دانلود بازی Moo Lander برای PC
دانلود بازی Moo Lander برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Moo Lander برای PC

پارسی گیم 13 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,112 بازدید

دانلود بازی Moo Lander برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و ماجراجویی دوبعدی مدتی است که از قبر در آمده و باری دیگر در میان نسل جدید گیمرها به موفقیتی چشمگیر دست یافته‌اند. این موضوع بدون شک از استقبال بیش از حد عناوینی مانند Celeste سرچشمه گرفته که باری دیگر تبدیل به سبک مورد علاقه بازی سازان مستقل شده است. امروز نیز برایتان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این سبکی را که به تازگی منتشر شده است، آماده کرده‌ایم. بازی Moo Lander به دست استودیوی مستقلی به نام The Sixth Hammer توسعه یافته و منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی دوبعدی با المان‌هایی از مترویدوانیا و نقش آفرینی ساخته شده است.

داستان بازی Moo Lander حول محور دنیایی می‌چرخد که منبع آب آن رو به پایان است و شما به عنوان قهرمان داستان، باید این مشکل بزرگ را حل کنید. داستان این بازی پر از پیچش‌های مختلف، شخصیت‌پردازی‌های زیبا و روایتی فراموش نشدنی است. همه اتفاقات در کهکشانی گسترده رخ داده و شاهد یکی از بهترین بازی‌های علمی تخیلی سال هستیم. روایت قهرمانانه و گیم پلی هیجان‌انگیز با هم ترکیب شده‌اند و از Moo Lander یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اکشن سال را ساخته‌اند. المان‌های فضایی و علمی تخیلی نیز با جزئیات زیادی، حضور خود را در این بازی نشان داده‌اند و به خوبی نیز می‌درخشند.

از دیگر المان‌های مثبت Moo Lander می‌توان به اکشن هیجان‌انگیز، محیط‌های متنوع و پر پیچ و خم، دشمنان چالش برانگیز و گرافیکی خیره کننده اشاره کرد که همگی دست به دست هم داده‌اند تا شاهد اکشنی بی پایان و فراموش نشدنی باشیم. زیبایی گرافیک Moo Lander را زمانی درک خواهید کرد که وارد اکشن سریع و نفس گیر شوید و ببینید که تا چه اندازه جلوه‌های بصری و درخشان بازی به چشم می‌آید. در نهایت می‌توان گفت که شاهد یک اثر بی نقص و چشمگیر هستیم. اگر مدتی است که به دنبال یک بازی علمی تخیلی خوب گشته و موفق به یافتن نتیجه‌ای نشده‌اید، توصیه می‌کنیم Moo Lander را امتحان کنید.

بازی Moo Lander عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی دوبعدی است. محیط‌های بزرگ بازی حس و حالی مترویدوانیایی داشته و می‌توانید در آن جا برای ساعت‌ها گشت و گذار کنید. گرافیک بازی چشمانتان را به خود خیره کرده و داستان زیبایش نیز از ذهنتان پاک نمی‌شود. پس عجله کرده و این بازی علمی تخیلی زیبا را همین حالا دریافت و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dolmen و Vox Machinae را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Moo Lander برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Q6600 2.4GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 760 2GB GDDR3
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 3350p 3.1GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 1060 3GB GDDR5
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: SSD

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Scour the unknown in search for the source of infinite milk with your civilization’s last spaceship. Tame Mighty Cow bosses and fight hordes of enemies with your powerful milk arsenal.
TAME THE MIGHTY COWS
These powerful bosses will threaten your mission. You will need to master your skills against the advanced Cow AI in order to match their superior intellect!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.