دانلود بازی Twin Mirror برای PC
دانلود بازی Twin Mirror برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Twin Mirror برای PC

پارسی گیم 12 آذر 1399 7 دیدگاه
10,144 بازدید

دانلود بازی Twin Mirror برای کامپیوتر

برای همه ما پیش‌آمده که وقتی کاری نادرست را انجام می‌دهیم، یا بین دو گزینه مختلف یکی را انتخاب می‌کنیم، حسی درونی به شما بازخوردی را منتقل می‌کند که چرا آن کار نادرست را انجام دادی یا چرا گزینه دیگری را انتخاب نکردی. می‌توان گفت این صدایی که ما می‌شنویم، نفس انسان است و کسی جز خود شما نمی‌تواند حرف‌های شخصیت دوم را بشنود. گاهی پندها یا حرف‌های این کاراکتر دوم بدن بسیار کارساز بوده ولی در برخی موارد و یا بیشتر وقت‌ها می‌تواند انسان را به چاه بیندازد. توسعه‌دهندگان استودیو Dontnod بازی جدید خود را با داستانی طراحی کرده‌اند که به‌واسطه آن می‌توانید تجربه‌ای خاص و متفاوت از نفس انسانی را تجربه کنید. Twin Mirror محصولی جذاب برای علاقه‌مندان به داستان‌های ماجراجویی است که از دید سوم شخص می‌توان تجربه‌ای منحصربه‌فرد را کسب کرد.

داستان بازی روایتگر زندگی روزنامه‌نگاری به نام سم هیگز (Sam Higgs) است که پس از دو سال دوری از زادگاه خود، اکنون به آنجا بازگشته است. ویرجینیای غربی، باسوود همان مکانی است که گیم پلی بازی با ماجراهای مختلف قصد دارد بازیکنان را به چالش کشیده و سرگرم کند. طراحان استودیو سازنده که در کارنامه خود بازی‌های مختلفی از جمله Life is Strange را دارند، بی شک برای ساخت چنین بازی ماجراجویی موارد بسیاری را یاد گرفته و در دل داستان استفاده کرده‌اند. Dontnod در بیان داستان‌های عمیق و شخصیت محور با آن بازی‌هایی که توسعه داده، موفقیت زیادی کسب نموده و Twin Mirror نتیجه بارز این موفقیت است.

می‌توان گفت بیشتر هیجان بازی در بخش مقابل، جایی میان خاطرات سم که از سوی توسعه دهندگان به کاخ ذهن معروف شده، رخ می‌دهد. بی شک هر آنچه در این شهر می‌بیند برای او خاطراتی تلخ‌وشیرین را زنده می‌کند. سم که برای مراسم خاک‌سپاری بهترین دوست خود یعنی، نیک به باسوود بازگشته، با نگاهی به یک نقطه، بازی سریع شما را به قدیم، جایی که سم چمدان‌های خود را آماده رفتن کرده است، خواهد برد. قبل از آنکه سم از شهر خارج شود، از آنا خواستگاری می‌کند که این کار به‌خوبی پیش نرفته و در پس آن سال‌ها درگیری و مداخله را شاهد خواهیم بود. می‌توان گفت این صحنه اولین رویارویی بازیکن با ویژگی و قابلیت‌های ذهن است.

این نمایش که در ذهن و تخیل سم شکل‌گرفته، اجازه می‌دهد که گهگاه شما به آن وارد شوید، جایی که سم می‌تواند در میان خاطرات خود گشتی بزند، با خودش صحبت کند و به‌طورکلی از دنیایی که برای مقابله با آن تلاش می‌کند، لذت ببرد. پس از وارد شدن سم به کافه معروف شهر، شاهد بگو مگوهایی بین او و دیگر شخصیت‌های بازی هستیم. بسیاری از مردم محلی نسبت به مقاله‌ای که وی منجر به بسته شدن معدن محلی شد، از سم عصبانی هستند. به نظر می‌رسد بسیاری از افراد واقعاً سم را دوست ندارند و از گفتن هر ناسزایی به او ترسی ندارند. به نظر می‌رسد این احساس کاملاً متقابل است. جریان اصلی زمانی آغاز می‌شود که شما از کافه به محل استراحت خود رفته و وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید با پیراهن خونی روبه‌رو خواهید شد که به نظر شب قبل آن را به تن داشته‌اید اما چرا آن لباس خونی است؟ شب قبل چه رخ‌داده؟ اینجاست که وارد خاطرات و ذهن سم خواهید شد و باید برای یافتن حقیقت ماجرایی عجیب را پشت سر بگذارید که در آن هر چیزی رخ می‌دهد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و کارآگاهی هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون The Signifier و Tell Me Why را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Twin Mirror با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or above (64-bit Operating System Required)
Processor: Intel Core i3 2100 or AMD Phenom X4 945
Memory: 4 Gb of RAM
Graphics: AMD Radeon HD7790 or Nvidia GeForce GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 30 Gb of free space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3 6100 or AMD Athlon X4 845
Memory: 8 Gb of RAM
Graphics: AMD Radeon RX560 4GB or Nvidia GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 30 Gb of free space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sam, a 33-year old man recovering from a recent break-up, returns to his hometown Basswood, West Virginia, for the funeral of his best friend. Understandably depressed and bitter, he feels completely out of sorts and out of place… But when he wakes up in his hotel room with a bloody shirt and no memory of his whereabouts the previous night, he embarks on a twisted investigation to find the truth.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    Hanie

    مهمان

    سلام من CODEX رو‌ دانلود کردم و بازیو نصب کردم ولی شروع بازی enter رو‌ میزنم از بازی خارج میشه مشکلش چیه؟ چجوری میشه حلش کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hanie

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را به صورت Run As Administrator اجرا کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید
      انتی ویروس یا ویندوز دیفندر را غیرفعال و بازی را کرک کنید
      پیش نیازهای بازی را نصب کنید

  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام نسخه FitGirl هم هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کریمی

    مهمان

    سلام
    وقتی لینک ها رو میزنیم میزنه not found

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کریمی

      مدیر سایت

      سلام
      مشکل حل شد

  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    بازی کرک شده ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پیمان

      مدیر سایت

      بله