پارسی گیم

دانلود بازی James Cameron’s Avatar The Game برای PC

پارسی گیم 14 اسفند 1398 17 دیدگاه
41,503 بازدید

دانلود بازی James Cameron’s Avatar The Game برای کامپیوتر

فیلم Avatar انقلابی بزرگ در زمینه فنی سینما بود. برای اولین بار بود که این آدم‌های آبی‌رنگ در جلوه سه‌بعدی تلویزیون‌های جدید قرار گرفتند و با داستان تمدن بشری در سال‌های دور آشنا شدیم. این فیلم آن‌قدر تأثیرگذار بود که کمپانی خوش‌نام یوبی‌سافت تصمیم به ساخت یک بازی از آن گرفت و این‌طور بود که استودیو Ubisoft Montreal در سال 2009 عنوانی فوق‌العاده از روی فیلم اصلی به نام James Cameron’s Avatar The Game ساخت. این بازی به‌نوعی یک پیش‌درآمد برای فیلم اصلی بود و بازیگرهای معروفی نیز درروند آن شرکت داشته‌اند.

بازی James Cameron’s Avatar The Game ما را به سال 2152 می‌رفت و دقیقاً دو سال قبل از اتفاقات فیلم Avatar: The Game هستیم. این بار داستان با یک متخصص جدید به نام Able Ryder دنبال می‌شود که تازه به پاندورآ رسیده است و در بخش بزرگی از جنگل قرار دارد. اولین مرحله شما مربوط به نجات 5 سرباز خواهد بود و بعدازآن نیز مأموریت‌های دیگری به او داده می‌شود اما بعد از چند مرحله برای اولین بار لباس آواتار به او داده می‌شود و برای جمع‌آوری نمونه‌هایی از حیوانات آلوده فرستاده می‌شود. داستان کم‌کم ما را با ارگان RDA آشنا می‌کند و از اینجاست که تمام اقدامات علیه آن‌ها صورت می‌گیرد و در آخر نیز تصمیم بزرگ به نابودی یا عدم نابودی آن‌ها برمی‌گردد. بازی به شما اجازه می‌دهد تا ظاهر و شل و قیافه خود را مشخص کنید و همچنین از همان ابتدا مشخص کنید که برای Na’vis می‌جنگید یا RDA. انتخاب هرکدام از این‌ها گیم پلی بازی را تغییر می‌دهد و همچنین توانایی‌ها و محیط‌های جدیدی را پیش روی شما می‌گذرد.

بازی James Cameron’s Avatar The Game آرامش قبل از طوفان است. به‌عنوان سرباز با سلاح‌های مختلف تجهیز شده‌اید و برای نمونه می‌توانید از تفنگ جنگی استفاده کنید یا با شات گان حریف را به آن دنیا بفرستید. هرچند که بازی به‌عنوان آواتار تنها سلاح‌های محدودی را در اختیار شما می‌گذارد و خوشبختانه دشمنان انسانی شما آن‌چنان قوی طراحی نشده‌اند که چالش عجیبی برایتان بیافرینند. محیط اطراف نیز به طرز عجیبی واکنش می‌دهد و حتی ممکن است گیاهان نیز به شما حمله‌ور شوند. در صورت حمله نگران نباشید زیرا که بسته‌های خون سریعاً سلامت شمارا برمی‌گردانند. توسعه‌دهندگان امکانی را ایجاد کرده‌اند که در صورت استفاده از یک اتصال HDMI و صفحه‌نمایش باقابلیت اجرای سه‌بعدی، قادر به تجربه آن در حالت 3D نیز خواهید بود. اینجا همه‌چیز مرموزتر از آن است که فکر می‌کنید؛ به دنیای آواتار خوش‌آمدید

در ادامه برای دانلود بازی James Cameron’s Avatar The Game با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Processor:3.2 Ghz Intel Pentium 4, 2.66 Ghz Intel Pentium D, AMD Athlon 64 3500+ or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:256 MB DirectX 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher
DirectX®:DirectX 9.0 (included), DirectX 10
Hard Drive:4 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo Family, AMD Athlon 64 X2 5200+, AMD Phenom or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:512 MB DirectX 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher
DirectX®:DirectX 9.0 (included), DirectX 10
Hard Drive:4 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

James Cameron’s Avatar: The Game is a 2009 third-person action video game based on James Cameron’s 2009 film Avatar. The game was developed by Ubisoft Montreal and released on the PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows, Wii and Nintendo DS on December 1, 2009, with a PSP version released later on December 7, 2009. It uses the same technology as the film to be displayed in stereoscopic 3D. As of May 19, 2010, the game has sold nearly 2.7 million copies. The game, which acts as a prequel to the film, features Sigourney Weaver, Stephen Lang, Michelle Rodriguez, and Giovanni Ribisi reprise their roles from the film. The casting and voice production for Avatar: The Game was handled by Blindlight.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.72 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 20 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    م

    مهمان

    از کجا کد فعال کردن بازیوارد کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد رضا

    مهمان

    من اول نسخه corepack رو دانلود کردم و وقتی نصب کردم در فایل استخراج شده و یا فایل نصبی کرکی نبود ولی یک فایل به اسم keygen به صورت زیپ در فایل نصبی بازی بود ولی حتا استخراج هم میکردم وارد فایل نمیشد که کد Hardware ID وارد کنم و کد اصلی ورود به بازی رو بگیرم و هر کاری کردم نشد و رفتم نسخه RELOADED را دانلود کردم و خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتم و وارد فایل کرک شدم و Hardware ID را وارد کرد و کد اصلی را گرفتم و وارد بازی شدم و هیچ مشکلی نداشتم . ( لطفا کرک را در نسخه corepack قرار دهید و فعلا نسخه RELOADED را دانلود کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر علی

    مهمان

    سلام وخسته نباشی میشه بگین این بازی برای گوشی اندروید هم هس یا برای کمپیوتره ممنون اگه راهنمایی کنین
    من قبلاً ت یه گوشی نوکیا همین بازیو داشتم الان هرچی دنبالش گشتم نتونستم پیداش کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر علی

      پشتیبانی

      سلام
      برای pc هیت

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه