دانلود بازی Vampyr برای PS4
دانلود بازی Vampyr برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Vampyr برای PS4

پارسی گیم 16 خرداد 1397 2 دیدگاه
8,550 بازدید

دانلود بازی Vampyr برای پلی استیشن 4

بیماری در کشور بریتانیای کبیر در سال 1918 بیداد می‌کند، در همین اوضاع نابسامان شهر، خون‌آشامان در سایه‌های شهر پرسه می‌زنند و دنبال طعمه می‌گردند. جاناتان راید یک جراح و پزشک انگلیسی است که پس از مداوای بیماران خود دارد به خانه برمی‌گردد که مورد حملهٔ خون آشامی قرار می‌گیرد. حال او نیز یک خون‌آشام شده است! و باید بااحساس تشنگی خود به خون تازه غلبه کند.

شما در نقش دکتر جاناتان باید به دنبال سرنخ‌های برگردید تا بتوانید خون تازه برای خود پیدا کنید. هر یک از ساکنین لندن مأموریت‌های تازه‌ای برای شما خواهند داشت. شما به‌عنوان یک دکتر قسم‌خورده‌اید تا جان مردم را نجات دهید، ولی این احساس نیاز به خون شما را سردرگم کرده است. یک خون‌آشام تنها راه زنده ماندن گرفتن جان دیگران است. چهار پایان اصلی در بازی وجود دارد، اگر شما در طول بازی کسی را نکشید یکی از چهار پایان را به دست خواهید آورد.

بازی Vampyr در سبک نقش‌آفرینی و اکشن توسط شرکت فرانسوی Dontnod Entertainment ساخته و در ژوئن 2018 توسط شرکت Focus Home Interactive برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، Xbox one و ویندوز دسکتاپ منتشر شد. دنیای بازی در سبک جهان نیمه‌باز (Semi-Open World) طراحی‌شده است. شما می‌توانید تمامی لندن را جستجو کنید. بازی به شما یک قطب‌نما برای جهت‌یابی خواهد داد.

راهنمای قدم به قدم بازی Vampyre

راهنمای قدم به قدم بازی Vampyre

بازی Vampyre توسط استدیو Dontnod Entertainment ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Vampyre با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Vampyre

دکتر جاناتان، کسی که شما نقش او را دارید، به دنبال راه حلی برای مبارزه با آنفولانزای اسپانیای است که به انگلیس رسیده . شما باید تمامی مدارک را بررسی کنید تا راه حلی برای بیماری پیدا کنید، در عین حال با تشنگی خود برای خون مقابله کنید. برای پیدا کردن قربانی مناسب، احتیاجی به کشت و کشتار نیست، شما با محاوره و گفتگو قربانیان خود را انتخاب خواهید کرد.

در بازی می‌توانید از سلاح‌های سرد و دوربرد نیز برای دشمنان خود استفاده کنید. از اره گرفته تا کلت کمری. در بازی خون آشامان دیگری وجود دارند مانند اسکالس و آیکون… جاناتان می‌تواند به راحتی قابلیت دیگر خون‌آشام‌ها را به دست آورد.

گرافیک و طراحی بازی فضای تیره و تاریک لندن را به‌خوبی نشان خواهد داد. موسیقی متن بازی توسط اولیور دیریویر ساخته‌شده است و سازه‌های مختلفی از پیانو گرفته تا فلوت در قطعه‌های بازی Vampyr شنیده می‌شوند.

شما کدام مسیر را انتخاب خواهید کرد؟ موفق می‌شوید بدون کشتن انسانی، زندگی خود را نیز ادامه دهید؟ یا سرنوشت مردم را نادیده خواهید گرفت و تبدیل به یک خون‌آشام خون‌ریز خواهید شد؟

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 13.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    اپدیت 1.8 ریجن 1 رو بزارید لطفا

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      دبیر محتوا

      سلام
      آخرین آپدیتی که برای ریجن 1 منتشر شده، 1.07 می باشد.