بازی Call of Duty Black Ops Cold War
مهدی ملکی

بخش چندنفره Call of Duty Black Ops Cold War را تا 4 دی رایگان بازی کنید

مهدی ملکی 29 آذر 1399 بدون دیدگاه
946 بازدید

مجموعه بازی‌های Call of Duty با یک محبوبیت بی‌نظیر تبدیل به رسانه‌ای شده‌اند که هرساله کاربران زیادی را پشت پلتفرم‌های خود میخکوب می‌کنند. طی سال‌های اخیر، تمرکز از روی بخش داستانی آن‌ها به سوی بخش چندنفره معطوف شده است و شما می‌توانید با عرضه Warzone به این امر واقف شوید؛ با این حال اگر از تجربه این بتل‌رویال رایگان به ستوه آمده‌اید و در نظر دارید که نگاهی هم به Black Ops Cold War داشته باشید، این آخر هفته زمان خوبی خواهد بود.

طبق اعلام رسمی شرکت اکتیویژن در حساب توییتر، شما قادر خواهید بود تا طی یک مدت محدود به طور رایگان به تجربه بخش آنلاین بازی Call of Duty Black Ops Cold War بپردازید. این زمان محدود تا تاریخ 4 دی به طول خواهید انجامید و شما در این بازه زمانی قادر هستید تا به تجربه حالت‌های Team Deathmatch، Domination، Gunfight دو در برابر دو، Raid the Mall Playlist و Nuketown Holiday 24/7 Playlist بپردازید

طی این زمان تمام کاربران بدون نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد قابل به تجربه بخش‌های یادشده هستند اما باید توجه داشته باشید که برای دسترسی به بخش چندنفره، ابتدا باید خود بازی را تهیه کنید. برای تجربه بخش چندنفره پس از مدت یادشده، شما همانند قبل به اشتراک‌های مخصوص نیاز خواهید داشت و یا اینکه می‌توانید سراغ تجربه رایگان بازیCall of Duty Warzon e بروید.

بازی Call of Duty Black Ops Cold War هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و 4، ایکس باکس وان و سری X و S و PC قابل خرید و تجربه است. مدتی پیش مشخص شد که شرکت اکتیویژن موفق شده است که به وسیله این مجموعه، حدود 3 میلیارد دلار سود خالص را نصیب خود کند؛ بنابراین چند روز تجربه رایگان این اثر، هیچ تاثیری روی درآمد این ناشر بزرگ نخواهد داشت.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.