی آن ساخته شد. حال که سال‌ها از عرضه این فیلم گذشته، ساخته شدن یک بازی اکشن خوب با تکنولوژی مدرن، کاری ساده به نظر می‌رسد. متأسفانه این موضوع در رابطه با Rambo: The Video Game صدق نمی‌کند و شاهد شکل گرفتن یکی از بدترین بازی‌های اقتباسی از فیلم‌ها هستیم. این بازی حتی در میان ضعیف‌ترین بازی‌های شوتر معمولی و بی‌ارزش خودنمایی می‌کند. هیچ نکته خلاقانه و هوشمندانه‌ای در رابطه با Rambo: The Video Game وجود ندارد که گیمرها را هیجان‌زده کرده و وادار به خرید و تجربه بازی کند.

بازی Evil Dead

Evil Dead: Hail To The King

یک بازی ویدیویی بسیار خوب بر اساس دنیای دیوانه‌وار Evil Dead وجود دارد که نامش Evil Dead: Hail To The King نیست (برای جزئیات بیشتر به مقاله برترین بازی‌های که بر اساس فیلم ساخته شده‌اند مراجعه کنید). در فیلم کلاسیک سم ریمی شاهد این هستیم که قهرمان داستان Ash به تنهایی باید با نیروهای شیطانی که از زندان کتاب نکرونامکان آزاد شده‌اند مبارزه کند. بازی Evil Dead: Hail To The King یک کلون ضعیف از بازی‌های اولیه رزیدنت اویل است که با دوربین ثابت و المان‌های گیم پلی ضعیفش موفق به القای حس و حال سرگرم کننده و نفس‌گیر سه‌گانه سینمایی نشده و تجربه آن توصیه نمی‌شود.

بازی Avatar

James Cameron’s Avatar: The Game

فیلم سینمایی آواتار از زمان عرضه تا همین لحظه که این مطلب را مطالعه می‌کنید، پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در دنیا است. فیلمی که با جلوه‌های ویژه انقلابی‌اش، مسیر بلاک باسترهای پرهزینه و موفق را پس از خود هموار کرد. پس منطقی است که با این همه سودی که از فیلم به دست آمده، بتوان بودجه فراوانی را برای ساخت یک بازی خوب تأمین کرد، مگر نه؟ بازی Avatar یک نمونه از بدترین بازی بر اساس فیلم است که هیچ شباهتی به جاه‌طلبی‌های فیلم مذکور ندارد. گیم پلی خطی و مأموریت‌های تکراری را هم که به آن اضافه کنید، نتیجه نهایی یک بازی بی‌ارزش و خسته کننده است که به سادگی در تاریخ فراموش شده است.

بازی Tomorrow Never Dies

Tomorrow Never Dies

همان‌طور که فیلم‌های زیادی در قالب فرنچایز جیمز باند طی سال‌های اخیر ساخته شده‌اند، بازی‌های زیادی نیز بر اساس هر کدام از آن‌ها توسعه‌یافته‌اند که البته نمی‌توان به همه آن‌ها لقب خوب را داد. فیلم Tomorrow Never Dies هجدهمین عنوان در این فرنچایز است که آن چنان بین طرفداران شهرت مثبتی ندارد. در دومین نقش آفرینی Pierce Brosnan در قالب شخصیت جیمز باند، او باید به مبارزه با Rupert Murdoch بپردازد و داستان بازی نیز دقیقاً همین است. البته چون با یک بازی طرف هستیم، قطعاً میزان تیراندازی به آدم بدها افزایش یافته است. این بازی برخلاف Goldeneye از هیچ نوآوری و خلاقیتی برخوردار نیست.

بازی Enter The Matrix

Enter the Matrix

Enter the Matrix بدترین بازی بر اساس فیلم در این لیست نیست و شاید برخی گیمرها بتوانند مقداری سرگرم شوند؛ با این حال زمانی که به طراحی یک بازی می‌پردازید که نام Matrix را به دوش می‌کشد، بهتر است شخصیتی که باعث محبوبیت این نام شده را به عنوان نقش اصلی قرار دهید. بهتر است انتظارات خود را کاهش دهید، زیرا خبری از Neo نبوده و Niobe و Ghost به عنوان شخصیت‌های اصلی در بازی حضور دارند. سیستم مبارزات این بازی دارای مشکلات فنی زیادی است که نیاز به تمیز کاری دارند. با این حال بعضی وقت‌ها پریدن در حالت اسلوموشن و تیراندازی به دشمنان سرگرم کننده خواهد بود.

