Elden-Ring
یحیی رحیمی

تمامی شایعات بازی Elden Ring : انتشار در سال 2022؟

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
410 بازدید

بازی Elden Ring از عناوین جدید استودیو FromSoftware است که در نمایشگاه E3 2019 معرفی شد و از آن زمان تابه‌حال هیچ اطلاعات خاصی از بازی دریافت نکرده‌ایم. می‌دانیم که با یک اثر فانتزی روبه‌روییم و ممکن است بزرگ‌ترین اثری باشد که تابه‌حال این استودیو ژاپنی ساخته است. با غیاب اخبار واقعی و اطلاعات صحیح، تنور شایعات بازی Elden Ring در شبکه‌های اجتماعی گرگرفته و تصمیم گرفتیم تمامی این شایعات را گرد هم آوریم و به بررسی صحت آن‌ها بپردازیم.

افراد نزدیک به استودیو تابه‌حال تاریخ‌های مختلفی از زمان معرفی کامل بازی Elden Ring اعلام کرده‌اند و بالاخره باید روزی این بازی معرفی شود اما دقیقاً چه زمانی؟ این بزرگ‌ترین سؤالی است که ذهن مخاطبان را به خود مشغول کرده است و متأسفانه غیر از گمانه‌زنی و تئوری‌های مطرح‌شده توسط طرفداران، جواب درست‌وحسابی برای این سؤال نداریم. پس بیایید به بررسی آن‌ها بپردازیم!

معرفی کامل Elden Ring در اوایل فروردین

اواخر دی‌ماه سال 1399 بود که یکی از گزارشگران مایکروسافت، خبر از برگزاری یک رویداد جدید در اوایل فروردین‌ماه داد. جف گراب، یکی از فعالان عرصه ویدیو گیم، همان زمان اطلاعاتی از معرفی بازی Elden Ring در اوایل فروردین 1400 منتشر کرد. پس از او جیسون شریر، گزارشگر بلومبرگ، از راه رسید و طرفداران را با توییت کوتاهی امیدوار کرد: «شواهد قوی در دست دارم که این بازی به‌زودی معرفی می‌شود»

طرفداران بازی و وب‌سایت‌های خبری این دو شایعه را به یکدیگر ربط دارند و با تیتر برجسته و امیدوارکننده‌ای به میان مخاطبان خود رفتند: «معرفی بازی Elden Ring به زودی انجام می شود» انتشار این شایعات منجر به واکنش آرون گرینبرگ، مدیر بخش مارکتینگ مایکروسافت شد و او تمامی شایعات را رد کرد. حالا که در اواسط اردیبهشت قرار داریم، هنوز هم خبری از معرفی بازی نیست.

تصاویری لو رفته از تریلر احتمالی Elden Ring

وب‌سایت VGC اوایل اسفندماه از درز پیدا کردن تریلر معرفی بازی الدن رینگ خبر داد. این تصاویر که ارتباط آن‌ها با بازی اصلی تائید نشده است، گوشه‌ای از گیم پلی این اثر نقش‌آفرینی جهان باز را نشان می‌دهند. این ویدیو کوتاه به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و باعث شد تا جیسون شریر بار دیگر نسبت به شایعات بازی واکنش نشان دهد و صحت این تریلر را تائید کند.

VGC در ادامه گفته بود که تریلر منتشرشده، یک مونتاژ از بازی مشابه سری سولز را نشان می‌دهد که با المان‌های جادویی مانند اژدها و دشمنان شمشیر به دست همراه است. از زمان انتشار ویدیو تابه‌حال، تصاویر جداشده از تریلر روی شبکه اجتماعی ردیت دست‌به‌دست می‌شود اما حالا می‌دانیم که این تصاویر، از اکانت هنرمندی به نام Ben Reubold درز پیداکرده و ممکن است هیچ ارتباطی با بازی الدن رینگ نداشته باشد. پس از آن بود که دو تصویر دیگر از الدن رینگ منتشر شد که یکی از غول های بازی را نشان می داد. این تصاویر هم اطلاعات خاصی کف دست ما نگذاشت.

