علی رحمانیان

اطلاعات جدید از Life Is Strange 3: قدرت شخصیت اصلی و شهر بازی

علی رحمانیان 27 اسفند 1399 بدون دیدگاه
587 بازدید

Life is Strange یک فرنچایز داستان محور است که تابه‌حال دو نسخه‌ی اصلی و یک نسخه‌ی اسپین آف از آن توسط استودیوی خوش‌ذوق Dontnod Entertainment ساخته‌شده، بازی‌های این مجموعه داستان کاراکترهای جوانی را روایت می‌کند که به‌صورت ناگهانی و غیرمنتظره، به یک قدرت فرا طبیعی می‌رسند. نسخه‌ی سوم این عنوان هم معرفی‌شده و قرار است تریلری از آن فردا در تاریخ 28 اسفندماه منتشر شود. طبق اطلاعات غیررسمی که به‌دستمان رسیده، می‌دانیم که در این بازی با یک شخصیت اصلی جدید طرف هستیم و همچنین نام بازی Life is Strange: True Colors معرفی‌شده است، حال اخیراً شایعات جدیدی از این عنوان به گوش می‌خورد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

چندی پیش یکی از نشر کنندگان اطلاعات در سایت ResetEra بانام کاربری Meelow، اطلاعات جدیدی را از بازی آینده‌ی Life Is Strange به اشتراک گذاشت. برخی از این اطلاعات روی همان شایعات قبلی تأکیددارند، به‌عنوان‌مثال شخصیت اصلی بازی دختر جوانی به نام Alex است که توانایی خواندن ذهن افراد را دارد. حالا طبق جزئیات جدید منتشرشده، داستان بازی در شهر Midwestern جریان دارد که شباهت زیادی به محیط نسخه‌ی اول دارد و اینکه الکس یک شخصیت دو رگه‌ی آسیایی-آمریکایی و ازلحاظ جنسی Bisexual است، بر همین اساس شما در بازی با دو خط داستانی عاشقانه روبرو می‌شوید که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در بخشی از این اطلاعات اشاره‌شده است که الکس از قدرتی به نام Dementia استفاده می‌کند تا اطلاعات موردنیازش را از ذهن کاراکترها بیرون بکشد.

همان‌طور که گفته شد اطلاعات مذکور در حد شایعه هستند ولی با خیلی از اطلاعاتی که از قبل می‌دانیم، هم‌خوانی دارند. بااین‌حال باید تا نمایش فردای Life Is Strange 3 صبر کنیم تا از صحت این شایعات مطمئن شویم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.