دانلود بازی Gloomwood برای PC
دانلود بازی Gloomwood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gloomwood برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1401 بدون دیدگاه
4,880 بازدید

دانلود بازی Gloomwood برای کامپیوتر

این روزها با اینکه کلی بازی تیر‌اندازی اول شخص باکیفیت و با گرافیک مدرن ساخته می‌شود، ولی همواره علاقه‌ای برای سفر به گذشته و زنده کردن بازی‌های شوتر قدیمی وجود دارد. بازی سازان مستقل تلاش می‌کنند تا با خلق آثاری با گرافیک و گیم پلی قدیمی‌تر، به آن آثار ادای احترام کنند. جدیدترین مورد در این لیست، بازی ای به نام Gloomwood از استودیوی New Blood Interactive بوده که ترکیبی از شوترهای کلاسیک دهه 90 میلادی با بازی‌های مخفی کاری مدرن است.

داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی توسط اشخاص مرموزی ربوده شده و در یک شهر عظیم و بسیار ترسناک ویکتوریایی از خواب بیدار می‌شود. شخصیت اصلی یک عصا که تبدیل به شمشیر شده در اختیار دارد، پس آن را به دست گرفته و به تاریکی و مه‌های مرموزی که در مسیرتان قرار دارند قدم بگذارید. دنیای بازی به شدت عظیم و پر از اسرار پنهان است که می‌توانید کشف کنید. به جای درگیر شدن مستقیم با دشمنان، همچنین می‌توانید از قابلیت مخفی کاری استفاده کنید.

تنوع بالای اسلحه‌ها، از ویژگی مثبت Gloomwood است. علاوه بر عصای شمشیری، یک اسلحه هفت تیر، تفنگ ساچمه‌ای تاشو، تله‌های دستی، اسلحه تک تیرانداز و کلی لوازم خاص دیگر در دنیای بازی وجود دارد تا از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید. Gloomwood از نظر گرافیکی نیز بسیار شبیه با بازی‌های قدیمی دهه 90 بوده که خیلی‌ها را دچار حس نوستالژی خواهد کرد. پس اگر به دنبال تجربه یک بازی شوتر با استایلی قدیمی و گیم پلی چالش برانگیز هستید، این بازی برای شما است.

بازی Gloomwood عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص و مخفی کاری است. این بازی در اصل در حال ادای احترام به آثار شوتر کلاسیک دهه 90 بوده و در انجام این کار نیز موفق بوده است. گرافیک سه بعدی قدیمی به این بازی جلوه‌ای ترسناک و خاص بخشیده که می‌تواند برای هر گیمر چالش پسند و ماجراجویی لذت بخش باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Esse Proxy و Angels Fall First را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gloomwood برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 Or Later
Processor: 2.4 GHz Dual Core Processor Or Higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 Or Equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space
Sound Card: A gloomy one
Additional Notes: Why’d ya spill yer beans?

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: 2.4 GHz Quad Core Processor Or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 Or Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: A boomy one

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Gloomwood is a stealth horror FPS that follows your mysterious abduction to a forgotten, twisted Victorian metropolis in the midst of a horrifying transformation. Wield your canesword and take to the shadows as you uncover the accursed mystery hidden within the fog.
The producers of DUSK, AMID EVIL, ULTRAKILL and FAITH bring you a frightening, gothic immersive sim full of haunted streets, dark tunnels and decadent mansions.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.