بدترین بازی‌های ویدیویی بر اساس فیلم
کسری کاظمی

بدترین بازی های ویدیویی که بر اساس فیلم های سینمایی ساخته شده اند – قسمت اول

کسری کاظمی 21 آذر 1400 5 دیدگاه
13,630 بازدید

شاید شنیده باشید که بازی‌های ساخته شده از روی فیلم‌ها همیشه نتیجه خوبی به همراه ندارند؛ متأسفانه باید اعلام کنیم که این گفته‌ها حقیقت دارند و تعداد بازی‌های قابل قبول بر اساس فیلم‌های سینمایی، بسیار کم است. دلایل مختلفی از جمله بودجه پایین، اهمیت ندادن سازندگان و وقت کم برای ساخت بازی را می‌توان به این موضوع نسبت داد. برای اینکه زمانی اشتباهی به سراغ یکی از این عناوین ضعیف نروید، مقاله بدترین بازی‌های ویدیویی که بر اساس فیلم های سینمایی ساخته شده اند را برایتان آماده کرده‌ایم.

احتمالا در سال‌های اخیر متوجه شده‌اید که تعداد بازی‌های ساخته شده از روی فیلم‌های بلاک باستر به شدت کاهش یافته است. قطعاً می‌توان این موضوع را به توجه بیشتر مخاطبان به کیفیت محصولاتی که می‌خرند نسبت داد. استودیوهای فیلم سازی در جریان هستند که دریافت پول آسان از گیمرها، دیگر به اندازه سال‌های ابتدایی این صنعت، کار راحتی نخواهد بود. گیمرهای باهوش مخصوصاً با بالاتر رفتن قیمت بازی‌ها و هزینه‌های سخت زندگی، به این سادگی گول هر اسم مشهور و پرطرفداری را نخواهند خورد.

بدترین بازی‌های ویدیویی که بر اساس فیلم ساخته شده‌اند

به دلیل گسترش اینترنت و اطلاعات فراوان، کسب آگاهی از وضعیت یک بازی آسان‌ترین کار ممکن است. حتی پروژه‌های مطرحی مانند بازی Cyberpunk 2077 نیز به دلیل مشکلات زیادی که در زمان عرضه داشت، توسط بسیاری از گیمرها پس زده شد و نظرات بسیار منفی برای سازندگانش به ارمغان آورد. پس نتیجه می‌گیریم که این روزها، اگر قصد ساخت یک بازی بر اساس فیلمی را دارید، بهتر است طوری آن را توسعه دهید که انگار یک بازی واقعی و خوب می‌سازید. این بدین معنا نیست که همه بازی‌های اقتباس شده از فیلم‌ها فاجعه هستند (به مقاله برترین بازی‌های که بر اساس فیلم ساخته شده‌اند سر بزنید) با این حال اکثر آن‌ها می‌توانند در فهرست بدترین‌ها قرار بگیرند. در ادامه به 50 بازی که از بدترین تجربه‌های گیم/سینمایی تاریخ است می‌پردازیم. با پارسی گیم همراه باشید.

بازی Street Fighter

Street Fighter: The Movie: The Game

بازی‌هایی که بر اساس فیلم‌ها ساخته می‌شوند، همیشه با شهرت بدی روبرو هستند؛ با این حال فیلم‌هایی که از روی بازی‌ها اقتباس می‌شوند، وضع بدتری دارند. حال تصور کنید بازی‌ای وجود دارد که از روی آن فیلمی ضعیف ساخته شد و در نهایت شاهد ساخته شدن یک بازی از روی آن فیلم بودیم! این پدیده دیوانه‌وار Street Fighter: The Movie: The Game نام دارد. این عنوان نه تنها بدترین بازی بر اساس فیلم بوده، بلکه ننگی بر روی کارنامه فرنچایز استریت فایتر است. به هیچ عنوان انتظار یک بازی مبارزه‌ای سرگرم کننده را نداشته باشید. گیم پلی و ظاهر افتضاح این بازی، جایی برایش در ابتدای این لیست فراهم کرده است.