بازی Fight Club

Fight Club

خیلی از بازی‌های اقتباس شده از روی فیلم‌ها، تنها نام و برخی ظواهر فیزیکی شخصیت‌ها را گرفته و آن‌ها را تبدیل به یک شوتر یا اکشن مبارزه‌ای بی‌ارزش می‌کنند. اگر به اسم فیلم Fight Club توجه کنید، به نظر می‌رسد که شاهد بهترین نمونه برای انجام این کار هستیم. با این حال اگر فیلم را تماشا کنید، میدانید که مفهوم اصلی فیلم به‌هیچ‌وجه درباره مبارزه نیست. بازی Fight Club یک عنوان مبارزه‌ای بی‌کیفیت و ارزان است که 15 شخصیت که تنها سه استایل مبارزه دارند را در بازی قرار داده تا حوصله گیمرها را سر ببرد. چه دنبال یک اقتباس قوی از فیلم و چه یک بازی مبارزه‌ای خوب هستید، حتماً دور Fight Club را خط بکشید.

بازی Friday the 13th

Friday The 13th

درباره فیلم ترسناک و محبوب آمریکایی که حول محور قاتلی ماسک دار جریان دارد چیزی شنیده‌اید؟ حتی یک بازی بسیار خوب نیز از روی آن ساخته شده است (به مقاله برترین بازی‌های که بر اساس فیلم ساخته شده‌اند مراجعه کنید). با این حال در دهه 80 میلادی که بازار بازی‌های بر اساس فیلم داغ بود، شاهد یک Friday The 13th بدنام دیگر هستیم. در این بازی که هیچ شباهتی به دنیای فیلم ندارد، باید جلوی جیسون وورهیز را پیش از قتل دوستانتان بگیرید. بدترین نکته درباره این بازی موسیقی متن تکرار شونده آن است که در تمام طول گیم پخش می‌شود و امکان روانی کردن بازیکنان و تبدیل آن‌ها به قاتلی تبر به دست وجود دارد! به راستی که با یکی از بدترین بازی بر اساس فیلم ها روبرو هستیم.

بازی Reservoir Dogs

Reservoir Dogs

Reservoir Dogs شاهکار جنایی Quentin Tarantino است که برای اولین فیلم یک کارگردان تازه کار، خارق العاده به نظر می‌رسد. داستان فیلم درباره قبل و بعد از انجام یک سرقت مسلحانه است که به دلیل بودجه کم فیلم، خود سرقت نشان داده نمی‌شود و به خلاقیت بیننده واگذار می‌شود. با این حال بازی، فاجعه‌ای است که از روی این فیلم ساخته و تمام کلیشه‌های موجود که کارگردان از آن‌ها خودداری کرده به بازی تزریق شده است. اکشن ضعیف و سیستم شوتر قدیمی برخی از مشکلات این بازی هستند. صداگذاری و طراحی صورت شخصیت‌های بازی نیز هیچ شباهتی با کاراکترهای دوست داشتنی نسخه سینمایی ندارد.

بازی Seven Samurai

Seven Samurai 20XX

شاهکار سینمایی Akira Kurosawa درباره هفت سامورایی که باید از روستایی در مقابل حمله راهزنان محافظت کنند، از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم آن‌چنان تأثیرگذار است که بارها در قالب وسترن، علمی تخیلی و حتی انیمیشن نیز بازسازی شد. داستان بازی Seven Samurai 20XX مانند فیلم است که در آن باید مقابل ربات‌ها و هیولاهای فضایی مبارزه کنید. همه چیز درباره Seven Samurai 20XX اشتباه به نظر می‌رسد؛ این عنوان بدترین بازی بر اساس فیلم کلاسیک است که بهتر بود تحت نام متفاوتی عرضه می‌شد تا حداقل میراث فیلم آسیب نبیند.

بازی Iron Man

Iron Man

فیلم ابرقهرمانی Iron Man در سال 2008 آغاز کننده دنیای سینمایی مارول بود؛ دنیایی که تا به امروز به عنوان بزرگ‌ترین امپراتوری سینما محسوب می‌شود. Robert Downey, Jr نقش مرد آهنی را بازی می‌کند که با ساخت یک لباس آهنی پیشرفته، به جنگ با دشمنان می‌پردازد. بازی ساخته شده بر اساس فیلم مرد آهنی به سختی خط داستانی فیلم را دنبال می‌کند. مأموریت‌های بازی تکراری هستند و حس و حال حماسی مبارزه با دشمنان به‌هیچ‌وجه لمس نمی‌شود. بدترین قسمت این بازی گرافیک قدیمی‌اش است که حتی با استانداردهای زمان خود، به شدت مضحک و خجالت‌آور به نظر می‌رسد. با اینکه فیلم مرد آهنی آنچنان شاهکار نیست، گیم ساخته شده از روی آن، از بدترین بازی‌ها بر اساس فیلم است.

