Apex-Legends-The-Old-Ways
یحیی رحیمی

تغییرات جدید Apex Legends: چرخش نقشه و حذف Nighttime King’s Canyon

یحیی رحیمی 30 فروردین 1399 بدون دیدگاه
332 بازدید

EA هفته گذشته رویداد The Old Ways بازی Apex Legends را ارایه داد که همراه جوایز اختصاصی و تعدادی از آیتم های تزئینی جدید بود. در این میان یک قابلیت جدید نیز ارایه شد که به بازیکنان اجازه می داد تا برای بازی در حالت دو و سه نفره، بین نقشه های Kings Canyon و Worlds Edge انتخاب کنند.

به نظر می رسد که بسیاری از روند اجرای چنین قابلیتی راضی نبوده اند. امروز اعلام شده است که حالت Nighttime King’s Canyon از بازی حذف شده است و البته تایمر چرخش که اجازه می دهد تا به بازی بعدی منتقل شوید نیز کوتاه تر شده است. قبلا باید به مدت یک ساعت قبل از چرخش نقشه بازی می کردید و حالا این زمان تغییر پیدا کرده است، هر چند که EA مشخص نکرده است که چه بلایی سر این زمان آورده است.

بر اساس نظرات بازیکنان، این تایمر روی بازی تاثیر منفی گذاشته است و همچنین ورود به بازی را نیز برای تعدادی کند کرده است و انجام چالش ها نیز سخت تر از قبل شده است و همین باعث نارضایتی بسیاری شده است. EA در توییت جدید خود دلیل این کار را کشاندن بازیکنان بیشتر به سمت خرید بتل پس عنوان کرده است:

ما امیدواریم که این به بازیکنان فرصتی بدهد تا بتل پس فصل چهارم را امتحان کنند یا اینکه توانایی های خود را در بخش جدید Bloodhound Tower تمرین دهند. به عنوان یک یادآوری باید گفت که بخش Kings Canyon هنوز در حالت Ranked وجود دارد و می توانید بدون معطلی وارد بازی شوید.

رویداد The Old Ways بازی Apex Legends هفته ای است که شروع شده است و تا روز 21 آوریل نیز ادامه خواهد داشت. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تریلر معرفی آن را مشاهده کنید. نظر شمادر این مورد چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.