بازی Star Wars

Star Wars

بازی‌های بسیار خوبی از روی فرنچایز جنگ ستارگان اقتباس شده (می‌توانید به مقاله بهترین بازی‌های بر اساس فیلم مراجعه کنید) و البته کلی بازی بسیار ضعیف و ارزان برای دریافت سود سریع نیز ساخته شده است. عنوان مورد نظر ما در سال 1987 توسط کمپانی Namco تولید و فقط در ژاپن منتشر شد. بازیکن کنترل لوک اسکای واکر را در این بازی به دست گرفته و باید با پرواز سفینه ملنیوم فالکون، دوستانتان را در سراسر کهکشان نجات دهید. به سختی می‌توان حتی نام جنگ ستارگان را بر روی این بازی متوسط کنسول NES قرار داد که نه گیم پلی خلاقانه‌ای برای زمان خود دارد و نه تجربه‌ای خاطره انگیز را برایمان خلق می‌کند.

بازی Back to Future

Back To The Future

اقتباس از روی فیلم فوق العاده Back To The Future بر روی کنسول NES آن‌چنان فاجعه و باورنکردنی است که حتی می‌تواند برای برخی، باعث ایجاد بیماری‌های روانی شود! هیچ چیز در بازی ‌این موضوع را القا نمی‌کند که در حال تجربه یک بازی بر اساس خط داستانی فیلم هستید. شما کنترل Marty McFly را به دست می‌گیرید و باید او را از برخورد با موانع روبرو باز دارید. اعصاب خرد کن‌ترین چیز درباره این بازی، موسیقی متن آن است که هر چند ثانیه یک‌بار تکرار می‌شود و باید تا آخر بازی آن را تحمل کنید. حتی از این هم بدتر، اگر تنها یک ضربه از دشمنان دریافت کنید، باید بازی را از ابتدا آغاز کنید!

بازی E.T

E.T. The Extra-Terrestrial

عنوانی که بدنام‌ترین و البته مشهورترین نمونه از یک اقتباس فاجعه بر اساس فیلم است. بازی E.T. The Extra-Terrestrial همواره لقب بدترین بازی تاریخ را با خود حمل می‌کند و با بررسی برخی موارد، خیلی هم نمی‌توان به این لقب خرده گرفت. این بازی یکی از اولین اقتباس‌های بر اساس فیلم است که به سرعت در پنج هفته توسعه یافته تا به فروش در کریسمس برسد. گرافیک و گیم پلی حتی برای سال 1982 هم فاجعه بار هستند. شکست تجاری بسیار بد این عنوان، باعث سقوط بازی‌های ویدیویی در سال 1983 شد که تقریباً تمام صنعت را با خاک یکسان کرد! در نهایت این عنوان یکی از خیره کننده‌ترین فصل‌های کتاب تاریخ بازی‌ها است.

بازی Wreck it Ralph

Wreck-It-Ralph

اگر به تماشای فیلم Wreck-it-Ralph نشسته باشید، می‌دانید که این نام در اصل اسم یک بازی آرکید درون فیلم است که شخصیت اصلی آن از بازی خارج شده و به ماجراجویی‌های مختلفی می‌پردازد. این روایت، پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک بازی ویدیویی خوب را با خود حمل می‌کند. خب متأسفانه باید گزارش دهیم که بازی ساخته شده از روی این فیلم به هیچ‌وجه به استانداردهای یک بازی خوب نزدیک نیست. محصول نهایی یک پلتفرمر معمولی و بی‌ارزش بر روی کنسول‌های دستی نینتندو است که آن‌چنان طولانی و چالش برانگیز هم نبوده و نمونه کامل یک بازی اقتباس شده ارزان قیمت است.

