بازی STALKER 2
مهدی ملکی

بازی STALKER 2 تنها برای PC و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد

مهدی ملکی 14 دی 1399 بدون دیدگاه
612 بازدید

از سال 2010 که ساخت بازی STALKER 2 تایید شد، بسیاری از طرفداران مورد انتظارترین بازی خود را انتخاب کردند و تاکنون حدود 10 سال را منتظر مانده‌اند. آثار پیشین از جمله بازی‌هایی محسوب می‌شوند که در نسل هفتم گرد و خاک زیادی به پا کردند و ناگهان با شروع نسل هشتم محو شدند. با این حال به نظر می‌رسد طرفداران اثر مذکور اگر خانواده پلی استیشن را انتخاب کرده‌اند، باز هم باید منتظر باشند.

استودیو GSC Game World به تازگی روی حساب رسمی توییتر خود تایید کرده است که بازی اول شخص دنیای‌باز و ترسناک آن‌ها در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت خواهد بود و تنها برای PC و ایکس باکس سری X عرضه خواهد شد. همچنین تایید شده است که بازی یاد شده از روز اول روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس هم حضور خواهد یافت؛ با این حال هیچ اشاره‌ای به نسخه ایکس باکس وان نشده است و بنابراین احتمال می‌رود که STALKER 2 تنها برای نسل بعدی منتشر شود.

این مجموعه شامل سه نسخه پیشین است که مدت کوتاهی پس از عرضه تبدیل به آثار کالت شدند و بسیاری از بازی‌های آخرالزمانی دیگر، المان‌ها و جو خود را از آن‌ها الهام گرفتند. بازی یاد شده دنباله مستقیم نسخه Shadow of Chernobyl محسوب می‌شود که چندین پایان مختلف را شامل می‌شد. سازندگان بازی اشاره کرده‌اند که دنیای آزاد این اثر جدید همانند عناوین امروزی، وسعت قابل قبولی را ارائه خواهد داد و انتظارات را برآورده خواهد کرد.

مجموعه بازی Metro یکی از نزدیک‌ترین اقتباس‌ها از این بازی است که بسیاری از ناشران را پیش از عقد قرارداد همکاری منصرف می‌کرد. بنابراین گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد که مایکروسافت برای به‌دست آوردن انحصار این اثر، مبالغ زیادی را صرف کرده که هنوز توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده است. اگر همه زمینه‌های موجود را فراموش کنیم، مایکروسافت حداقل از لحاظ ارائه یک گرافیک خیره‌کننده به خوبی می‌تواند قدرت سخت‌افزار جدید خود را نمایش دهد.

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.