Elden RIng
علی رحمانیان

احتمالا به‌زودی شاهد رونمایی از بازی Elden Ring خواهیم بود

علی رحمانیان 11 اسفند 1399 بدون دیدگاه
377 بازدید

بعدازاینکه بازی Elden Ring جایزه‌ی مورد انتظارترین بازی سال 2020 را در مراسم The Game Awards از آن خود کرد، شایعه‌ای منتشر شد که در ماه‌های آغازین امسال از بازی رونمایی می‌شود ولی خب بعد از معرفی این عنوان در E3 2019، هنوز شاهد یک نمایش رسمی از آن نبوده‌ایم. حال طبق گفته‌های Jason Schreier در حساب توئیتر خود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به‌زودی نمایشی از بازی منتشر شود.

البته شرایر این را هم ذکر کرده است که اطلاعات زیادی از روند ساخت Elden Ring ندارد، جز اینکه بازی چندین بار تأخیر خورده است. او همچنین می‌گوید شواهد محکمی دارد که نشان می‌دهند این بازی به‌زودی نمایشی را در پیش خواهد داشت. شرایر با اشاره‌ به رمان مورد انتظار Game of Thrones از جورج آر آر مارتین این‌گونه بازی را تشبیه می‌کند:«این بازی مثل کتاب باد‌های زمستان نیست، Elden Ring دارای صفحاتی است.»

Elden-Ring

یکی از کاربران توئیتر بابیان جالبی زیر این پست شرایر نظری گذاشته است: «بازی Elden Ring یا در جهنم توسعه گیر افتاده یا در آستانه‌ی لغو شدن است.» شرایر هم با لحن شوخی جواب او را داده است و این حرف را تکذیب می‌کند، همین هم تا حد زیادی خیال طرفداران Elden Ring را از لغو نشدن ساخت آن راحت می‌کند.

Elden Ring در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در دست‌ساخت است. درباره‌ی این بازی فعلاً در همین حد می‌دانیم که داستان آن همکاری نویسنده‌ی مشهور یعنی جورج آر آر مارتین ساخته‌شده است، ساختار گیم پلی بازی تا حد زیادی به عنوان Dark Souls شباهت دارد و اثری جهان باز خواهد بود. به‌زودی منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.