بازی Shrek

Shrek

در این رتبه، هدفمان دور کردن شما از یک بازی ویدیویی خاص نیست؛ بلکه سعی داریم تا به شما درباره تمام عناوینی که از روی فرنچایز Shrek ساخته شده‌اند هشدار دهیم! از این دنیای جادویی که پر از شخصیت‌های متنوع و دوست داشتنی است، چهار بازی مسابقه‌ای سطحی، چندین اکشن بیت ام آپ بی‌ارزش، پلتفرمرهای سه بعدی فاسد شده و کلی بازی بدردنخور دیگر ساخته شده است. شرم آور است که همچنین فرنچایز مشهور و قابل اقتباسی وجود داشته باشد و هیچ‌کس نداند که با آن چگونه برخورد کند. اگر تصمیم دارید تا خود را با بدترین بازی بر اساس فیلم شکنجه کنید، تجربه تمامی اقتباس‌های فرنچایز شرک را توصیه می‌کنیم.

بازی Thor God of Thunder

Thor: God Of Thunder

برای طرفداران کمیک بوک ها و دنیای سینمایی مارول خبر خوبی داریم. اگر جدیدترین بازی اونجرز که سر و صدای زیادی به پا کرده است، نتوانست توجه شما را به خود جلب کند، جای نگرانی نیست. بازی Thor: God Of Thunder می‌تواند یک بار برای همیشه شما را از خرید بازی‌های ابرقهرمانی تا ابد منصرف کند! این عنوان آن‌چنان ضعیف و بی‌ارزش است که قرار دادن نام خدای صاعقه بر روی آن توهینی به تمام افسانه‌های نورث محسوب می‌شود. تنها کاری که باید در Thor: God Of Thunder انجام دهید، کلیک کردن بر روی یک دکمه و کشتن دشمنان ضعیف بازی است تا اینکه به پایان این فاجعه 5 ساعته برسید.

بازی Robocop

Robocop

اگر یک بازی بر اساس فیلم Robocop را در ذهنتان تصور کنید، چه چیزی می‌بینید؟ قطعاً اولین گزینه یک شوتر تکراری و ارزان قیمت خواهد بود. خب باید بگوییم که کاملاً درست حدس زده‌اید. در سال 2003 یک بازی ویدیویی از روی فرنچایز Robocop ساخته شد که به دلیل نبود کیفیت کافی، شاید خیلی‌ها حتی نامش را هم نشنیده باشند. تاریخ مصرف گرافیک و گیم پلی این عنوان چند دهه قبل باطل شده و صداپیشگی این بازی، باورنکردنی‌ترین قسمت آن است. حتی قابلیت ذخیره سازی نیز در مراحل طولانی وجود ندارد. بازی Robocop می‌تواند باعث افسردگی بسیاری از گیمرها شود و بهتر است تا می‌توانید از آن فاصله بگیرید.

بازی Top Gun

Top Gun

تا به حال در یک بازی ویدیویی مجبور به پرواز یک هواپیما و فرود آوردن آن شده‌اید؟ قطعاً می‌دانید که قرار است با چالشی سرگرم کننده روبرو شوید. با این حال در بازی Top Gun که از روی فیلمی به همین نام ساخته شده؛ قرار است شاهد طاقت فرساترین فرود هواپیما در تاریخ بازی‌ها باشید. اکثر زمان گیم پلی این بازی را صرف آزمون و خطا برای فرود آوردن هواپیما خواهید کرد. همچنین هیچ موسیقی متنی در بازی وجود ندارد که بازی را بیش از پیش خسته کننده می‌کند. گیمرهایی که به دنبال واقع‌گرایانه‌ترین شبیه ساز فرود آوردن هواپیما و همچنین عاملی برای از دست دادن عقلشان می‌گردند، می‌توانند به این بازی مراجعه کنند.

بازی Wizard of Oz

The Wizard Of Oz

در اولین نگاه، بازی اقتباسی از فیلم فوق العاده جادوگر شهر آز بر روی کنسول SNES خیلی جالب به نظر می‌رسد. این بازی خط داستانی فیلم را دنبال نکرده و روایتی متفاوت دارد. دوروتی در این بازی مجهز به چوب جادویی مرگبار و توانایی پریدن از روی سکوها مانند پرنس آو پرشیا است! شما حتی می‌توانید با لگدهای کشنده، دشمنانتان را زیر پا له کنید. متأسفانه The Wizard Of Oz آن‌قدرها هم که فکرش را می‌کنید سرگرم کننده نیست و پر از مشکلات تکنیکی زمان خود است. اعصاب خردکن ترین خطای بازی، کنترل پرش‌های دوروتی است که در صورت کوچک‌ترین اشتباه در اندازه‌گیری مسیر پرش، مرگی دردناک به استقبال او می‌رود.