بازی raiders of the Lost ark

Raiders Of The Lost Ark

فیلم ماجراجویی کلاسیک استیون اسپیلبرگ تا به همین امروز نیز توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ سینما نام گذاری می‌شود. Harrison Ford در این فیلم در نقش باستان شناس مشهور، ایندیانا جونز بازی می‌کند که به دنبال یافتن قطعاتی است که اگر به دست افراد اشتباهی بی افتد، امکان نابودی دنیا وجود دارد. همچنین فاجعه‌ای به نام Raiders Of The Lost Ark برای کنسول قدیمی آتاری طراحی شده بود. کافی است تا نگاهی به ظاهر بازی بیندازید تا از خنده روده‌بر شوید. هیچ شباهتی میان این بازی ضعیف با فیلم کلاسیک وجود ندارد و گویا هدف، تنها چسباندن نام فیلم بر روی یکی از بدترین بازی‌های آتاری بوده است.

بازی Ghostbusters

Ghostbusters

فیلم Ghostbusters از خلاقانه‌ترین و خنده دارترین کمدی‌های ساخته شده در دهه 80 میلادی است. در فیلم شاهد تیمی از دست و پا چلفتی‌ترین شکارچیان اشباح هستیم که در شهر نیویورک به دنبال نابودی روح‌ها هستند. جلوه‌های ویژه آینده‌نگرانه و فیلم‌نامه قوی، از Ghostbusters کلاسیکی ساخت که تا امروز از آن به نیکی یاد می‌شود. با این حال چیزی که از این فیلم یاد نمی‌شود، یک بازی ضعیف است که تنها نام فیلم را به یدک می‌کشید. بازی Ghostbusters بدترین بازی بر اساس فیلم کلاسیکی است که حقش نبود این‌چنین نامش لکه‌دار شود. حتی قرار نبود نام این بازی Ghostbusters باشد و به دلیل محبوبیت فیلم، این تصمیم گرفته شد.

بازی Independence Day

Independence Day

Independence Day بلاک باستری افسانه‌ای از دهه 90 میلادی است که ویل اسمیت را تبدیل به ستاره‌ای جهانی کرد. جلوه‌های ویژه فوق العاده و بی‌مغز بودن فیلم‌نامه، Independence Day را تبدیل به یک نماینده خوب برای دهه 90 کرده است. با اینکه داستان فیلم درباره حمله عظیم فضایی‌ها به زمین است، نسخه ویدیو گیم آن، یک شبیه ساز پرواز و تیراندازی ساده بیش نیست. بازی برای کنسول پلی استیشن توسعه یافته که نمایانگر گرافیک قدیمی شده و سه بعدی است. کنترل ماشین پرنده نیز اصلاً نرم و انعطاف‌پذیر نیست و پیش از نابود کردن هدفتان، آن‌قدر در بازی خواهید مرد تا حالتان از هر چه شبیه ساز پرواز است به هم بخورد.

بازی Bruce Lee

Bruce Lee: Quest of the Dragon

همه با نام بروس لی آشنایی داریم. استاد هنرهای رزمی دهه 70 میلادی که با بازی در تنها چند فیلم سینمایی، توانست تبدیل به ستاره‌ای جهانی شود. مشهورترین فیلمی که بروس در آن هنرنمایی کرد Enter The Dragon نام دارد که بر اساس آن یک بازی ویدیویی ساخته شده است. Bruce Lee: Quest of the Dragon داستانی جدا از روایت فیلم دارد که البته بسیاری از المان‌های فیلم‌های دیگر بروس لی در آن حل شده‌اند. صداپیشگی ضعیف، کنترل بد و زمان طولانی بارگذاری، از مشکلات متعدد این بازی هستند. کنترل کردن بروس لی آن‌چنان بد طراحی شده که سازندگان باید این بی‌احترامی به اسطوره خجالت بکشند.

بازی Hannah Montana

Hannah Montana: The Movie: The Game

سریال نوجوانانه شبکه دیزنی آن چنان موفقیت و محبوبیتی کسب کرد که ساخته شدن یک فیلم سینمایی از روی آن، امری ضروری به نظر می‌رسید. Hannah Montana: The Movie داستان شخصیت Miley Stewart را روایت می‌کند که قصد برگشت به خانه و برقراری ارتباط با دوران پیش از محبوبیتش را دارد. بازی ساخته شده از روی فیلم، یکی از بدترین بازی‌ها بر اساس فیلم است که هیچ دلیل و منطقی برای اتفاقات آن وجود ندارد. گیم پلی بازی به مانند بازی‌های موسیقی محور، ولی بسیار ضعیف‌تر است. تنها کاری که باید بکنید، اجرای چند قطعه موسیقی و استفاده از امتیازات برای خرید لباس است!

