یحیی رحیمی

فهرست تغییرات آپدیت فصل چهارم بازی Warzone منتشر شد:‌ افزودن موتور کراس!

یحیی رحیمی 28 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,200 بازدید

شرکت Raven Software از فهرست تغییرات و محتوای آپدیت فصل چهارم بازی Warzone رونمایی کرده که شامل پلی‌لیست‌ و بتل پس این فصل می‌شود. اگرچه فهرست تغییرات از روز گذشته روی وب‌سایت استودیو قرار گرفت، اما نیاز به یک‌چشم تیزبین داشت تا بتوان محتوای جدید را به بهترین شیوه درک کرد. بیایید نگاهی بیندازیم به پلی‌لیست و نقشه‌های تغییریافته و در آخر با جوایز جدید بتل پس هم آشنا شویم.

پلی‌لیست

فصل چهارم بازی Warzone با افزودن چندین پلی‌لیست جدید همراه شده است. ازجمله آن‌ها باید به Verdansk Plunder اشاره کرد که به‌صورت چهارنفره پیش می‌رود. در زیر می‌توانید پلی‌لیست‌های اضافه‌شده را به‌صورت کامل ببینید. افزودن محتوای جدید، به معنی حذف محتوای پیشین است و دیگر قادر به استفاده از پلی‌لیست Verdansk  Plunder  Blood Money Quads و Rebirth Island Resurgence Duos نخواهید بود.

  • Verdansk – BR – Resurgence Mini Trios
  • Verdansk – Plunder – Quads

اکتیویژن برای افرادی که از پلی‌لیست Rebirth Island  Resurgence Duos لذت بردند و می‌خواهند به تجربه‌ی آن ادامه دهند، خبر خوبی دارد و آن‌هم یک حالت کوچک‌تر است که مسابقات آن در فاصله‌ی زمانی کمتری برگزار می‌شود. این مود همان قوانین استاندارد Rebirth Island را دارد که می‌توانید از طریق لینک زیر با آن آشنا شوید اما دقت کنید که خبری از بخش گولاگ نیست و باید با جان و دل بازی کنید تا بتوانید برنده‌ی میدان باشید. در حالت جدید، تنها 45 اپراتور داخل لابی قرار خواهند گرفت و اولین حلقه‌ی بازی هم حذف می‌شود تا بازی در زمان کمتری به پایان برسد اما خوشبختانه جوایز بهتری نسبت به حالت‌های دیگر در اختیار بازی‌کننده قرار می‌گیرد.

Warzone-Battle-Pass

بتل پس

کاربران از فصل چهارم به بعد می‌توانند امتیاز‌های خود را به گیفت تبدیل کنند و آن را به دوستانشان هدیه دهند. ازجمله این هدایا باید به بتل پس و باندل‌های موجود در فروشگاه اشاره کرد. هدیه دادن به دوستان از طریق وب‌سایت و اپ موبایل بازی Call of Duty انجام می‌شود اما باید تائید دومرحله‌ای را برای اکانت خود فعال کرده باشید.

بتل پس این فصل شامل 100 سطح جدید است که با اسکین، سلاح‌ها و آیتم‌های جذاب پرشده است. بیایید نگاهی به جوایز این فصل بیندازیم.

Tier 0 – New Operator Jackal
Tier 5—”Monochrome” Legendary AK-47 Blueprint
Tier 21—”Regal Scepter” Legendary Type 63 Blueprint
Tier 40—”Night Kit” Song Operator Skin
Tier 42—”Serpent Idol” Legendary Bullfrog Blueprint
Tier 50—”Boarding Party” Adler Operator Skin
Tier 55—”Ancient Scarab” Legendary KSP 45 Blueprint
Tier 76—”Regal Sword” Legendary Mac-10 Blueprint
Tier 81—”Penumbra Carbon” Legendary AK-74u Blueprint
Tier 85—”Ancient Spear” Legendary Sniper Rifle Charlie Blueprint
Tier 89—”Punk Rock” Legendary Hauer 77 Blueprint
Tier 90—”Lioness” Zeyna Operator Skin
Tier 95—”High Stakes” Ultra-Rarity MG 82 Blueprint
Tier 100—”Iridescent” Reactive Jackal Operator Skin, “Forgotten Oasis” Legendary C58 Blueprint

Season-4-Warzone-Map

تغییرات نقشه‌ی Warzone

اکتیویژن فعلاً هیچ‌گونه نقشه‌ی تازه‌ای برای فصل چهارم معرفی نکرده و تنها یک سری تغییرات کلی را اعلام کرده و قول محتوای بیشتر را در ادامه‌ی فصل داده است. معمولاً آپدیت میان فصل، محتوای کاملی را در اختیار بازی‌کننده‌های Warzone‌ قرار می‌دهد و باید منتظر آن آپدیت باشیم. اما در مورد تغییرات فعلی باید به‌اضافه شدن درهای قرمز (Red Doors) اشاره کرد و برج مرکز شهر به نام Downtown Tower هم تحت مدیریت تازه‌ای بازگشایی شده است.

