Star Wars Battlefront 2
مهدی ملکی

رایگان شدن بازی Star Wars Battlefront 2 سرورهای الکترونیک آرتز را خاموش کرد

مهدی ملکی 29 دی 1399 بدون دیدگاه
792 بازدید

فروشگاه اپیک گیمز از زمان شروع فعالیت تاکنون به تدریج به واسطه بازی‌های رایگان خود تبدیل به یک مقصد دائم برای کاربران رایانه‌های شخصی شده است. این سیاست طی شروع سال نو میلادی گذشته چنان قدرتمند پیش رفت که شاهد عرضه 15 بازی کاملاً رایگان بودیم. این شرکت چند روز پیش عنوان Star Wars Battlefront 2 را نیز به طور رایگان عرضه کرد و ظاهراً اکنون سرورهای بازی زیر این فشار عظیم تاب نمی‌آورند.

بازی یاد شده همین حالا هم به طور رایگان قابل دریافت است اما توقع نداشته باشید که با خواندن سطرهای بالا، به آسانی به این عنوان دست یابید. در حقیقت شاید قادر باشید که بخش تک نفره را به آسانی تجربه کنید اما در حال حاضر چنین مهمی در بخش چند نفره در دسترس نیست. کاربرانی که این‌گونه سعی کرده‌اند معمولاً با خطاهای 632, 918 یا 721 مواجه می‌شوند که همه آن‌ها به معنی عدم دسترسی به سرورهای شرکت الکترونیک آرتز است. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای رو توییتر قول داده است که به زودی مشکل را برطرف سازد:

تعداد عظیمی از کاربران طی عرضه بازی رایگان این هفته فروشگاه اپیک گیمز به ما ملحق شده‌اند و ما به زودی سرورهای جدیدی را راه‌اندازی خواهیم کرد تا ورود شما به Star Wars Battlefront 2 را خوشامد بگوییم.

Star Wars Battlefront 2با وجود تمام مشکلات موجود در سرورهای بازی یاد شده، شما می‌توانید کمپین تک نفره را بدون هیچ مشکلی تجربه و به پایان برسانید. البته باید در نظر داشت که حالت تک نفره این اثر چندان مورد لطف کاربران قرار نگرفته است و تنها تجربه آنلاین بازی پیشنهاد می‌شود. به هر حال اکنون بازی رایگان است و شما می‌توانید با دریافت آن، به محض اتصال سرورها به تجربه بخش چند نفره بپردازید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.