دانلود بازی Reservoir Dogs: Bloody Days برای PC
دانلود بازی Reservoir Dogs: Bloody Days برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Reservoir Dogs: Bloody Days برای PC

پارسی گیم 9 خرداد 1396 بدون دیدگاه
11,748 بازدید

دانلود بازی Reservoir Dogs: Bloody Days برای کامپیوتر

بازی Reservoir Dogs: Bloody Days اقتباسی از فیلم موفق و پرطرفدار Reservoir Dogs ساخته کارگردان معروف سینما یعنی Quentin Tarantino است که استدیو Big Star Games به همراهی استدیو منتشرکننده فیلم وظیفه ساخت و توسعه این بازی را بر عهده داشته‌اند. Reservoir Dogs: Bloody Days از هر لحاظ یک اقتباس بی‌عیب نقص از فیلم آن است و داستان و اتفاقات بازی کاملاً به فیلم اصلی وفادار هستند و تنها تفاوت بازی با فیلم در پایان آن است که شما با تصمیماتی که می‌گیرید پایان بازی را رقم می‌زنید.

داستان Reservoir Dogs: Bloody Days در مورد چند مرد است که با همکاری یکدیگر اقدام به دزدی از بانک‌ها و مکان‌های مهم می‌کنند، داستان بازی همان‌طور که گفته شد مانند فیلم آن است و شما می‌توانید در بازی کنترل تمامی شخصیت‌هایی که در فیلم نیز حضور داشتند از جمله پینک، اورنج و… را به دست بگیرید.

گیم پلی جذاب ترین بخش Reservoir Dogs: Bloody Days است، جایی که دوربین از بالا مانند بازی‌های استراتژیک محیط بازی را نشان می‌دهد و این ویژگی باعث تمرکز و دید کامل شما روی محیط بازی می‌شود. در بازی شما می‌توانید با استفاده از ماشین زمانی که در اختیار شما قرارگرفته است، زمان را به جلو یا عقب ببرید یا حتی آن را متوقف کنید که این ویژگی کمک شایانی به جذابیت دوچندان مراحل کرده است.

بازی Reservoir Dogs: Bloody Days دارای گرافیک کارتونی است که نشان می‌دهد تیم توسعه بازی تمام‌وقت خود را روی گیم پلی و داستان بازی صرف کرده و به بخش گرافیک بازی توجه چندانی نداشته، در کل بخش گرافیک این بازی جایی است که سازنده بازی می‌توانست خیلی بهتر کار کند.

در کل اگر فیلم Reservoir Dogs را دیده‌اید یا حتی اگر ندیده‌اید، تجربه‌ی بازی اکشن و هیجان‌انگیز Reservoir Dogs: Bloody Days را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel® Core™ i3-3220 Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.