Bandai-Namco-Next

نشان تجاری Bandai Namco Next

Nibel یکی از کاربران معروف توییتر چند وقت پیش از ثبت نشان تجاری به نام Bandai Namco Next توسط شرکت Bandai Namco در سال 2020 خبر داده بود. این کاربر باور داشت که Bandai Namco Next یک رویداد زنده مشابه Nintendo Direct خواهد بود و قطعاً بازی Elden Ring هم در این برنامه معرفی می‌شود.

روند ثبت نهایی نشان تجاری قیدشده در دی‌ماه سال پیش به پایان رسید اما هنوز هیچ خبری در مورد رویداد Next شرکت Bandai Namco دریافت نکرده‌ایم. ممکن است این رویداد مرتبط با E3 امسال باشد و باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم.

تأخیر چندباره بازی الدن رینگ

منابع نزدیک به استودیو FromSoftware به رسانه VGC گفته‌اند که بازی الدن رینگ تابه‌حال چندین بار تأخیر خورده است. معمولاً استودیوهای تولید بازی، یک تاریخ انتشار اولیه در نظر می‌گیرند تا تیم توسعه‌دهندگان بتوانند برنامه‌ریزی درستی داشته باشند؛ به نظر می‌رسد این تاریخ انتشار چندین بار به دلایل مختلفی تغییریافته است. یک منبع دیگر گفته که با تأخیرهای پیش‌آمده، خبری از انتشار بازی در سال 2021 نخواهد بود.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، چند وقت پیش‌گفته بود که بازی Elden Ring را تجربه کرده و از آن تعریف کرده بود و گفته بود که بخش بزرگی از بازی را دیده است اما مشخص نیست آنچه از بازی دیده، چه بوده است. تا به حال گزارش های زیادی از شروع مرحله نهایی تولید بازی منتشر شده اما به نظر هیچ کدام صحیح نباشند.

Elden-Ring-Dark-Souls

مشابهت سیستم کلاس بندی بازی با دارک سولز

یکی از فعالان عرصه ویدیوگیم به نام Omnipotent، به‌تازگی به سایت ResetERA برگشته و به سوالاتی در مورد بازی Elden Ring جواب داده است. این فرد به زمان معرفی کامل بازی اشاره نکرده اما گفته که این بازی هم مانند فرانچایز Dark Souls از بخش آنلاین و PvP برخوردار خواهد بود. هنگامی که بحث کلاس‌های مختلف بازیکن به میان آمد، او حضور سیستم کلاس بندی را در الدن رینگ تایید کرد: «همان سیستم کلاس‌بندی که تا به امروز در بازی‌های سولز مورداستفاده قرارگرفته، در این بازی هم وجود دارد» پس طرفدارانی که نگران نبود سیستم کلاس‌بندی مانند آنچه در بازی Sekiro Shadows Die Twice رخ داد، بودند حالا خیالشان راحت باشد که Elden Ring از چنین سیستمی برخوردار است.

بازی Elden Ring بالاخره کی منتشر می‌شود؟

درحالی‌که استودیو تولیدکننده در واکنش به سؤالات طرفداران سکوت کرده است، گزارش مالی شرکت Kadokawa Corporation، کمپانی مادر استودیو FromSoftware سرنخ مهمی برای ما دارد. بر اساس متن گزارش منتشرشده، بازی الدن رینگ تا مارس 2022 منتشر نخواهد شد و ممکن است سروکله بازی در آوریل 2022 پیدا شود.

این گزارش مالی، تنها منبع مورد اعتماد است که می‌توان به آن استناد کرد و درنتیجه، تا بهار سال 1401، انتظار عرضه این اثر فانتزی جهان‌گستر را نداشته باشید. با انتقال تاریخ انتشار به سال 2022، گمانه‌زنی‌ها در مورد پلتفرم‌های هدف بازی گسترش‌یافته و ممکن است استودیو قید کنسول‌های نسل هشتم را بزند و مستقیماً آن را روی پلی استیشن 5 و Xbox Series X / S منتشر کند.

نظر شما چیست؟

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.