علی رحمانیان

کارگردان It Takes Two به هر کس که از این بازی خسته شود 1000 دلار پرداخت می‌کند

علی رحمانیان 30 بهمن 1399 2 دیدگاه
1,159 بازدید

It Takes Two نام اثر جدید استودیو Hazelight است که با عناوین Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out شناخته می‌شود. It Takes Two به نظر عنوانی منحصربه‌فرد و جاه‌طلبانه می‌آید که قرار است تجربه‌ای متفاوت از دیگر بازی‌های سبک ماجراجویی به بازیکنان ارائه دهد. کارگردان بازی It Takes Two، جوزف فارس در جریان مصاحبه‌ای که امروز با وب‌سایت خبری Game Informer داشته ادعا کرده است که بازی آیندشان آن‌قدر متنوع است که به‌این‌راحتی‌ها تکراری نمی‌شود، او همچنین با اعتمادبه‌نفس تمام می‌گوید که اگر کسی از It Takes Two خسته شد باکمال میل 1000 دلار ناقابل به او پرداخت می‌کند!

«یکی از چیزهایی که می‌توانم غیرممکن بودن آن را ضمانت کنم، خسته‌کننده بودن It Takes Two هست. می‌توانید این حرف مرا سرتیتر خبرتان کنید، من باکمال میل هزار دلار به فردی که بگوید “من از این بازی خسته شده‌ام و دیگر چیز جدیدی برایم ندارد” پرداخت می‌کنم و ضمانت می‌کنم که به هرکسی که از بازی خسته شود این مبلغ را پرداخت کنم، البته باید باصداقت تمام این حرف را بزنند.»

این ادعای جوزف فارس در نوع خود بسیار جالب است و به نظر دروغ هم نمی‌آید، گذشته از این جوزف قبلاً هم با ساخت بازی‌هایی مثل Brothers: A Tale of Two و A Way Out توانایی خود را ثابت کرده و انتظارات طرفداران را از بازی جدید تیم سازنده، یعنی It Takes Two حسابی بالابرده است.

بازی It Takes Two توسط استودیوی Hazelight و تیم ‌انتشار بازی‌های مستقل EA Originals، قرار است در تاریخ 6 فروردین‌ماه 1400 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    طاها اسمی

    مهمان

    من از این بازی خسته شدم چجوری 1000 دلارو بگیرم؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آراز آزادی در پاسخ به طاها اسمی

      مهمان

      هنوز نیامده تو ایران بعد کرک هم نشده چجوری بازیک کردی وقتی هنوز معرفی نشده تو اسفند ماه