بازی Legends 007

007 Legends

در مقاله برترین بازی‌های که بر اساس فیلم به بهترین بازی ساخته شده از روی جیمز باند اشاره کردیم. فراموش نکنید که در مقابل هر بازی خوب، چندین مورد بدردنخور وجود دارند. 007 Legends یکی از خجالت آورترین پروژه‌هایی است که نام جیمز باند را با خود یدک می‌کشد. 007 Legends سعی کرده تا تمامی لحظات کلاسیک فیلم‌های باند را با هم مخلوط کرده و با گیم پلی شوتر تکراری که در سری Call of Duty دیدیم، محصولی یکپارچه را به بازار ارائه کند. مأموریت‌های این بازی تکراری و هوش مصنوعی دشمنان نیز شرم آور است و برای تجربه یک بازی خوب بر اساس جیمز باند، عناوین بهتری وجود دارند.

بازی Aliens Colonial Marines

Aliens: Colonial Marines

زمانی که صحبت از بدترین بازی بر اساس فیلم می‌شود، شاید در نمونه‌های مدرن‌تر، Aliens: Colonial Marines بیش از دیگر بازی‌ها خودنمایی کند. این اقتباس ضعیف از سری فیلم‌های بیگانه، تا همین امروز توسط گیمرها مورد تمسخر قرار می‌گیرد. یکی از بدترین هوش مصنوعی دشمنان که تا به حال در یک بازی دیده شده، از امضاهای این محصول است. باگ‌های باورنکردنی، گرافیکی فاسد شده، داستانی ضعیف و هزار مشکل دیگر که فکرش را بکنید، از Aliens: Colonial Marines یک بازی اقتباسی ضعیف را تشکیل داده‌اند. برای یک اقتباس خوب از فیلم بیگانه به مقاله برترین بازی‌هایی که بر اساس فیلم ساخته شده مراجعه کنید.

بازی The Lost World Jurassic Park

The Lost World: Jurassic Park

The Lost World: Jurassic Park نام دومین فیلم از فرنچایز غول پیکر پارک ژوراسیک است. این فیلم موفقیت و فروشی فوق العاده را در دنیا کسب کرد و ساخته شدن یک بازی بر اساسش، پدیده‌ای طبیعی بود. در این بازی کنترل دایناسور مشهور T-Rex را به دست می‌گیرید. کنترل کردن این هیولا و مخلوط شدنش با گیم پلی پلتفرمر ضعیف، نتیجه خوبی را به ارمغان نیاورده است. حتی کاری ساده مانند پریدن در بازی، باید با برنامه‌ریزی دقیقی همراه باشد، در غیر این صورت، مرگ سریعی را تجربه می‌کنید. بازی دارای 30 مرحله است و هیچ گزینه ذخیره سازی‌ای وجود ندارد! نادیده گرفتن این بازی می‌تواند بهترین تصمیم زندگی‌تان باشد.

بازی Batman Forever

Batman Forever

گیمرهای مدرن بسیار خوش شانس‌اند که می‌توانند به تجربه سه‌گانه Arkham بپردازند. این سری بازی همواره به عنوان بهترین نماینده شخصیت بتمن در دنیای ویدیو گیم شناخته می‌شود. با این حال دوران تاریک‌تری برای این شخصیت در دنیای بازی‌ها وجود داشت. بازی Batman Forever اقتباسی ضعیف از روی فیلمی ضعیف به همین نام است. گیم پلی این بازی همانند بازی‌های بیت ام آپ زمان خود، ولی بسیار سطحی‌تر است. شما توانایی کنترل بتمن و رابین را دارید و باید با دشمنان تکراری بازی مبارزه کنید. هیچ المان هوشمندانه‌تری جز این در بازی وجود نداشته و قطعاً گزینه‌های بهتری در همین سبک برای طرفداران ساخته شده‌اند.

