the-last-of-us-part-ii
یحیی رحیمی

حالت مولتی پلیر بازی The Last of Us Part 2 تائید شد

یحیی رحیمی 7 مهر 1399 بدون دیدگاه
944 بازدید

این هفته شاهد روز Last of Us بودیم که سونی یک سری تصاویر و تم‌های مخصوص در اختیار ما قرارداد و طرفداران این سری، روز خوبی را سپری کردند. مهم‌ترین خبر اما توسط کارگردان بازی به نام نیل دراکمن منتشر شد که شبکه‌های اجتماعی را تکان داد. نسخه اول بازی «بازمانده از ما» در آخر بخش مولتی پلیر و چندنفره را دریافت کرد و بازی The Last of Us Part 2 هم قرار است همین روند را طی کند.

توییت منتشرشده دراکمن، حسن ختامی برای روز Last of Us بود. او در ابتدا از طرفداران و حمایت آن‌ها تشکر کرده و اگرچه به بخش مولتی پلیر اشاره نکرده اما گفته که طرفداران در مورد آن چیز دیگر، صبور باشند زیرا که این بخش، ارزش صبر کردن را دارد. مشخص نیست که «آن چیز دیگر» چه خواهد بود اما ازآنجایی‌که گفته ارزش صبر کردن را دارد، هر چیزی غیر از بخش مولتی پلیر برای بازیکنان ناامیدکننده خواهد بود.

Neil_Druckmannاز تمامی طرفداران فوق‌العاده‌مان تشکر می‌کنیم. انرژی مثبت و عشق شما به این بازی، الهام‌بخش ما بود و البته، در مورد آن چیز دیگر… لطفاً صبور باشید، ارزش صبر را دارد.

اگرچه گفته او صراحتاً بخش مولتی پلیر را تائید نمی‌کند اما فهم منظور اصلی او کار سختی نیست. بخش مولتی پلیر بازی The Last of Us Part 2 یکی از آرزوهای بازی بازهاست که تابه‌حال شایعات زیادی در مورد آن منتشرشده بود. اگرچه عده‌ای باور داشتند که بخش مولتی پلیر در کار نیست اما دراکمن امید را به جامعه طرفداران بازی برگرداند و حالا باید منتظر دریافت خبرهای بیشتری باشیم.

استودیو ناتی داگ در طول چند سال اخیر بسیار ساکت و در خفا به کار ادامه داده اما تابه‌حال آگهی‌های استخدامی متعددی منتشر کرده که نیاز به توسعه‌دهندگان برای بخش مولتی پلیر را برجسته می‌کند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.