دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC
دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC

پارسی گیم 11 دی 1400 بدون دیدگاه
6,612 بازدید

دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای کامپیوتر

جنگ جهانی دوم از آن سوژه‌هایی است که شاید هیچ‌وقت در صنعت بازی‌های ویدیویی قدیمی نشود. این جنگ بزرگ، تأثیرات بسیار زیادی بر دنیا و انسان‌ها گذاشت و همه به این موضوع پی بردند که هرج‌ومرج چقدر می‌تواند برای جوامع بشری مخرب باشد. تا به امروز عناوین زیادی در سبک‌های مختلف با محوریت جنگ جهانی منتشر شده است. بازی Order of Battle World War II از استودیو The Artistocrats عنوانی سرگرم‌کننده در سبک استراتژی بوده که نبردهای این دوره را به شکلی زیبا و تاکتیکی به خوردتان می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Allies Resurgent نیز برای بازی منتشر شده است.

Order of Battle World War II Allies Resurgentدر بسته الحاقی Allies Resurgent قسمت دوم از سه‌گانه داستانی این بازی بوده که مراحل جدیدی را در آفریقای شمالی، قسمت مدیترانه و اروپا در سال‌های 1942 تا 1944 به بازی اضافه کرده است. این مأموریت‌های جدید شامل 12 سناریوی کاملاً جدید و جذاب از جنگ جهانی دوم بوده که از لحاظ تاریخی نیز دقیق هستند. علاوه بر این 11 نیروی جدید نظامی نیز در قالب مدل‌های جدید تانک و هواپیما به بازی اضافه شده‌اند.

این بازی جزییات بسیار بالایی داشته و عناصر مختلفی را برای جذاب کردن گیم پلی در آن پیاده‌سازی کرده است. سبک گیم پلی بازی بر مبنای عناصر کلاسیک تاکتیکی و استراتژی نوبتی طراحی شده که در آن میدان نبرد مقیاس‌های بسیار بزرگی داشته و جایگیری نیروهای تحت کنترل شما، از اهمیت بالایی برخوردار است. بازی بیش از 700 مدل نیروی نظامی منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به کمک آن‌ها، سپاه قدرتمندی تشکیل دهید و برای نبردهای مهیج و سهمگین خودتان را آماده کنید.

علاوه بر تنوع نیروهای نظامی، فرمانده سپاه نقش مهمی را بازی می‌کند و ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خودش را دارد. بسته به نوع واحد نظامی که می‌تواند دریایی، زمینی یا هوایی باشد، فرمانده متفاوتی برای آن‌ها تعریف خواهد شد. گیم پلی نیز به دلیل ماهیت نوبتی خودش، فرصت کافی برای نقشه‌ریزی و تفکر را در اختیار شما قرار می‌دهد. رابط کاربری بازی به شکلی ساده تمامی ابزارهای لازم برای کنترل، هدایت و دستور دادن به نیروها را در اختیارتان قرار خواهد داد.

در ادامه برای دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 8 / 10 (the game runs on Windows 7 but no support will be provided)
Processor: Pentium 4 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 11 video card with shader model 2.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Allies Resurgent is the second chapter of a trilogy of DLCs featuring World War II from the Allied perspective. The new campaign depicts battles in North Africa, the Mediterranean, and finally in Europe from late 1942 to early 1944.
At the start of the campaign, you lead US forces in Operation Torch, which marks the beginning of US involvement in the fighting in North Africa. After the first battle against Vichy-French units, the player has to prevail against veteran Axis forces in Tunisia.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.