استودیو Raven‌ یک سری ماهواره‌های سقوط کرده هم به نقشه اضافه کرده است. یکی از آن‌ها داخل مزرعه‌ی Krovnik Farmland قرار دارد که پیدا کردن آن می‌تواند جایزه‌ی خوبی برای شما باشد. دیگری در بخش Bloc 18 قرار دارد و پیشنهاد می‌کنیم Bloc 16 و پل Gora را هم داخل نقشه بگردید تا تمامی ماهواره‌های سقوط کرده را پیدا کنید.

dirtbike-Warzone

گیم پلی چه تغییری کرده است؟

بزرگ‌ترین تغییر بخش گیم پلی بازی Warzone ، اضافه شدن یک موتور کراس است که داری سرعت بسیار بالایی است و می‌تواند سریعاً شمارا از مناطق ممنوع و خطرناک نقشه‌ به نقاط امن جابه‌جا کند. موتورسیکلت جدید، سریع‌ترین وسیله‌ی نقلیه بازی است و با توجه به قدرت مانور بالا، می‌تواند شمارا از سخت‌ترین موقعیت‌ها نجات دهید. البته دوام این موتورسیکلت چندان بالا نیست و دریافت چند گلوله می‌تواند شمارا سرنگون کند!

ازجمله تغییرات دیگر می‌توان به بالانس کردن تفنگ‌ها اشاره کرد و به‌طور کل روند بازی با آپدیت جدید کاملاً بهبودیافته و خوشبختانه مودهای کاستوم هم برای تمامی تفنگ‌ها فعال‌شده است. این بخش اجازه‌ی نام‌گذاری و ذخیره‌ی پنج تفنگ مخصوص را به شما خواهد داد.

Season-4-Weapon-Warzone

تفنگ‌های جدید کدام هستند؟

شروع فصل چهارم بازی وارزون با افزودن یک تفنگ جدید به نام MG 82 همراه است. این تفنگ یک مسلسل سبک است که با رسیدن به سطح 15 در دسترس همگان قرار می‌گیرد. بر اساس ویدیوهای منتشرشده، این تفنگ کارایی بسیار بالایی دارد و میزان لگد زنی آن‌هم بسیار پایین است. پیشنهاد می‌کنیم هر چه سریع‌تر از این تفنگ استفاده کنید تا استودیو به فکر تغییر و بالانس آن نیفتاده است!

ازجمله دیگر تفنگ‌ها باید به مسلسل جنگی C58 اشاره کرد که با رسیدن به سطح 31 فعال می‌شود. دیگر تفنگ‌های موجود ازجمله CR-56 AMAX به تعادل رسیده‌اند و میزان صدمه‌ی وارده‌ی آن‌ها کاهش‌یافته است. بازیکنان Warzone قطعاً از شنیدن چنین تغییری خوشحال نخواهند شد و برای همین است که می‌گوییم تفنگ MG 82 را از دست ندهید و آن را حتماً امتحان کنید.

در آخر باید بگوییم گه پشتیبانی از نرخ ریفرش 120 هرتز برای پلی استیشن 5 فعال‌شده اما نیازمند درگاه HDMI 2.1 هستید که در کمتر تلویزیونی یافته می‌شود. آپدیت فصل چهارم وارزون آماده‌ی دانلود است و مانند همیشه، می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: RavenSoftware

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا فصل چهارم بازی Warzone شروع شده است‌؟

بله فصل چهارم بازی Warzone از امروز شروع به کار کرده و می‌توانید آپدیت را به صورت نیم‌بها از پارسی گیم دریافت کنید.

۱
آپدیت فصل چهارم بازی Warzone را از کجا دانلود کنم؟

کافی است به صفحه‌ی دانلود بک اپ بازی Warzone در پارسی گیم سربزنید و آپدیت را با ترافیک نیم بها و به صورت کامل دریافت کنید.

۲
چه محتوایی در فصل چهارم به وارزون اضافه شده است؟

فصل چهارم بازی وارزون با افزودن یک اپراتور جدید به نام Jackal و یک موتور کراس و البته یک تفنگ جدید همراه است. می‌توانید فهرست تغییرات را داخل مطلب بخوانید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.