PS5-Controller-DualSense
یحیی رحیمی

شایعه: معرفی کنسول PlayStation 5 روز 15 خرداد انجام خواهد شد

یحیی رحیمی 11 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
460 بازدید

همه ما بارها شنیده ایم که کنسول های نسل جدید آخر سال میلادی عرضه خواهند شد. به دلیل مشکلات پیش آمده و شیوع پاندمی COVID-19 تمام برنامه ها به هم خورد و کنفرانس های مختلف پشت سر هم لغو شدند. یکی از این کنفرانس ها نیز E3 2020 بود که قرار بود اطلاعات بیشتری در مورد کنسول Xbox Series X در اختیار ما قرار دهد. سونی مانند پارسال از حضور در این رویداد امتناع کرده است و Xbox به دنبال یک کنفرانس دیجیتالی برای معرفی بیشتر کنسول خود است. اما در مورد PlayStation 5 چه؟

هفته پیش شایعه ای منتشر شد که Xbox کنفرانس معرفی بازی های کنسول جدید خود را در ماه مه میلادی برگزار خواهد کرد. حالا شایعه ای مشابه در مورد سونی پخش شده است و اگر درست باشد به زودی شاهد معرفی این کنسول جدید خواهیم بود. اخیرا Jeff Grub که نویسنده وب سایت GamesBeat است اعلام کرده است که سونی در تاریخ 4 ژوئن یا 15 خرداد رویدادی با محوریت معرفی کنسول PlayStation 5 برگزار خواهد کرد.

این فرد قبلا تاریخ برگزاری Nintendo Direct را به درستی لو داده بود. این تاریخ به نظر منطقی است و با توجه به شایعات متنوعی که در این میان شنیده ایم، اتفاق افتادن چنین چیزی دور از باور نیست. این زمان دقیقا نزدیک E3 است و ممکن است سونی با دیدن کنفرانس های دیجیتالی دیگر ناشران به فکر برگزاری یک رویداد شخصی افتاده باشد.

همه می دانیم که PlayStation 5 در تعطیلات آخر سال میلادی عرضه می شود اما غیر از مشخصات فنی نه ظاهر آن را دیده ایم و نه قیمت آن را می دانیم. بر اساس گزارش های منتشر شد، قیمت این کنسول بین 450 تا 500 دلار خواهد بود و حتی عده ای بیشتر از قیمت را نیز در نظر دارند.
این کنفرانس جدید ممکن است بازی های تازه ای چون دنباله Horizon: Zero Dawn را نیز در خود داشته باشد. باید منتظر خبرهای رسمی از سونی سونی ماند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.