یحیی رحیمی

جزئیات جدیدی در مورد مقرهای اصلی بازی و دنیای جهان باز Anthem منتشر شد

یحیی رحیمی 22 بهمن 1397 بدون دیدگاه
741 بازدید

چیزی تا انتشار Anthem نمانده است و به همین دلیل توسعه دهندگان بازی در حال برطرف کردن سوال های طرفداران هستند و می خواهند که همه را جذب بازی کنند. به تازگی سه توسعه دهنده و کارگردان های اصلی بازی از توییتر برای پاسخ گویی به سوالات بازیکنان استفاده کرده اند و جزئیات جدیدی را از Anthem در دست داریم.

چند روز پیش بود که توسعه دهندگان بازی جزئیاتی از مقرهای جدید را فاش ساختند و باید بگوییم که بازی هیچ گونه پایان سنتی ندارد و به جای آن یک داستان ادامه دار و بی پایان داریم. بعد از انتشار بازی، طرفداران شاهد محتواهای جنگی جدید خواهند بود و این کار همیشه ادامه خواهد داشت. به نظر می رسد که دنیای بازی محدودیت زمانی داشته باشد و این کاملا یک چالش جدید برای بازیکنان خواهد بود و البته در صورت انجام این چالش ها، پاداش خوبی نیز دریافت خواهید کرد.

جزئیاتی در مورد قلعه ها و مقرهای اصلی بازی نیز منتشر شده است و به نظر می رسد که بیشتر به عنوان فعالیت های گروهی توسعه یافته اند و Anthem به کسی اجازه نخواهد داد که تکی از آن‌ها بهره ببرد. هر چند که می شود مراحل داستانی را به صورت تکی پیش ببرید. جالب است که هر کدام از مراحل اصلی Anthem را می توانید آنلاین و با افراد دیگر نیز بازی کنید.

جزئیاتی در مورد حالت Free Play یا آزاد بازی نیز مشخص شده است و همانطور که می دانید Anthem یک عنوان جهان باز است و در این مورد باید بگوییم که بازیکنان در تیم های 4 نفره قرار خواهند گرفت و البته قرار نیست که تعداد بازیکنان این تیم ها نیز به 16 نفر برسد که پیشتر چنین چیزی اعلام شده بود. هیچ گزینه ای برای داشتن جلسات خصوصی نیز وجود ندارد البته توسعه دهندگان قول اضافه کردن محتواهای جدید را بعد از انتشار داده اند.

از جزئیات فاش شده دیگر می توان گفت که بازی دارای Photo Mode یا تهیه اسکرین شات نیست اما از آن جهت که بسیاری تقاضای آن را کرده اند، قرار است که در آینده اضافه شود. زمان بازگزاری نیز نسبت به نسخه دمو کوتاه تر خواهد بود و سرورها تقویت شده اند. BioWare در حال حاضر روی تعادل اقتصادی بازی تمرکز کرده است و می خواهد که از تعادل لازم برای خرید آیتم های تزئینی و به دست آوردن پول اطمینان حاصل کند.

گفتنی است که Anthem به زودی و در تاریخ 22 فوریه برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.