Elden-Ring
مهدی ملکی

اطلاعات جدیدی از بازی Elden Ring فاش شد؛ تاریخ انتشار احتمالی

مهدی ملکی 14 دی 1399 بدون دیدگاه
358 بازدید

طرفداران استودیو FromSoftware برای دریافت اطلاعات بیشتر از بازی Elden Ring لحظه شماری می‌کنند. این بازی در مراسم E3 سال 2019 در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درآمد و از آن زمان تاکنون ما تقریباً هیچ جزئیاتی را دریافت نکرده‌ایم. در این بین برخی منابع بارها گزارش کرده‌اند که بازی مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و اگر به علت تاثیرات بیماری کرونا نبود، شاهد عرضه آن بودیم. جدای از این موارد گویا بازه زمانی انتشار بازی فاش شده است.

به تازگی یکی از منابع افشاگر اطلاعات Dark Souls با انتشار یک ویدیو مطالب بسیاری را فاش کرده است. این ویدیو مدتی کوتاهی پس از جلب توجه عموم، حذف شد اما تاریخ ثابت کرده است که اگر چیزی یک بار به اینترنت راه بیایبد، جاودان می‌شود! در این ویدیو اشاره شده که بازی Elden Ring برای عرضه در سال 2021 میلادی در نظر گرفته شده است و مدت زمان بسیار زیادی از آغاز روند توسعه آن می‌گذرد؛ آن قدر زیاد که عموم کاربران حتی به آن فکر هم نمی‌کنند.

این منبع با استناد به گزارش قبلی تایید می‌کند که بازی در مراحل نهایی توسعه قرار دارد و منظور از مراحل نهایی، رفع باگ‌ها، مشکلات فنی و بهبود نواقص بازی است؛ گویا روند تولید محتوای بازی اگر هم به اتمام نرسیده باشد، حداقل در انتهای فرایند خود قرار دارد.

برای توجه به شایعات این منبع باید در نظر داشت تاکنون تنها یک تریلر سینمای از بازی پخش شده و نمی‌توان گفت که چه مقدار از مراحل توسعه سپری شده است.

در نتیجه شاید حقیقت به صورت دیگری رقم بخورد و هنوز بیش از یک سال تا زمان انتشار فاصله داشته باشیم؛ از سوی دیگر می‌توان انتظار داشت که استودیو FromSoftware منتظر یک فرصت عالی است تا بازی را پیش از عرضه معرفی کند. در موارد دیگر فاش شده اشاره شده است که گیم‌پلی بازی مشابه Dark Souls است ولی نقشه بزرگ‌تری دارد؛ همچنین اشاره شده که آب‌وهوای این نسخه کاملاً پویا خواهد بود.

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.