دانلود بازی Fast and Furious Spy Racers Rise of SH1FT3R برای PS5
دانلود بازی Fast and Furious Spy Racers Rise of SH1FT3R برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Fast and Furious Spy Racers Rise of SH1FT3R برای PS5

پارسی گیم 11 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,319 بازدید

دانلود بازی Fast and Furious Spy Racers Rise of SH1FT3R برای پلی استیشن 5

یکی از فیلم‌های اکشن و جذاب دهه اخیر سری Fast & Furious بوده که محبوبیت نسبتاً خوبی میان مخاطبان پیدا کرده و پای آن را به صنعت بازی‌های ویدیویی هم کشاند. این سری فیلم‌ها ترکیبی از عناصر اکشن و اتومبیل‌رانی بود و هیجان زیادی را به مخاطب تزریق می‌کرد. بازی Fast and Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R از استودیو 3D Clouds عنوانی مسابقه‌ای و جدید بوده که در دنیای همین سری فیلم‌های محبوب جریان دارد و مسابقات اتومبیل‌رانی جذابی را برای تجربه در دل خود جای داده است.

داستان بازی در مورد یک ارگان جنایت‌کار به اسم SH1FT3R بوده که بار دیگر سروکله‌اش پیدا شده است و در تلاش بوده که با نقشه‌های پلیدش، دنیا را به هرج‌ومرج بکشاند. شما عضو گروهی به اسم Spy Racer هستید که می‌توانید از میان اعضای آن‌ها یکی را برای تجربه داستان انتخاب کنید. شخصیت‌های معروفی مثل Tony Toretto و Layla Grey در این بازی حضور دارند. برای پیشروی باید در مسابقات مهیج و جذابی شرکت کرده تا بتوانید به مبارزه با گروه SH1FT3R بروید.

با انتخاب اتومبیل سرعتی خود، وارد پیست مسابقه شده و مسیر را برای قهرمانی و شکست گروه جنایت‌کار ادامه خواهید داد. در بازی 17 پیست مختلف وجود داشته که در 5 منطقه از دنیا قرار دارند. 13 عدد از شخصیت‌های اصلی در دسترس شما هستند که می‌توانید با هرکدام در مسابقات شرکت کنید. سبک گیم پلی و کنترل خودروها بیشتر به بازی‌های آرکید شبیه بوده و سرعت سرسام‌آوری را به خورد شما می‌دهد.

همچنین اتومبیل شما به تجهیزات جذاب جاسوسی مجهز است که می‌توانید علیه سایر رقیبان از آن‌ها استفاده کنید. از جمله آن‌ها می‌توان به نیتروهای قدرتمند یا گلوله‌های رنگی اشاره کرد. هرکدام از کاراکترها نیز قابلیت ویژه‌ای دارند که برای پیروزی در مسابقه به کمک آن‌ها می‌آید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Need for Speed Heat و Forza horizon 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Fast and Furious Spy Racers Rise of SH1FT3R با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The criminal organization, SH1FT3R, is on the rise, now it’s time for you to stop their plans! Get ready to trigger traps, hit speed boosts, and out-race the competition to claim victory. To be the champion, you’ll need to beat the growing threat of SH1FT3R in a high-stakes, adrenaline-fueled racing tournament from the South Pacific to the Sahara Desert and more! Or grab your friends and warm up those tires with up to 6 players online or 2 player local multiplayer; there’s no shortage of action to keep the whole crew entertained.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 4.57 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.