دانلود بازی Freedom Fighters برای PC
دانلود بازی Freedom Fighters برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Freedom Fighters برای PC

پارسی گیم 22 مهر 1399 4 دیدگاه
16,093 بازدید

دانلود بازی Freedom Fighters برای کامپیوتر

زمانی جدال میان شوروی و آمریکا به تأثیرگذارترین فاکتور روی مسائل ژئوپلیتیکی تبدیل‌شده بود و دنیا در دو بلوک شرق و غرب به جنگی سرد ادامه می‌داد. تابه‌حال بازی‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی از آن دوره ساخته‌شده اما بازی Freedom Fighters که در سال 2003 توسط استودیو IO Interactive منتشر شد، تجربه‌ای متفاوت از یک بازی اکشن سوم شخص در دوره پس از جنگ جهانی دوم ارائه داد. فضای بازی به‌روزهای پس از پیروزی متفقین می‌پردازد و شوروی با غلبه بر قسمت شرق آلمان و جدا کردن آن، حالا به دنبال یک حمله گسترده به ایالات‌متحده است و می‌خواهد غرب را به‌زانو درآورد. باگذشت سال‌ها از انتشار این بازی، هنوز هم مزه همیشگی‌اش را می‌دهد.

داستان بازی از جای شروع می‌شود که شوروی با شکست آلمان نازی، با جلب حمایت دولت‌های کمونیستی سراسر دنیا، تصمیم به حمله به آمریکا گرفته است. اما بازی Freedom Fighters از دید دیگری، این جنگ خیالی را روایت می‌کند و به قلب داستان دو برادر به نام‌های کریس و تروی استون نفوذ می‌کند وزندگی این دو را در جنگ به تصویر می‌کشد. یکی از این دو برادر توسط نیروهای روس دستگیر می‌شود و دیگری برای نجات او، تصمیم به ایجاد گروه مقاومت که متشکل از جنگ‌جویان مختلفی است می‌کند و هدف اصلی آن‌ها هم به بیرون راندن نیروهای شوروی از خاک آمریکا تبدیل می‌شود اما ابتدا لازم است که عزیزترین نزدیکان کریس نجات پیدا کنند و پس‌ازآن، در یک داستان خطی به آزادسازی خاک آمریکا در نبردهای پی‌درپی بپردازد. داستان بازی جنگجویان آزادی بی‌نقص است و بدون آنکه حوصله شمارا به سر ببرد، با ریتم آرام و بعضی‌اوقات تند پیش می‌رود.

گیم پلی بازی Freedom Fighters به‌صورت سوم شخص دنبال می‌شود و شما با کنترل شخصیت کریس استون، جنگ‌های مختلفی را تجربه خواهید کرد. اشغالگران روسی به نیویورک حمله کرده‌اند و تنها منتخبی از سربازان موفق به شکست و بیرون راندن آن‌ها خواهند شد. در این جنگ سخت و نابرابر شرکت کنید و علاوه بر مراحل اصلی، یک سری مأموریت‌های فرعی مانند نابود کردن تجهیزات دشمنان و تخریب خطوط اتصال را پیش ببرید. به‌عنوان رهبر وظیفه کنترل نیروهای تحت هدایت خود را در نبردها دارید و باید به‌درستی، فرمان حمله و عقب‌نشینی صادر کنید و با استفاده از سلاح‌های مختلف، امید روشن نیروهای دشمن را تیره‌وتار کنید. گرافیک این بازی برای اثری که در سال 2003 ساخته‌شده، بسیار مناسب است و انتظار یک گرافیک مدرن را نداشته باشید. در این سبک بازی‌های دیگری مانند Dead Space 3 و Arma 3 را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Freedom Fighters با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Pentium 4 1.5Ghz or Athlon XP Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 100% DirectX 10 compatible video card
DirectX: Version 10
Storage: 800 MB available space
Sound Card: 100% DirectX 10 Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Pentium 4 2.4Ghz or Athlon XP/64-bit equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 100% DirectX 10 compatible video card
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 10 Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

They took your freedom. It’s time to take it back!
Freedom Fighters is an intense third-person action game set in an alternate history New York during the invasion of a foreign superpower. Take on the role of Chris Stone, a hard-working plumber, and rise through the ranks of the resistance to prove yourself as a charismatic leader. Liberate supplies, scavenge weapons and use the ‘recruit and command’ system to grow the resistance and lead up to 12 freedom fighters into strategic conflicts throughout the campaign. Travel across the city and complete interconnected missions where your actions in one level affect the battles in another.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    سهیل

    مهمان

    از 4سالگی تا الان عاشق بازیشم
    خیلی بازی قشنگی بود یادش بخیر❤❤

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پویا

    مهمان

    بازی زیباییه ولی وقتی به پایگاه اول زیر زمین میرسم دوتا جا برا رفتن داره تو لودینگ کرش میکنه و میپره بیرون چرا؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پیمان شهبا

    مهمان

    اره واقعا یادش بخیر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمود

    مهمان

    یادش بخیر.عجب بازی بود

    پاسخ دهید