بازی Warzone
یحیی رحیمی

زمان انتشار نقشه استوایی وارزون و سیستم آنتی چیت جدید اعلام شد

یحیی رحیمی 8 آبان 1400 بدون دیدگاه
683 بازدید

شرکت اکتیویژن تمام توجه خود را روی بازی کالاف دیوتی قرار داده و اکثر استودیوهای تحت پوشش مانند Raven Software و Treyarch در حال تولید محتوای جدید برای بازی وارزون و Call of Duty Vanguard هستند. طرفداران بازی Warzone از آذرماه باید با نقشه‌ی وردانسک خداحافظی کنند و آماده‌ی ورود به مپ Caldera باشند که فضایی استوایی دارد و جزیره‌ای کاملاً متفاوت با فضای مدرن وردانسک است. بیایید با نقشه وارزون آشنا شویم.

کالاف دیوتی وارزون Warzone

نقشه کالدرا (Caldera) با سلاح‌ها و تجهیزات جنگ جهانی دوم پر شده و تجربه‌ای کاملاً متفاوت با وردانسک ارائه می‌دهد. اگر به دنبال شروع اولین فصل در این محیط جدید هستید، اکتیویژن هر آنچه لازم است بدانید را در اختیار شما قرار داده و بخش مهم این اطلاعات را خواهیم خواند. مهم‌ترین نکته که باید همین ابتدا بدانید، فاصله‌ی زمانی میان فصل اول بازی ونگارد و وارزون است. فصل اول ونگارد روز 14 آبان شروع می‌شود و این در حالی است که فصل اول وارزون از روز یازده آذر کارش را آغاز می‌کند. اکتیویژن این فاصله‌ی زمانی ایجاد شده را «پیش فصل» اعلام کرده است.

پیش فصل اول وارزون با عملیات فلاش‌بک شناخته می‌شود که خداحافظی گرم با وردانسک خواهد بود و در نتیجه‌ی آن، نقشه‌ی فعلی به‌طور کامل منفجر می‌شود و جوایز ویژه‌ای در دسترس حاضران قرار می‌گیرد. پس از آن نیز یک رویداد کوچک در تاریخ سوم آذر شروع می‌شود که با نام «رازهای اقیانوسیه» شناخته می‌شود و احتمالاً تیزری برای معرفی کامل نقشه‌ی کالدرا خواهد بود. بنابر گفته‌ی اکتیویژن، رویداد جدید توسط استودیو Beenox توسعه یافته که چندان در روند تولید محتوا برای وارزون، فعال نبوده است.

وارزون پسیفیک

تغییر اسم رسمی وارزون

در مورد سیستم آنتی چیت جدید به نام Rocochet، باید بگوییم که این سیستم از چهاردهم آبان برای بازی‌کنان Call of Duty Vanguard فعال می‌شود و کاربران Warzone نیز لازم است یک ماه برای دریافت آن منتظر بمانند. فصل اول وارزون به معنی تلفیق این اثر بتل رویال با بخش چند نفره ونگارد است و هر فعالیتی که در این دو بازی انجام شود، به یک اکانت یکسان منتقل می‌شود. این ویژگی در بازی Black Ops Cold War فعال نبود و چندان ارتباطی میان دو اثر ایجاد نشد.

بخش چندنفره ونگارد دقیقاً 16 نقشه در ابتدا دریافت می‌کند که ترکیبی از نقشه‌های قدیمی و جدید است. همچنین نبرد، میان قاره‌های متفاوت دنبال می‌شود که فضایی متفاوت در هر مسابقه ایجاد می‌کند. انواع و اقسام تفنگ‌های جنگ جهانی دوم نیز در دسترس قرار می‌گیرند و همچنین تفنگ معروف شعله‌پخش‌کن جنگ جهانی دوم نیز در میان سلاح‌ها قرار دارد که قطعاً استفاده از آن جذاب و دیدنی خواهد بود. جالب است بدانید که با شروع فصل اول، اسم رسمی بازی وارزون به Call of Duty Warzone Pacific تبدیل می‌شود. این به دلیل نقشه وارزون است که حالت استوایی پیدا کرده است.

تمامی اپراتورهایی که به دست آورده‌اید به نقشه وارزون کوچ می‌کنند و ظاهر تازه‌ای به خود خواهند گرفت. کاربران پلی استیشن بیش از بقیه محتوا دریافت می‌کنند و به خصوص حالت زامبی و آیتم‌های بیشتر، همان ابتدا به صورت گسترده در دسترس آن‌ها خواهد بود. منتظر شروع فصل اول وارزون در تاریخ یازدهم آذر باشید.

منبع:‌ PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

فصل جدید وارزون چه زمانی شروع می‌شود؟

فصل اول ونگارد روز 14 آبان شروع می‌شود و این در حالی است که فصل اول وارزون از روز یازده آذر کارش را آغاز می‌کند. اکتیویژن این فاصله‌ی زمانی ایجاد شده را «پیش فصل» اعلام کرده است.

۱
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.