بازی Austin Powers

Austin Powers Pinball

فیلم Austin Powers: International Man of Mystery اثری کمدی و تمسخری بر روی فرمول جیمز باند و فیلم‌های جاسوسی است. به دلیل موفقیت فراوان، 2 دنباله مستقیم از روی این فیلم ساخته شدند و همچنین پای جاسوس دست و پا چلفتی به دنیای بازی‌های ویدیویی نیز باز شد. آستین پاورز پتانسیل بالایی داشت تا تبدیل به یک بازی کمدی جاسوسی بسیار جالب شود. چیزی که در نهایت شاهد آن بودیم یک بازی پینبال بی‌ارزش است که تنها ارتباطش با دنیای فیلم، عکس بی‌کیفیت آستین در بالای ماشین پینبال است. اگر به پینبال ویندوز XP مراجعه کنید، تجربه لذت بخش تری از این زباله را دریافت خواهید کرد!

بازی Plan 9

Plan 9 From Outer Space

فیلم Plan 9 From Outer Space که بدون هیچ بودجه و خلاقیتی توسط Ed Wood ساخته شد، همواره به عنوان یکی از بدترین فیلم‌های سینمایی تاریخ شناخته می‌شود. البته افراد زیادی طرفدار این شاهکار زباله هستند و در کنار بد بودن، یک زیبایی خاص و بی‌گناهی در آن یافت می‌شود. با این حال نمی‌توان این تحسین‌ها را برای بازی اقتباسی از این فیلم به کار برد. این بازی در دهه 90 میلادی توسعه یافته که پر از عناوین کلیک و اشاره ارزان قیمت و تکراری است. هدف بازی پیدا کردن قسمت‌های گمشده فیلم با حضور Bela Lugosi است که دزدیده شده‌اند. بهترین کار دوری از این بازی و تماشای فیلم دوست داشتنی با دوستانتان است.

بازی Space Jam

Space Jam

فیلم Space Jam از به‌یادماندنی‌ترین آثار دهه 90 میلادی و سینمای آمریکا است. در این فیلم باگز بانی، دافی داک و دیگر دوستانشان، باید به مایکل جوردن کمک کنند تا Looney Tunes را از دست بیگانگان نجات دهد و تنها راه نیز پیشروی در یک تورنومنت بسکتبال است. بازی ساخته شده از روی Space Jam یک بسکتبال معمولی دو بعدی است که نمونه‌های بهتر آن مدت‌ها قبل ساخته شده‌اند. هیچ چالش و خلاقیت منحصر به فردی در این بازی ساده مشاهده نمی‌شود؛ همچنین مشکلاتی در زمینه چینش بازیکنان و ساختار گیم پلی وجود دارد که از ارزش آن به عنوان یک بازی ورزشی کم می‌کند.

بازی Blue Brothers

Blues Brothers 2000

کسانی که نسخه اصلی Blues Brothers محصول دهه 80 میلادی را مشاهده کرده‌اند، می‌دانند که این تجربه منحصر به فرد هرگز نباید دنباله‌ای داشته باشد. با این حال به دلیل شهرت بالای نام آن، در سال 2000، دنباله‌ای ضعیف برای این فیلم کلاسیک ساخته شد که از همه بدتر، در کنارش یک بازی ویدیویی سطحی نیز توسعه یافت. این بازی ساده و بی‌مصرف برای کسب سود از نام فیلمی ساخته شد که خود موفق به سودآوری برای استودیو نبود. کیفیت این بازی به شدت پایین است و جزئیات و خلاقیت در آن مشاهده نمی‌شود. گیمرهایی که کمی باتجربه باشند، می‌توانند این فاجعه را در کمتر از 2 ساعت به پایان برسانند.

بازی The Lion King

The Lion King: Simba’s Mighty Adventure

در هر دوره‌ای از تاریخ گیم که بگردید، می‌توانید بدترین بازی‌ها بر اساس فیلم زیادی پیدا کنید و دوران پلی استیشن نیز از این قاعده مستثنا نیست. بازی The Lion King: Simba’s Mighty Adventure بر اساس انیمیشن کلاسیک شیرشاه از کمپانی دیزنی ساخته شده است. میانگین نمرات این فاجعه در وب سایت متاکریتیک 30 از 100 است! چه از گیمرهای دوران پلی استیشن باشید و چه مدرن، بر روی یک چیز توافق خواهید کرد و آن هم بی‌کیفیت بودن این بازی است. از گرافیک سطحی و گیم پلی تکراری تا مأموریت‌های بدون خلاقیت، باعث شده تا بازی شیرشاه بر روی پلی استیشن به باد فراموشی سپرده شود.

