Hitman 3
مهدی ملکی

بازی Hitman 3 هزینه‌های ساخت خود را جبران کرده و وارد مرحله سوددهی شده است

مهدی ملکی 9 بهمن 1399 بدون دیدگاه
953 بازدید

اکنون نزدیک به یک هفته از انتشار بازی Hitman 3 آخرین ساخته استودیو IO Interative می‌گذرد. این اثر در گزارشی که مدتی پیش به اطلاعتان رساندیم، به سرعت در صدر فهرست پرفروش‌ترین عناوین هفتگی بریتانیا ظاهر شد. حال مدیر عامل اجرای این استودیو به صراحت تایید کرده که فروش حال حاضر بازی تمام هزینه‌های ساخت آن را جبران کرده، و استودیو را به مرحله سوددهی رسانده است.

این موفقیت زمانی برجسته‌تر می‌شود که شما متوجه مستقل بودن استودیو شوید. در حقیقت نسخه اول سه‌گانه جدید توسط اسکوئر انیکس منتشر و بعداً انتشار نسخه دوم به Interactive Entertainment سپرده شد. با این حال استودیو در نسخه سوم به استقلال رسید و اکنون با محصولی سودده مواجه هستیم که احتمالاً تا سال‌های آینده، کمک بسیاری را روانه استودیو و پروژه‌های بعدی آن کند.

Hitman 3در حالی که اکنون سه‌گانه World of Assassination به پایان راه خود رسیده است، بهترین موقعیتی به شمار می‌رود که IO Interative تمام سرمایه و تمرکز خود را روی Project 007 معطوف کند. این اثر با الهام از سری سینمایی جیمز باند خلق خواهد شد و با این حال ما مدتی پیش متوجه شدیم که داستان و شخصیتی کاملاً اورجینال را ارائه خواهد کرد. پلتفرم‌های مقصد این بازی هنوز مشخص نشده است ولی احتمالاً شاهد عرضه آن روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های و سرویس‌های نسل نهم باشیم.

بازی Hitman 3 هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S، رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. کاربران سوییچ از سرویس‌های ابری جهت اجرای آن بهره می‌برند و سخت‌افزار کنسول قادر به اجرای آن نیست.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.