Fast and Furious Crossroads
یحیی رحیمی

عرضه بازی Fast & Furious Crossroads به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1398 بدون دیدگاه
704 بازدید

بازی Fast & Furious Crossroads در مراسم The Game Awards امسال معرفی شد. این بازی قرار بود همراه فیلم جدید این سری منتشر شود. قبلا تاریخ عرضه بازی ماه مه اعلام شده بود و به نوعی عرضه آن دقیقا با اکران فیلم Fast 9 مصادف بود. اکران فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا به ماه آوریل 2021 منتقل شده است و با دقیقا یک سال بعد از تاریخ عرضه بازی است. با این حساب خود بازی نیز به تاخیر افتاده است.

استودیو Codemasters در اعلامیه ای که برای USGamer فرستاده است گفته است که عرضه بازی Fast & Furious Crossroads که قبلا در تاریخ 27 مه 2020 قرار بود اتفاق بیفتد حالا با توجه به عدم اکران فیلم جدید در تابستان امسال، به تاخیر افتاده است. در ادامه گفته شده است که هنوز تاریخ عرضه جدید در دست نیست و قرار است که در اطلاعیه های دیگر در این مورد صحبت شود.

شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای زیادی را در سراسر دنیا تعطیل کرده است و حتی نمایشگاه بزرگ بازی های ویدیویی E3 2020 نیز به همین دلیل برگزار نخواهد شد. بسیاری از فیلم های هالیوودی نیز تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته اند و اکران آن‌ها عقب افتاده است. این در حالی است که صحبت ها در مورد به تاخیر افتادن عرضه کنسول های جدید سونی و مایکروسافت بالا گرفته است و ممکن است حتی این برنامه ها نیز بهم بخورند.

با توجه به اینکه بازی Fast & Furious Crossroads چندان وابسته به خود فیلم اصلی نیست ممکن است تاریخ عرضه دیگری برای بازی جدا از فیلم در نظر گرفته شود. در این میان گفته شده است که استودیو بازی و ناشر آن به همکاری خود برای پایان دادن به فرایند توسعه ادامه خواهند داد و به زودی تاریخ عرضه جدید اعلام خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.