دانلود بازی It Takes Two برای PC
دانلود بازی It Takes Two برای PC پارسی گیم

دانلود بازی It Takes Two برای PC

پارسی گیم 10 خرداد 1400 188 دیدگاه
7,148 بازدید

دانلود بازی It Takes Two برای کامپیوتر

همه ما استودیو بازی‌سازی Hazelight با عنوان نسبتاً متفاوت و موفق A Way Out می‌شناسیم. یک بازی که تعریف جدیدی از Co-op را در صنعت بازی‌های ویدیویی ارائه داد و موفقیت خوبی هم برای خود کسب کرد. در بازی A Way Out همکاری و همفکری دو بازیکن در یک صفحه نمایشی که نصف شده است برای پیشروی در بازی ضروری بود و نوآوری جالبی را در گیم پلی آن تزریق کرده بود. حال استودیو Hazelight دومین عنوان خود با نام It Takes Two را در همین سبک گیم پلی ولی در دنیایی متفاوت ارائه داده است تا بار دیگر یک بازی هیجان‌انگیز Co-op را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

شما در بازی در نقش والدین یک کودک هستید که در ازدواجتان در موقعیت بدی قرار دارد و فرزند شما از این موضوع در عذاب است. او با استفاده از جادو شما را به نسخه‌های عروسکی از خودتان تبدیل می‌کند. حال باید در ماجراجویی‌هایی که پیش روی شما است غرق شوید و درعین‌حال، به بهبود رابطه خود در این دنیای عجیب و خیالی کمک کنید.

گیم پلی بازی از چیزی که فکر می‌کنید دشوارتر و چالش‌برانگیزتر است. با وجود دنیای کارتونی و رنگارنگ بازی که ازلحاظ بصری صحنه‌های بسیار زیبایی را پیش چشمان شما شکل می‌دهد، گیم پلی و چالش‌های آن بسیار سخت بوده و نیازمند همکاری خیلی خوب میان دو بازیکن است. برخلاف A Way Out اینجا اگر تعامل خوبی با دیگر بازیکن نداشته باشید از پس چالش‌ها بر نخواهید آمد. در کنار این عوامل گیم پلی ترکیبی از یک بازی پلتفرمر و اکشن ماجرایی است. در طول بازی قابلیت‌های کاراکترهای شما تغییر می‌کند و هرکدام از آن‌ها برای عبور از یک مانع خاص کاربرد دارند. برای مثال در مراحل ابتدایی سر یکی از کاراکترها مانند چکش می‌شود و دیگری میخ‌هایی را پرتاب می‌کند که در نقاط مختلف باید نصب شوند تا از موانع بتوانید عبور کنید.

در بازی Boss هایی نیز وجود دارند که طراحی بسیار خلاقانه و بامزه‌ای داشته و نمایانگر مشکلات ازدواج شما هستند که باید یکی پس از دیگری آن‌ها را شکست داده و در بازی پیشروی کنید. It Takes Two یک تجربه منحصربه‌فرد است که می‌توانید با بهترین دوست خود آن را به اشتراک بگذارید. هم‌فکری و همکاری کلید حل تمامی چالش‌های بازی است و دنیای خیالی و رنگارنگ آن تا مدت‌ها در خاطرات شما باقی خواهد ماند. تجربه این بازی بی‌نظیر را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Blind Forest و Unravel 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی It Takes Two با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100T or AMD FX 6100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 or AMD R7 260x
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 3570K or AMD Ryzen 3 1300x
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 980 or AMD R9 290X
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Embark on the craziest journey of your life in It Takes Two, a genre-bending platform adventure created purely for co-op. Invite a friend to join for free with Friend’s Pass* and work together across a huge variety of gleefully disruptive gameplay challenges. Play as the clashing couple Cody and May, two humans turned into dolls by a magic spell. Together, trapped in a fantastical world where the unpredictable hides around every corner, they are reluctantly challenged with saving their fractured relationship.
Master unique and connected character abilities in every new level. Help each other across an abundance of unexpected obstacles and laugh-out-loud moments. Kick gangster squirrels’ furry tails, pilot a pair of underpants, DJ a buzzing night club, and bobsleigh through a magical snow globe. Embrace a heartfelt and hilarious story where narrative and gameplay weave into a uniquely metaphorical experience.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 44.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 38 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 188 دیدگاه
  • Avatar

    فرزاد

    مهمان

    روی ۹۹.۷ گیر کرده چکار کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Moein monkan در پاسخ به فرزاد

      مهمان

      صبر کن میاد

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 188 دیدگاه