Hitman 3
مهدی ملکی

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته جاری کشور انگلستان منتشر شد؛ Hitman 3 در صدر

مهدی ملکی 7 بهمن 1399 بدون دیدگاه
526 بازدید

بازی Hitman 3 افزون بر دریافت نمرات مناسب، فروش خوبی را نیز تجربه می‌کند و مدتی پیش گزارش شد که رکورد بهترین عرضه تمام مجموعه را به نام خودش ثبت کرده است. حال طی گزارش‌های جدیدتر مشخص شده است که کاربران بازی‌های ویدیویی کشور انگلستان هم به آن علاقه خاصی دارند و فروش آن نسبت به نسخه‌های پیشین کاملاً استوارتر است.

طبق گزارش وب‌سایت Games Industry، بازی یاد شده با 17 درصد فروش بیشتر از Hitman 2 که در سال 2018 میلادی عرضه شد، به موفقیت قابل توجهی رسیده است. از این مقدار حدود 49 درصد مربوط به نسخه کنسول پلی اسیتشن 5، 25 درصد مربوط به پلی اسیتشن 4 و البته 27 درصد مربوط به ایکس باکس وان بوده است.

بنابراین می‌توان اشاره کرد که بازی مذکور سرانجام اثر بی‌رقیب Animal Crossing: new Horizons را از صدر به پایین کشیده و خودش جایگزین رتبه یک پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی کشور انگلستان شده است. از آن سو عنوان دیگر شرکت نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe با فروش خوبش در رده دوم قرار دارد و اثر انحصاری شرکت سونی یعنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales با افزایش فروش 161 درصدی نسبت به هفته پیش، اکنون در ربته چهار قرار گرفته است. در ادامه شما می‌توانید فهرست کامل این بازی‌ها را به طور کامل مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته جاری کشور انگلستان

  1. Hitman 3
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. Mario Kart 8 Deluxe
  4. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  5. Call of Duty: Black Ops Cold War
  6. Grand Theft Auto 5
  7. Ring Fit Adventure
  8. Just Dance 2021
  9. Minecraft (Switch)
  10. FIFA 21

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.