Hitman 3
علی رحمانیان

سازندگان Hitman: مأمور 47 نیاز به استراحت دارد اما داستان او هنوز تمام نشده است

علی رحمانیان 28 فروردین 1400 بدون دیدگاه
369 بازدید

استودیو IO Interactive چندی پیش با انتشار آخرین نسخه از سه‌گانه‌ی Hitman، بعد از حدود 5 سال مهر اختتامیه‌ای بر داستان قاتل حرفه‌ای و محبوب بازیکنان، یعنی مأمور 47 زد. همه می‌دانیم که هیتمن یکی از فرنچایز‌های بزرگ و باسابقه‌ی دنیای بازی‌های ویدئویی است که همیشه اسم آن با استودیو IO Interactive پیوند خورده، اما سؤال اصلی این است که آینده‌ی این سری چگونه خواهد بود و آیا نسخه‌ی جدیدی از آن ساخته می‌شود یا خیر. Hakan Abrak، رئیس شرکت IO Interactive در ادامه به این سؤال پاسخ می‌دهد.

Hakan Abrak در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی GamesIndustry، می‌گوید که Hitman بعد از تمام شدن سه‌گانه‌ی World of Assassination به استراحت نیاز دارد ولی این بدین معنا نیست که ساخت بازی‌های مجموعه‌ی آن تمام‌شده باشد. او بیان می‌کند که ایده‌های مختلفی برای پیشبرد داستان مأمور 47 دارد و بازی بعدی ممکن است کمی متفاوت از انتظارات طرفداران باشد.

hakan abrakبعد از سه‌گانه‌ی هیتمن، باید بگوییم که مأمور 47 به کمی استراحت نیاز دارد. ولی این بدین معنا نیست که دیگر اتفاقی در دنیای World of Assassination نخواهد افتاد. ما ایده‌های خیلی هیجان‌انگیزی داریم که در حال کار بر روی آن‌ها هستیم و برخی از آن‌ها واقعاً جواب خواهند داد. در بازی جدید چیزهایی می‌بینید که کمی متفاوت هستند.

این استودیو چندی پیش اعلام کرد که روی یک بازی جیمز باند جدید تحت عنوان Project 007 کار می‌کند و همچنین شایعه شده که در حال ساخت یک بازی چندنفره‌ی ناشناخته هم هست، پس طرفداران Hitman به نظر کمی باید برای بازی بعدی این سری صبر کنند. در ضمن سه‌گانه‌ی هیتمن هم‌اکنون در دسترس پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S،Nintendo Switch، Google Stadia و PC قرار دارد. قسمت اول بسته‌ی الحاقی Seven Deadly Sins هم منتشرشده و باقیمت 4٫99 دلار قابل خریداری است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.