دانلود بازی The Unliving برای PC
دانلود بازی The Unliving برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Unliving برای PC

پارسی گیم 18 آبان 1401 بدون دیدگاه
6,241 بازدید

دانلود بازی The Unliving برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب و سرگرم‌کننده در بازی‌های ویدیویی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی هستند که عناصر Roguelike را در دل خود جای داده‌اند. این بازی‌ها ارزش تکرار بالایی داشته، از لحاظ گیم پلی بسیار قابل درک هستند و معمولا طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به سمت خود جذب می‌کنند. بازی The Unliving از استودیو RocketBrush یک عنوان جدید و جذاب بوده که ویژگی‌های اکشن و Roguelike را با عناصر بازی‌های استراتژیک کلاسیک تلفیق کرده تا در نقش یک جادوگر خبیث که کنترل هیولاها را در دست دارد، در سرزمین گشت و گذار کرده و آن را تحت سلطه خود در آورید.

شما در این بازی در نقش یک Necromancer خواهید بود، فردی که به جادوی سیاه دسترسی داشته و ارتشی از دوزخیان و هیولاها را تحت کنترل خود در آورده است. با کنترل این ارتش و همچنین استفاده از سلاح‌ها و قابلیت‌های جادویی خود باید در مراحل پیش بروید و دشمنان را شکست دهید. وجود عناصر Roguelike تجربه بازی را بیش از پیش لذت‌بخش کرده و ارزش تکرار ر بسیار بالا می‌برد. گیم پلی سرعت بالایی داشته و تجربه کنترل یک ارتش در کنار عناصر اکشن و نقش‌آفرینی می‌تواند بسیار منحصر به فرد رقم بخورد.

از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک پیکسلی و دوبعدی زیبایش اشاره کرد که به خوبی هیولاها و دنیای بازی را به تصویر کشیده است. به جز این، بازی مملو از محتوا، دشمنان و مبارزه با Bossها بوده و هر بار مردن نه‌تنها پایان مسیر نیست، بلکه باعث می‌شود دنیا به شکل دیگری شکل بگیرد و پیشروی شما در آن ادامه داشته باشد. با پیشروی در بازی به انواع قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید جادویی نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Vampire Survivors را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Unliving برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3-2100 or AMD FX-4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon HD 5750, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Title is not supported on DirectX 10

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600 or AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB or AMD Radeon R7 360, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Title is not supported on DirectX 10

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The realm of the living has been corrupted to its core and a storm is coming to change the world order. This storm is you, a mighty Necromancer, a sorcerer who denies death and leads the legions of the dead. Clerics and lords hope to hide behind high walls, but there’s no stronghold to cover them from your wrath. Smite hundreds of those standing in your way and turn them into your tools on the way to a greater purpose. The Unliving is a dynamic rogue-lite action RPG with strategic elements. Raise the undead, use numerous spells and explore a mystical world, all realised with darkly extravagant pixel-art.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.