دانلود بازی Geometry Survivor برای PC
دانلود بازی Geometry Survivor برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Geometry Survivor برای PC

پارسی گیم 4 فروردین 1403 بدون دیدگاه
1,024 بازدید

دانلود بازی Geometry Survivor برای کامپیوتر

برای شروع یک سفر پر آدرنالین از طریق دنیای شبکه نئونی Geometry Survivor، یک شوتر بقای روگ لایک که یادآور بازی‌های آرکید کلاسیک مانند Geometry Wars است، آماده شوید. Geometry Survivor که توسط استودیوی مستقل Brain Seal توسعه داده شده، با ترکیبی منحصر به فرد از کنترل‌های یک دستی، مکانیک‌های تیراندازی خودکار و سبک بصری کلاسیک با الهام از دهه 80، قول یک تجربه گیم پلی شدید و اعتیاد آور را می‌دهد. تنها با یک دست، قادر خواهید بود کاملاً بر روی مانور دادن به دشمنان خود و طفره رفتن از امواج تیرهای ورودی تمرکز کنید. این بازی ساعت‌های هیجان انگیزی برایتان خلق می‌کند.

در Geometry Survivor، هدف شما ساده و در عین حال چالش برانگیز است: در برابر امواج کشتی‌های هندسی بی امان برای 20 دقیقه طاقت فرسا زنده بمانید. با مسلح شدن به سلاح‌های خودکاری که بی وقفه شلیک می‌کنند، باید کشتی خود را به صورت استراتژیک مانور دهید تا از حملات دشمن فرار کنید و دنیای نابخشودنی بازی را فتح کنید. Geometry Survivor که برای دسترسی و سهولت طراحی شده، دارای کنترل‌های بصری با یک دست است که به شما این امکان را می‌دهد که کشتی خود را با دقت و چابکی در میدان جنگ پر هرج و مرج حرکت دهید. تنوع زیادی در طراحی مراحل بی نظیر این بازی وجود دارد.

دردسر شلیک دستی سلاح‌های خود را فراموش کنید؛ در Geometry Survivor، زرادخانه شما به طور خودکار شلیک می‌شود و شما را آزاد می‌گذارد تا روی اقدامات مهمی که پیش روی شماست متمرکز شوید. این رویکرد ساده برای مبارزه تضمین می‌کند که هر لحظه مملو از هیجان شدید و بی وقفه است، زیرا شما در تلاش برای زنده ماندن در برابر دشمنان زیادی هستید. همان‌طور که در هر مرحله پیشرفت می‌کنید، این فرصت را خواهید داشت که ارتقاهای نوآورانه را باز کنید و کشتی‌های جدیدی را برای افزایش قابلیت‌های بقای خود به دست آورید. برای رویارویی با تعداد زیادی از دشمن با رفتارها و الگوهای حمله خاص خود، آماده شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Witchfire و Ak Xolotl را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Geometry Survivor برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core2 Duo E8400 or AMD Phenom II x2 550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ HD 7730, NVIDIA GeForce® GT 640
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Geometry Survivor is a rogue-lite auto shooter where you must survive for 20 minutes. Fight against waves of geometry ships, defeat their formations and survive the grid world. Geometry Survivor is the ultimate survival game, do not miss it!!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.