بازی Transformers

Transformers: The Game

در بسیاری از گزینه‌های این لیست، بازی‌های بد از روی فیلم‌های خوب و قابل تماشا ساخته شده‌اند. با این حال هیچ چیز خوبی در رابطه با فیلم Transformers وجود ندارد و همین موضوع در رابطه با بازی Transformers: The Game صدق می‌کند. مأموریت‌های این بازی تکراری و به شدت خسته کننده هستند. تنها کاری که باید بکنید، رانندگی به مسیری و سپس رانندگی به مسیری دیگر است. مکانیک رانندگی نیز در بازی فاجعه بار طراحی شده‌اند و به سختی می‌توانید ماشین را در جاده نگه دارید. گرافیک Transformers: The Game حتی برای زمان خود نیز بد طراحی شده و ارزش این بازی را حتی پایین‌تر می‌آورد.

بازی Spider Man 3

Spider-Man 3

در مقاله برترین بازی‌هایی که بر اساس فیلم ساخته شده‌اند از بازی Spider-Man 2 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های فیلمی یاد کردیم. متأسفانه این موضوع در رابطه با Spider-Man 3 صدق نمی‌کند. شاید Spider-Man 3 بدترین بازی تاریخ نباشد، ولی برای گیمی که نام مرد عنکبوتی را با خود حمل می‌کند، قطعاً ضعف‌های فراوانی مشاهده می‌شود. باگ‌های فراوان در گیم پلی سطحی این بازی، مشکلات فراوانی را برای گیمرها به وجود آورده است و گیم پلی بازی بعد از تنها چند دقیقه، خسته کننده می‌شود. صداپیشگی بازی حتی با حرکت لب شخصیت‌ها هماهنگ نیست. همانند فیلم اقتباسی‌اش، این بازی نمی‌تواند چیزی جز ناامید کننده نامیده شود.

بازی Harry Potter

Harry Potter: The Deathly Hallows

یکی از بدنام‌ترین بازی‌های اقتباس شده از فیلم در دو نسل گذشته هر دو قسمت Harry Potter: The Deathly Hallows است. در کل بازی‌هایی که بر اساس فرنچایز هری پاتر ساخته شده‌اند، کیفیت‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی قابل تحمل و برخی نیز مانند The Deathly Hallows به شدت ضعیف و ارزان قیمت هستند. گیم پلی این بازی‌ها شامل حرکات چوب جادویی‌تان برای شلیک جادو به سوی دشمنان است که به بدترین شکل ممکن طراحی شده است. هوش مصنوعی دشمنان در حد و اندازه Aliens: Colonial Marines است و بدتر از همه، مدت زمان هر دوی این بازی‌ها از چیزی حدود 4 ساعت فراتر نمی‌رود!

بازی Catwoman

Catwoman

فیلم سینمایی Catwoman همواره به عنوان یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ شناخته می‌شود. خب پس آیا انتظار دارید با وجود همچنین فیلمی، بازی خوبی از آن خارج شود؟ هر چیزی درباره این بازی اشتباه است. از طراحی شخصیت اصلی تا مکانیک‌های حرکت و حتی پرش، بد طراحی شده است. از مأموریت‌های تکرار شونده بازی نگوییم که این حجم از تنبلی در هیچ یک از عناوین این لیست دیده نمی‌شود! دشمنان وارد محیط می‌شوند، شما آن را به ساده‌ترین شکل ممکن می‌کشید و سپس دوباره شاهد تکرار این چرخه هستیم. تنها نکته بازی را می‌توان صداپیشگی آن نامید که دلیل محکمی برای تجربه بدترین بازی بر اساس فیلم نیست.

