STALKER-2
علی رحمانیان

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 پایان‌بندی چندگانه خواهد داشت

علی رحمانیان 20 اسفند 1399 1 دیدگاه
412 بازدید

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ترسناک محسوب می‌شود که بعد از معرفی آن در سال 2018، عده‌ی زیادی را عاشق و مجذوب خود کرده است. استودیوی GSG Game World در طول این مدت اطلاعات و تصاویر زیادی از این بازی منتشر کرده است که همه وعده‌ی یک اثر بسیار باارزش را به طرفداران می‌دهند؛ ازجمله‌ی این اطلاعات می‌توانیم به تمرکز تیم سازنده روی خلق اتمسفری سنگین و گیرا و همچنین وجود ترکیبی از مکانیک‌های تیراندازی، ترس و واقع‌گرایی بالا در بازی اشاره کرد، همه‌ی این موارد را در کنار دنیای بزرگ و جهان باز این عنوان قرار دهید تا به عظمت آن پی ببرید.

یکی دیگر از چیزهایی که سازندگان روی آن تأکید زیادی دارند، وجود خط داستانی انعطاف‌پذیر است که مسیر آن بسته به تصمیمات بازیکنان تغییر می‌کند و درنتیجه منجر به رقم خوردن پایان‌های متفاوتی خواهد شد، حال سؤال این است که این‌گونه تصمیم‌ها تا چه حد در روند بازی تأثیر گذارند؟ Zakhar Bocharov، مدیر روابط عمومی استودیوی GSG Game World در جریان مصاحبه‌ای در یک پادکست روسی بیان کرده است که روایت داستان S.T.A.L.K.E.R. 2 به‌صورت خطی دنبال نمی‌شود و «تعداد بسیار زیادی انتخاب و پایان‌بندی‌های متفاوت» خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که از قبل می‌دانیم، این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در حال ساخت بوده و تمرکز زیادی بر روی جلوه‌های بصری قرار داده است. بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC در دست توسعه قرار دارد و برای انتشار در سال 2021 تنظیم‌شده است، ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص نیست.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    shahin

    مهمان

    تا جایی یادم میاد نسخه های قدیمیشم چند تا پایان مختلف داشتن
    ناموسا بازی سنگینی بود

    پاسخ دهید