پارسی گیم

دانلود بازی Darksiders Genesis برای PC

پارسی گیم 17 آذر 1398 78 دیدگاه
36,590 بازدید

دانلود بازی Darksiders Genesis برای کامپیوتر

سری بازی Darksiders همیشه به‌عنوان یکی از بهترین‌های ژانر نقش‌آفرینی مطرح بوده است و با هر نسخه جدید، مرزهای پیشرفت بیشتری را درنوردیده است. اولین نسخه‌های بازی برگرفته از سری Zelda بودند و بعد از افت‌وخیز زیادی، شاهد بازی Darksiders 3 بودیم و استودیو Gunfire Games تلاش زیادی برای ادامه خط‌مشی سری بازی Dark Souls کرده بود. حالا این استودیو Airship Syndicate است که سکان کشتی را به دست گرفته است و باعرضه Darksiders Genesis ما را به دنیای جدیدی برده است. دنیا تماماً به فلاکت کشیده شده است و این تنها چند سوار آخرالزمان هستند که با تکیه‌بر قدرت در حال جولان در دنیا هستند. جنگ سختی میان عدن و سواران آخرالزمان شکل‌گرفته است و همه این‌ها تنها برای تثبیت قدرت است.

نبرد سختی درگرفته است. شیطان رهبری گروه هیولاها را به دست گرفته است و می‌خواهد تعادل قوا را به هم بریزد. این وظیفه شماست که بتوانید با به دست آوردن اطلاعات لازم و جمع‌آوری نیروهای کافی، نبرد نهایی را به نفع خود ببرید. بازی Dakrsiders Genesis درواقع یک بازی در ژانر اکشن ماجراجویی است که راهش را از میان دشمنان و شیاطین و فرشته‌ها باز می‌کند و تنها راه ایجاد تعادل قوا را از چرخش شمشیرها در هوا می‌بیند. این بازی وقایع قبل از شروع سری بازی Darksiders را به ما نشان می‌دهد و البته از سرنوشت آخرین سوار آخرالزمان به نام Strife نیز برایمان می‌گوید. حالت گروهی بازی تجربه‌ای نوین در تاریخ این فرانچایز پدید آورده است. راه خود را از میان خون شیاطین بازکنید و این دنیای به‌هم‌ریخته را سامان دهید. این شیطان است که می‌خواهد همه‌چیز را به نفع خود تمام کند.

Darksiders Genesis خون‌خواهی با شمشیر و فلز است. شخصیت‌های بازی نه‌تنها روش مبارزه متفاوتی دارند بلکه ویژگی‌های روانی جالبی نیز به خود گرفته‌اند. داستان این سری بازی معمولاً بسیار ساده و روان است و این اولین دفعه است که می‌توانید تجربه‌ای کاملاً جدید را مزه کنید. چالش‌های پشت سر هم هوش از سر شما خواهد برد و تازه هر دفعه چالش بسیار سخت‌تری پیش رویتان قرار میگیرد و باید تا آخرین مرحله بجنگید. دنیای بازی پر از موجودات ترسناک و هیولاهای وحشتناک است. دل به دریا بزنید و با همه آن‌ها بجنگید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Darksiders 3 و Children of Morta بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Darksiders Genesis با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD FX-8320 (3.5 GHz) / Intel i5-4690K (3.5 GHz) or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz)/AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Darksiders Genesis is a top-down hack and slash action role-playing video game developed by American studio Airship Syndicate and published by THQ Nordic. The game was released for Google Stadia and Microsoft Windows on 5 December 2019, and for Nintendo Switch, PlayStation 4, and Xbox One in February 2020. It is considered a spin-off prequel game in the Darksiders series and introduces the fourth Horseman of the Apocalypse, Strife, as the protagonist. Strife will also team up with his brother, War.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 18 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 78 دیدگاه
  • Avatar

    کامران

    مهمان

    چطوری با دسته مچش کنم برنامه X360 دارم ولی بگید تو کدوم پوشه اش باید کپی کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کامران

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز پوشه اصلی بازی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 78 دیدگاه