دانلود بازی BlazBlue Entropy Effect برای PC
دانلود بازی BlazBlue Entropy Effect برای PC پارسی گیم

دانلود بازی BlazBlue Entropy Effect برای PC

پارسی گیم 15 آذر 1402 3 دیدگاه
3,351 بازدید

دانلود بازی BlazBlue Entropy Effect برای کامپیوتر

بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده BlazBlue Entropy Effect بهترین عناصر اکشن دو بعدی و کاوش الهام گرفته از ژانر مترویدوانیا را گرد هم می‌آورد. این اسپین آف از سری معروف BlazBlue که توسط تیمی کارکشته با سابقه‌ای غنی در بازی های اکشن توسعه یافته است، یک خط داستانی و فضای بی نقص کاملاً جدید را معرفی می‌کند و بازیکنان را به سفری فراتر از واقعیت دعوت می‌کند. در قلب بازی، گیم پلی اکشن مبارزه‌ای درخشان آن نهفته است که استاندارد بازی های اکشن روگ لایک را تعیین می‌کند. این بازی قول پایان‌های متعدد را می‌دهد که هر انتخاب در پایان سفر به مقصدی کاملاً متفاوت منتهی می‌شود.

بازیکنان می‌توانند در تجربهٔ اکشن دوبعدی غوطه‌ور شوند، جایی که هر شخصیت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و مجموعه گسترده‌ای از حرکات است. با صدها حرکت در اختیار شما، می‌توانید ترکیب‌های متمایز خود را ایجاد کنید و سیستم Legacy تضمین می‌کند که هر نبرد تجربه‌ای تازه و منحصر به فرد است. وقتی بازیکنان تاکتیک‌های خود را با انتخاب هشت عنصر مانند رعد و برق، آتش، یخ، تیغ، سم و نور برنامه‌ریزی می‌کنند، تفکر استراتژیک در مرکز قرار می‌گیرد. بیش از 200 ارتقا و استایل، انتخاب‌های بی شماری را فراهم می‌کند که امکان ایجاد هم افزایی قدرتمند با سبک شخصیت شما را برایتان به وجود خواهد آورد.

BlazBlue Entropy Effect به طور یکپارچه دو سبک کلاسیک را با هم ترکیب می‌کند. پیشروی در مراحل سندباکس، دشمنان متنوع و باس‌های مخصوص یک تجربه جنگی جذاب را ارائه می‌دهد. در همین حال، ماجراجویی الهام گرفته از مترویدوانیا در یک نقشه وسیع به‌صورت تصادفی آشکار می‌شود. مناطق ممنوعه پنهان را کاوش کنید، اوج داستان را بیابید و با چالش‌هایی روبرو شوید که هم مهارت و هم تفکر استراتژیک را می‌طلبد. در دنیای مجازی شیرجه بزنید، اسرار درونی را کشف کنید و اجازه دهید انتخاب‌های شما نتیجه این سفر پر حادثه را رقم بزند. این نسخه فرعی از سری BlazBlue را به تمامی گیمرها توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های BlazBlue Cross Tag Battle و BlazBlue Central Fiction را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی BlazBlue Entropy Effect برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 950
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Recommended display resolution: 2560 x 1440

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: Intel Core i5+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060+
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Recommended display resolution: 2560 x 1440; SSD

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A brand-new action roguelite developed by a team with years of experience in action games, ready to present the best 2D action combat experience the world has ever seen! Each character has their own traits and hundreds of moves to choose from as you create your unique combos. The Legacy System making each battle a unique experience. Think strategically and plan your Tactics by selecting eight elements (Lightning, Fire, Ice, Blade, Toxin, Light, Umbra, and Generic) and over 200 upgrades that synergize with your kit to create different “reactions,” such as Burn, Freeze, Blind, Paralysis… Choose upgrades wisely and customize your very own combat style!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.66 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ALi

    مهمان

    بعد از نصب بازی اجرا نمیشود

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ALi

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز در صورت دانلود نسخه rune محتویات پوشه کرک رو در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    عمار

    مهمان

    با سلام به همه بیننده ها و گیمرهای درجه یک سایت پارسی گیمز
    به عنوان یک گیمر وظیفه خودم دونستم بیام و پست بزارم و به همه بچه های سایت بگم این بازی یک شاهکاری هنری هستش اگه علاقه مند به دنیای انیمه و بازی های اکشن هستین و یا از گویندهای بازی محبوب تکن خوشتون اومده بدون اغرار میگم این بازی شما رو تو دنیای خودش غرق میکنه . فوق العاده عالی فوق العاده بی نظیر یک شاهکار تمام عیار هستش.

    یه توضیح بدم شما در بازی برای هر کارکتر میتونین استعداد و روش شمشیر زنی رو مشخص کنین این تنها فقط برای یک کاراکتر هستش شما با 9 کارکتر روبرو هستین این بازی انتهایی نداره حتی بعد از 60 ساعت بازی میتونین با یک کارکتر دیگه با روش مبارزه جدید استعداد اون مبارزتون رو پرورش بدین. باس فایت های خیلی سخت و نفس گیری داره حتی تو لول ساده هم شما رو به چالش میکشونه. مطمئنم این بازی شما رو کاملا غرق در دنیای خودش میکنه.

    واقعا ممنونم از سایت بسیار عالی و بروزتون که منو با این شاهکار آشنا کردین از تمام دست اندرکاران میخوام لطفا این بازی رو به همه بچه های معرفی کنین که اونها هم مثل من از این بازی بدون نقض نهایت لذت رو ببرن.

    دوست دار همتون عمار.

    پاسخ دهید