Life-is-Strange-Remastered-Collection
یحیی رحیمی

زمان انتشار ریمستر بازی Life is Strange اعلام شد

یحیی رحیمی 3 مهر 1400 بدون دیدگاه
509 بازدید

شرکت Square Enix چند ماه پیش از ریمستر بازی Life is Strange در کنار بازی Life is Strange True Colors رونمایی کرد که قرار است در قالب یک کلکسیون از نسخه‌های اولیه مجموعه منتشر شود. اگرچه بازی True Colors منتشر شد، اما زمان انتشار ریمستر شماره‌های اولیه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. خوشبختانه استودیو Deck Nine پنجره‌ی زمانی انتشار بازی را اعلام کرده است.

بازی Life is Strange Remastered Collection شامل ریمستر نسخه اول به همراه ریمستر بازی Before the Storm است که سفری خاطره‌انگیز به خلیج آرکادیا خواهد بود. از جمله ویژگی‌های بازی باید به بهبود کیفیت بصری شخصیت‌ها و محیط اشاره کرد و همچنین انیمیشن‌های صورت نیز آپدیت شده‌اند تا بازی بتواند رضایت طرفداران را جلب کند.

استودیو نه‌تنها بازی را از لحاظ بصری آپدیت کرده، بلکه روند و معماها نیز آپدیت کرده و شاهد یک بازی روان‌تر خواهیم بود. به لطف آپگرید موتور بازی، نورپردازی با استانداردهای روز مطابقت پیدا کرده و به طور کل، خود را آماده‌ی یک تجربه‌ی بصری کاملاً متفاوت کنید. تمامی محتوای الحاقی و آیتم‌های منتشر شده برای بازی نیز در این کلکسیون قرار دارد و یک اثر کامل را تجربه خواهید کرد. خوشبختانه موسیقی‌های دل‌نشین بازی نیز لایسنس شده‌اند که کاملاً حس و حال بازی را تغییر خواهند داد.

بازی Life is Strange هنگام انتشار، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و پس از انتشار یک نسخه فرعی به نام Before the Storm با فرمت اولیه، دنباله بازی از راه رسید که روند را اندکی تغییر داد و زندگی دشوار دو نوجوان پسر را روایت کرد. این Life is Strange True Colors بود که بار دیگر به فرمول اولیه بازگشت و توانست اثری باکیفیت و داستانی جذاب ارائه دهد و از هر لحاظ رضایت‌بخش بود.

ریمستر بازی Life is Strange

پس از انتشار موفق سومین شماره بازی، وقت انتشار ریمستر Life is Strange رسیده و بر اساس گفته‌ی شرکت اسکوئر انیکس، اوایل سال 2022‌ به عنوان پنجره‌ی زمانی انتشار در نظر گرفته شده است. اگر از جمله افرادی هستید که شماره اول را تجربه نکرده‌اید و از گرافیک قدیمی آن نیز رضایت ندارید، دیگر بهانه‌ای برای تجربه بازی نخواهید داشت. منتشر انتشار Life is Strange Remastered Collection در روز اول فوریه 2022 برابر با 12 بهمن 1400 برای پلی استیشن، ایکس باکس، ویندوز و نینتندو سوییچ باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.