بازی Total Recall

Total Recall

خیلی نمی‌توان به سازندگان بازی‌های نسل 4 به پایین برای ناتوانی در طراحی گرافیکی خیره کننده خرده گرفت. بالاخره نبود استاندارد و تکنولوژی کافی، می‌تواند برای هر توسعه دهنده‌ای، فلج کننده باشد. با این حال حتی با استانداردهای NES نیز بازی Total Recall عنوانی ضعیف و ارزان قیمت است. هیچ عاملی در این بازی وجود ندارد که بتوان آن را به فیلم مذکور ربط داد. شما در نقش شخصی سبز پوش بازی می‌کنید که مثلاً قرار است کاراکتر آرنولد در فیلم باشد و باید با دشمنان تکراری مبارزه کنید. Total Recall یک بیت ام آپ ساده و سطحی است که در به تصویر کشیدن فیلم، آن طور که باید و شاید خوب عمل نکرده است.

بازی Jurassic Park Trespasser

Jurassic Park: Trespasser

باری دیگر شاهد حضور یک بازی دیگر از فرنچایز Jurassic Park در این لیست هستیم. با این حال Jurassic Park: Trespasser به راحت برنده جایزه بدترین بازی پارک ژوراسیک در تاریخ خواهد بود. این عنوان بدنام قرار بود تا انقلابی در دنیای بازی‌ها برپا کند. با اینکه نام‌های بزرگی مانند Steven Spielberg و Richard Attenborough نیز به آن وصل بودند اما جاه‌طلبی و واقع گرایانه بودن این بازی در نهایت به ضررش تمام شد. فیزیک و مکانیک‌های بسیار بد گیم پلی و خسته کننده بودن مأموریت‌ها از دلایل شکست این بازی هستند. همچنین هیچ چیزی در این بازی برایتان القا کننده حس پارک ژوراسیک نخواهد بود.

بازی Bad Boys

Bad Boys: Miami Takedown

سری فیلم‌های Bad Boys اکشن‌های نفس‌گیری هستند که ساختن یک بازی ویدیویی از رویشان نباید کار آن‌چنان دشواری باشد. با این حال این Bad Boys: Miami Takedown آن چیزی نیست که انتظارش را دارید. اول از همه شخصیت پردازی دو کاراکتر اصلی فیلم که قلب آن فیلم‌ها محسوب می‌شوند در این بازی به طور کامل تخریب شده است. ظاهر این شخصیت‌ها نه تنها به Will Smith و Martin Lawrence شباهت ندارد، بلکه صداپیشگان هم گویا دیالوگشان را در 5 دقیقه ضبط کرده‌اند. مکانیک‌های گیم پلی بازی نیز شبیه به هزاران شوتر تکراری دیگر است که هیچ‌کس را برای تجربه بازی ترغیب نمی‌کند.

بازی The Incredible Hulk

The Incredible Hulk

فیلم‌های کمپانی مارول طی دهه اخیر توانسته‌اند صنعت سینما را دچار شوکی باورنکردنی کنند. شاید هیچ کمپانی دیگر آن‌طور که مارول با فیلم‌هایش کسب درآمد کرد، موفقیتی مشابه نداشته باشد. فیلم The Incredible Hulk یکی از اولین آثار این کمپانی در دنیای سینمایی‌اش محسوب می‌شود که یک بازی بر اساس فیلم نیز ساخته شد. گرافیک The Incredible Hulk به‌هیچ‌وجه در حد یک بازی 2008 نبوده و بیشتر شبیه به آثار سال 1998 است. همچنین گیم پلی این عنوان نیز به شدت تکراری و خسته کننده است. The Incredible Hulk یک محصول ارزان برای کسب سود سریع از نام فیلم است و هیچ ارزش دیگری ندارد.

بازی Kick Ass

Kick-Ass

فیلم Kick-Ass یک کمدی اکشن بسیار خوش ساخت و تماشایی است. کل داستان فیلم مسخره کردن ایده فیلم‌های ابرقهرمانی و غیرمنطقی بودن آن‌ها است. خشونت واقع گرایانه فیلم نیز توانست طرفداران زیادی در این مدل آثار پیدا کند. همه ما می‌دانیم زمانی که همچنین فیلمی به شهرتی متوسط برسد، بلافاصله چندین کمپانی شروع به ساخت یک بازی ارزان و بی‌ارزش از روی آن می‌کنند. بازی Kick-Ass یک بیت ام آپ ساده و تکراری است که گرافیکی بسیار ضعیف دارد. جادویی که در فیلم وجود داشت در بازی مشاهده نمی‌شود. اگر مقداری مشکلات فنی را نیز به معجون اضافه کنید، بازی ضعیف Kick-Ass نتیجه نهایی خواهد بود.

