دانلود بازی TramSim Vienna برای PC
دانلود بازی TramSim Vienna برای PC پارسی گیم

دانلود بازی TramSim Vienna برای PC

پارسی گیم 9 دی 1400 بدون دیدگاه
1,564 بازدید

دانلود بازی TramSim Vienna برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز امروزه به‌قدری گسترده و متنوع شده‌اند که هوش را از سر خواهند برد. این عناوین می‌توانند تجربیات متعدد و متنوعی را در قالب دنیای مجازی به خوردمان دهند که هر کدام به شیوه‌ای منحصربه‌فرد لذت‌بخش و سرگرم‌کننده هستند. اگر بخواهید خلبان هواپیما شوید، زیردریایی کنترل کنید و یا مدیریت یک مزرعه کشاورزی را در دست بگیرید، برای هر کدام از این فعالیت‌ها بازی مخصوصی ساخته شده است. بازی TramSim Vienna از استودیو ViewApp عنوانی سرگرم‌کننده و جذاب در سبک شبیه‌ساز بوده که کنترل قطارهای درون‌شهری کوچک را بر عهده شما قرار می‌دهد و با گرافیک بی‌نظیرش، لحظات سرگرم‌کننده و جذابی را برای شما رقم خواهد زد.

سازندگان بازی تمرکز بسیار بالایی بر روی بخش گرافیکی و جلوه‌های بصری بازی گذاشته‌اند و نتیجه آن به‌شدت دل‌نشین شده است. تصاویر و جزییات موجود در بازی بسیار واقع‌گرایانه بوده و در برخی قسمت‌ها شاید تفاوت چندانی با تصاویر دنیای واقعی نداشته باشد. تمامی عناصر گرافیکی اعم از نورپردازی، جزییات قطارها و شهر، انیمیشن انسان‌ها و سایه‌ها با دقتی بالا پیاده‌سازی شده‌اند تا تجربه شما از این عنوان شبیه‌ساز، لذت‌بخش‌تر باشد.

گیم پلی بازی به کنترل و هدایت این قطارهای کوچک درون‌شهری خلاصه می‌شود که برای شروع کار می‌توانید از درجه سختی آسان استفاده کنید که بازی بیشتر موارد و جزییات را به‌طور خودکار انجام داده و تجربه آسانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تدریج با پیشروی در بازی و کسب مهارت، می‌توانید درجه سختی را افزایش داده تا تجربه‌ای حقیقی از شبیه‌ساز را به خورد خود دهید. شهر موجود در بازی Vienna نام داشته که یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای جهان است و مملو از نقاط تاریخی جذاب و توریستی بوده و مردم زیادی در آن گشت‌وگذار می‌کنند. 3 مدل قطار مختلف با سرعت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای هدایت کردن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

وسعت بالای شهر، آزادی عمل زیاد و سبک جهان باز بازی به شما اجازه می‌دهد ساعات طولانی را در محیط بازی سرگرم باشید و با رساندن مسافران به نقاط مختلف، هم از شبیه‌سازی لذت برده و هم نکاتی آموزنده از این قطارهای درون‌شهری بیاموزید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Train Sim World 2 و Euro Truck Simulator 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی TramSim Vienna با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10 (64-bit)
Processor: from 2.6 GHz, 4 cores
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or AMD Radeon RX 550, each with 4 GB VRAM or better
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: Internet connection required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10 (64-bit)
Processor: from 3,6 GHz, 6 cores
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060 SUPER or AMD Radeon RX 5700, each with 8 GB VRAM GDDR6 or better
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: The system requirements mentioned here cannot cover all systems and configurations, so that in individual cases there may be compatibility problems that prevent or impact the game’s runnability or performance.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Pure photorealism, highly realistic graphics and highly detailed buildings let you dive into the virtual city as if you were right there! In addition, highly realistic controls and many functions and details just as they exist in reality round off the simulation experience perfectly.
Driving a tram is not complicated! You can start with the beginner mode and activate controls for advanced & professional users. Steer with great precision through the traffic and get your passengers to their destination. All of this with incredible graphics and great fun!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.0 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.