دانلود بازی Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster برای PC
دانلود بازی Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster برای PC

پارسی گیم 4 خرداد 1400 بدون دیدگاه
4,791 بازدید

دانلود بازی Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster برای کامپیوتر

پرداختن به آخرالزمان در بازی‌های ویدیویی زیاد اتفاق می‌افتد و این سوژه یکی از سوژه‌های محبوب سازندگان بازی‌های ویدیویی است. برخی از این دنیاهای آخرالزمانی می‌تواند مثل بازی Days Gone مربوط به شیوع ویروس و زامبی‌ها باشد و برخی دیگر هم مانند بازی Darksiders جنگ میان نیروهای خیر و شر را علت وقوع آخرالزمان قلمداد کند. عنوان Shin Megami Tensei III Nocturne از استودیو ژاپنی ATLUS، آخرالزمان را به شیوه‌ای متفاوت و آسیایی برای شما به تصویر می‌کشاند.

در بازی نقش یک نوجوان مدرسه‌ای در توکیو را بازی خواهید کرد. دنیا توسط فرقه‌ای که می‌خواستند شکل جدیدی به آن بدهند دچار هرج‌ومرج شده و وقایع آخرالزمانی مختلفی در آن اتفاق می‌افتد. در پی همین قضیه، کاراکتر شما هم تبدیل به یک موجود نیمه اهریمنی و نیمه انسانی می‌شود و شهر توکیو تبدیل به چیزی شده که آن را Vortex World می‌نامند. حالا که دروازه‌های جهنم به روی دنیا بازشده، شما به ابزاری برای رسیدن به اهدافی بزرگ‌تر تبدیل‌شده‌اید و باید ماجراهای زیادی را پشت سر بگذارید.

گیم پلی بازی سبک کلاسیکی از نقش‌آفرینی‌های نوبتی است ولی در کنار این موضوع عنصر جدید دیگری هم در آن وجود دارد. شما می‌توانید در طول بازی موجودات اهریمنی دیگر را نیز با خود همراه کنید تا در کنار شما مبارزه کنند. در پیشروی در مراحل هر کاراکتری که در تیم خود دارید در نوبت خودش می‌تواند حرکت‌های مختلفی ازجمله حمله، دفاع و یا استفاده از جادوها را داشته باشد. تمام مراحل بازی در Vortex World اتفاق می‌افتد شما با گشت‌وگذار در آن کاراکترهای جدیدی را ملاقات کرده و با دشمنان متعددی مبارزه خواهید کرد.

به‌جز Vortex World مناطق دیگری نیز در بازی وجود دارد. برای مثال فروشگاهی در دسترس شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آیتم‌های غیرضروری خود را در آنجا بفروشید و با پولی که به دست آورده‌اید، تجهیزات و متحدان قوی‌تری برای خود فراهم کنید. همچنین جواهرفروشی‌ای وجود داشته که امکان فروش سنگ‌های قیمتی‌ای را که در طول بازی به دست آورده‌اید به شما می‌دهد. درنهایت Fountain of Life محلی است که شما و اعضای گروهتان می‌توانید زخم‌های خود را التیام دهید و برای مبارزات آینده آماده شوید.

نسخه Remastered بازی علاوه بر بهبود گرافیک و مدل‌های سه‌بعدی، درجه‌های سختی بیشتر، امکان ذخیره‌سازی در هر نقطه از بازی و پشتیبانی از زبان انگلیسی و ژاپنی را نیز به آن اضافه کرده تا تجربه‌ای روان‌تر و لذت‌بخش‌تر از این عنوان نقش‌آفرینی آسیایی داشته باشید.

در ادامه برای دانلود بازی Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 8.1
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X2 545
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB or Intel HD Graphics 530
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 10
Processor: Intel Core i3-550 or AMD Phenom II X2 560
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon HD 5770, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

توجه: نسخه PC این بازی کرک نشده است و نسخه قرار گرفته برای Nintendo Switch است که توسط امولاتور Ryujinx قابل اجرا بر روی کامپیوتر است.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Reawaken your inner demon in a modernized version of the acclaimed ATLUS classic, Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster. What begins as a normal day in Tokyo turns out to be everything but, when the Conception—an ethereal apocalypse—is invoked. The remains of the world are swallowed by chaos, as a demonic revolution descends into a broken city. Caught between a battle of Gods and demons, the choices you make can bring life, rebirth, or death, and determine who triumphs.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.