بازی The Land of the Dead

Land Of The Dead: Road To Fiddler’s Green

فیلم Land of the Dead اثری از کارگردان صاحب نام سینمای زامبی، جورج رومرو است. وقتی چنین فیلمی در دوران طلایی بازی‌های اقتباسی از روی فیلم ساخته شود، مشخص است که راه برای تولید یک فاجعه هموار می‌شود. Land Of The Dead: Road To Fiddler’s Green نه تنها یکی از بدترین بازی‌ها بر اساس فیلم در طول تاریخ است، بلکه به راحتی می‌تواند یکی از بدترین شوترهای اول شخص نیز باشد. همه چیز در این بازی از گرافیک گرفته تا هوش مصنوعی زامبی‌ها و سلاح‌ها بی‌ارزش و ضعیف است. این بازی قطعاً می‌تواند یکی از عوامل آغاز آخرالزمان زامبی‌ها و حمله مرده‌ها به ما باشد!

بازی Dragon Ball Evolution

Dragon Ball: Evolution

همان‌طور که کمی قبل‌تر به بازی Catwoman اشاره کردیم، ساختن یک ویدیو گیم از روی یک فیلم فاجعه، نمی‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. فیلم Dragon Ball: Evolution یکی از بدنام‌ترین و فاجعه‌ترین آثار تاریخ سینما است؛ پس جای تعجب دارد که کسی به خود زحمت داد تا آن را تبدیل به یک بازی کند. این بازی گمنام برای کنسول دستی PSP ساخته شده است. قطعاً اغراق نکرده‌ایم وقتی این بازی را یکی از بدترین بازی‌ها مبارزه‌ای تمام دوران بنامیم. سیستم مبارزه ارزان و گرافیکی ضعیف از Dragon Ball: Evolution زباله شاهکاری را ساخته‌اند که تا می‌توانید باید فاصله خود را با آن حفظ کنید.

به پایان قسمت اول مطلب بدترین بازی‌های ویدیویی که بر اساس فیلم های سینمایی ساخته شده‌اند رسیدیم. منتظر انتشار قسمت دوم مطلب و بازی‌های فاجعه بار بیشتری از روی فیلم‌ها باشید. می‌توانید نظرات خود را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام بازی بر اساس فیلم، لقب بدترین بازی تاریخ را گرفته است؟

بازی E.T. the Extra-Terrestrial آنچنان بد بود که شکست تجاری‌اش تقریبا باعث ورشکست شدن صنعت بازی شد!

۱
کدام بازی که از روی فیلم ساخته شده از فیلمش باکیفیت‌تر است؟

بازی GoldenEye 007 به دلیل انقلابی که در میان ژانر تیراندازی اول شخص به پا کرد، به عنوان یکی از بهترین بازی‌های فیلمی شناخته می‌شود.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    بازی شرک ۲ خیلی خوب بود. ولی بازی هالک می‌تونست بهتر باشه. به خصوص روایت داستانش. اما به نظرم بازی جالبی بود و غیر از این بازی دیگه بازی از هالک نداریم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    بازی شرک هم خیلی جذاب بود
    و می تونم بگم جزء بهترین بازی های عمرم بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ded Shote

    مهمان

    بازی Transformers:the game خیلی خفن بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    متین

    مهمان

    پس بازی سوپرمن چی؟

    پاسخ دهید
    • کسری کاظمی

      کسری کاظمی در پاسخ به متین

      نویسنده

      سلام، اون بازی در کنار کیفیت پایینش، بر اساس یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی ساخته شده تا یک فیلم سینمایی.