دانلود بازی Beware Planet Earth برای PC
دانلود بازی Beware Planet Earth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Beware Planet Earth برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
6,021 بازدید

دانلود بازی Beware Planet Earth برای کامپیوتر

سبک Tower Defense از آن دسته سبک‌هایی است که هرگز قدیمی نمی‌شود و بازی‌های زیادی با شکل و شمایل مختلف در این سبک منتشر می‌شوند. از ویژگی‌های بارز این سبک، ساده بودن آن است که طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به سمت خود جذب می‌کند تا ساعاتی را بدون درگیری و دغدغه در آن سپری کنند. بازی Beware Planet Earth از استودیو Lightmare از بازی‌های Tower Defense است که با سبک ظاهری متفاوتی ساخته‌شده است.

نکته مهمی که در گیم پلی بازی تزریق‌شده، مدیریت زمان در کنار ساخت‌وساز Tower های متفاوت برای مقابله با دشمنان است که لایه‌ای از چالش را به آن اضافه کرده تا اسیر کلیشه‌های همیشگی این سبک از بازی‌ها نشود. سبک ظاهری و گرافیکی بازی هم از نکات مثبت آن است که محیط آن را به‌شدت بامزه و جذاب می‌کند تا طیف سنی گسترده‌ای جذب این بازی شوند. وجود Towerهایی با شکل‌های طنزآمیز و هدف اصلی بازی که محافظت از گاوها است، طنز بازی را بیشتر از سایر عناوین می‌کند.

بخش داستانی بازی بیش از 46 مرحله دارد که در 4 فصل مختلف ارائه‌شده‌اند. در کنار این مراحل، 28 چالش اضافه هم وجود داشته تا کسانی که دوست دارند زمان بیشتری را در بازی بگذرانند، کاری برای انجام دادن داشته باشند. تنوع Tower ها و دشمنان بازی هم از نکات مثبت بازی است که بیش از 20 مدل از هرکدام وجود دارد. هر دشمنی نقاط قوت و ضعف خودش را دارد و Tower متفاوتی در مقابل آن کارآمد است. ترکیب کردن این Tower ها در کنار هم و مدیریت زمان، باعث پیروزی شما و پیشروی در مراحل بازی می‌شوند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bloons TD 6 و Plant Vs Zombies را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Beware Planet Earth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: 1,8 Ghz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 64 MB Video Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 350 MB available space
Sound Card: Direct Sound Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Windows 7, Windows 8
Processor: 2Ghz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB Video Card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Direct Sound Compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Beware Planet Earth! is a beguiling mix of classic tower defense and time management coming to PC via Steam for the first time. Save your cows from the Martian invasion by building an effective defense using towers, traps and objects, and also by firing your Zapper directly at the invading force of little green men!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.