بازی Fast & Furious

Fast & Furious Crossroads

جدیدترین بازی ‌این لیست شامل یکی از پایین‌ترین متاکریتیک های لیست هم هست. بازی Fast & Furious Crossroads بر اساس سری فیلم‌های مشهور سریع و خشن ساخته شده و البته همانند فیلم‌ها، هیچ بویی از منطق و کیفیت نیز نبرده است! گرافیک این بازی برای عنوانی که در سال 2020 ساخته شده باورنکردنی است. این بازی به راحتی می‌توانست در سال 2000 عرضه شود و حتی آن موقع نیز نمرات پایینی دریافت کند. گیم پلی و مأموریت‌های بازی ترکیبی از بدترین ایده‌های 20 سال اخیر هستند و خط داستانی ضعیف نیز چیزی به ارزش‌های Crossroads اضافه نکرده است؛ پس تا می‌توانید از این بازی دور بمانید.

بازی Kung Fu Panda

Kung Fu Panda 2

فیلم Kung Fu Panda 2 که دنباله‌ای برای انیمیشن موفق پاندای کونگ فو کار است، شاید بهترین فیلم کارتونی دنیا نباشد، با این حال 10 بار تماشای این فیلم باارزش‌تر از یک بار بازی کردن بازی ساخته شده از روی آن است. بازی Kung Fu Panda 2 در وب سایت متاکریتیک دارای نمره 31 است که با توجه به کیفیت بازی، باید بسیار پایین‌تر از این حرف‌ها باشد. داستان بازی جایی شروع می‌شود که فیلم تمام شد؛ با این حال قرار نیست شاهد هیچ‌گونه روایت هوشمندانه‌ای باشیم و گیم پلی اکشن بی‌مصرف، تنها چیزی است که می‌شود از این زباله استخراج کرد. Kung Fu Panda 2 بدون شک از بدترین بازی بر اساس فیلم‌ ها است.

بازی Home Alone

Home Alone

فیلم تنها در خانه همواره به عنوان یکی از فیلم‌های کلاسیک عید کریسمس شناخته می‌شود. پسربچه‌ای به نام کوین که بنا به شرایطی در خانه تنها مانده است، باید از خود و دارایی‌های خانواده در مقابل دو دزد ترسناک دفاع کند. در ویدیو گیم ساخته شده از این فیلم، شما باید به سرعت تمامی اشیای باارزش خانه را پنهان کنید تا دستان دزدان به آن‌ها نرسد. در نسخه Game Boy که کم کیفیت‌ترین بازی تنها در خانه است، بی‌منطق‌ترین دشمنان از جمله ارواح و عنکبوت‌های بزرگ نیز شما را تهدید می‌کنند! سرعت حرکت شخصیت اصلی بسیار پایین است و به راحتی می‌تواند گیر بیافتد. اگر در خانه تنها هستید، تجربه یک بازی بهتر را توصیه می‌کنیم.

با مرور جریان ساخته شدن بازی‌های این لیست، به وضوح مشخص است که سازندگان این بازی‌ها به هیچ وجه علاقه‌ای به خلق یک اثر هنری نداشتند. اکثر بازی‌های ساخته شده از روی فیلم‌ها، به دنبال کسب منافع مادی و کسب سودی سریع و بی‌دردسر بودند. با اینکه این موضوع بیانگر کم کیفیت بودن تمام بازی‌های بر اساس فیلم نیست، ولی وقتی با این عناوین روبرو شدید، باید حواس خود را جمع کنید! نظر شما چیست؟ آیا عنوان دیگری لایق حضور در لیست است؟ آیا مخالف حضور تعدادی از بازی‌های این لیست به عنوان بدترین هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی بر اساس فیلم هیچ شباهتی به فیلم مربوط ندارد؟

بازی Raiders Of The Lost Ark به دلیل گرافیک بسیار ضعیف و قدیمی بودنش، هیچ شباهتی به ایندیانا جونز و اتفاقات فیلم ندارد!

۱
کدام کمپانی بازی سازی باعث ساخته شدن بدترین بازی های بر اساس فیلم است؟

کمپانی آمریکایی LJN در دهه 80 و 90 تعداد زیادی از بدترین بازی های بر اساس فیلم را منتشر کرد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    بازی Game of Thrones هم میتونست تو این لیست قرار بگیره

    پاسخ دهید