بازی Call of Duty Warzone
یحیی رحیمی

انتشار نقشه‌ جدید Warzone یک هفته به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 1 آذر 1400 بدون دیدگاه
303 بازدید

اکتیویژن پس از چند سال توسعه و بهبود نقشه‌ی فعلی وارزون، تصمیم به تغییر کلی و جایگزینی آن با نقشه‌ای به نام Caldera گرفت. این نقشه که حال و هوایی مشابه بازی Call of Duty Vanguard دارد، قرار بود اوایل دسامبر در دسترس عموم قرار گیرد. اکتیویژن خبر از تاخیر یک هفته‌ای انتشار نقشه جدید Warzone به دلایل فنی داده است و این نقشه قرار است روز هشتم دسامبر و روز انتشار Halo Infinite در دسترس قرار گیرد.

حالت چند نفره Halo Infinite هفته‌ی گذشته به مناسبت بیست‌سالگی مجموعه‌ی هیلو در دسترس عموم قرار گرفت و این سورپرایز بزرگ باعث شد تا تعادل میان شوترهای اول‌شخص به هم بخورد و اکثر طرفداران این ژانر، بخش چند نفره کالاف دیوتی را رها کنند. انتشار بازی در روز دوشنبه باعث شد تا تعداد بازی‌کنان آنلاین هیلو به 270 هزار نفر برسد و توجه را از دیگر عناوین جدید مانند Battlefield 2042 برباید.

استودیو Raven Software حال تصمیم گرفته است تا زمان انتشار نقشه جدید Warzone را به روز انتشار کمپین داستانی Halo Infinite تغییر دهد و عملاً برنامه‌های مایکروسافت را به هم بریزد. مایکروسافت دلیل انتشار بازی هیلو در دسامبر و آخرین ماه سال میلادی 2021 را جلوگیری از انتشار بازی با رقیب‌های تازه‌ای مانند بتلفیلد 2042 دانسته بود. تاخیر انتشار بتلفیلد 2042 باعث شد تا این بازی با بخش چند نفره هیلو برخورد کند و امتیازهای منفی دریافت کند.

نقشه جدید Warzone

تداخل شروع فصل جدید Warzone با هیلو

انتشار نقشه جدید Warzone در تاریخ 17 آذر دقیقاً با زمان انتشار کمپین داستانی Halo Infinite همراه است. دلیل تاخیر یک هفته‌ای انتشار نقشه جدید وارزون اعلام نشده است و احتمالاً مشکلات فنی و وضعیت فعلی اکتیویژن بلیزارد در تصمیم گرفته شده، دخیل بوده‌اند. بنابر گزارش‌های منتشر شده، فروش Call of Duty Vanguard پایین‌تر از حد انتظار بوده و بدترین شروع در 14 سال اخیر کالاف دیوتی را رقم زد. فاکتورهای مهمی مانند انتشار بازی هنگام تغییر نسل و همچنین رقیب‌هایی مانند هیلو و بتلفیلد روی افت فروش بازی تأثیرگذار بوده‌اند.

بازی Call of Duty Warzone از زمان انتشار تابه‌حال، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و تعداد بازی‌کنان این اثر بتل رویال رایگان همچنان در حال افزایش است. اکتیویژن مدت‌هاست خود را برای فصل جدید بازی آماده می‌کند و اخیراً نیز سیستم آنتی‌چیت Riccochet را معرفی کرده که بخش بزرگی از مشکلات را حل می‌کند. تعداد بیش از حد هکرها و متقلبان باعث شده تا طرفداران قدیمی بازی این اثر بتل رویال را ترک کنند. منتظر شروع فصل جدید Warzone در تاریخ 17 آذر باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.