دانلود بازی Need for Speed Heat برای PS4
دانلود بازی Need for Speed Heat برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Need for Speed Heat برای PS4

پارسی گیم 15 آبان 1398 36 دیدگاه
27,623 بازدید

دانلود بازی Need for Speed Heat برای پلی استیشن 4

نمایشگر روبه‌رو، شروع به شمارش معکوس می‌کند. سه، دو یک و پا را روی پدال گاز می‌کوبم. اتومبیل با شتاب عجیبی شروع به حرکت می‌کند و با سرعتی زیاد از میان دود به پا شده توسط سایش لاستیک‌ها می‌گذرم. در کسری از ثانیه آدرنالین در تمام رگ‌های بدنم تزریق می‌شود و من هیجان را با تمام وجود درک می‌کنم. اتومبیل‌رانی سال‌هاست به یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های زندگی ملول آور و تکراری ما تبدیل‌شده است. لذت سرعت‌بالا و مسابقه دادن با افراد دیگر در وجود تک‌تک ما انسان‌ها وجود دارد اما همه نمی‌توانیم پشت اتومبیل‌های گران‌قیمت بنشینیم و این لذت را تجربه کنیم.بازی‌های ویدیویی دنیای عجیبی برایمان ساخته‌اند و در این میان سری بازی Need for Speed به‌خوبی توانسته‌است عطش سرعت و هیجان را باکیفیت بی‌نظیر خود بپوشاند. حالا استودیو Ghost Games دست‌به‌کار شده است و این بازی Need for Speed Heat است که شمارا به اوج هیجان می‌رساند.

سری بازی Need for Speed با افت‌وخیزهای کمپانی Electronic Arts صدمه زیادی دید و به‌نوعی آخرین نسخه بازی به نام Need for Speed: Rivals دادوهوار بسیاری از طرفداران را درآورد. نیاز به برگشت پایه‌های اصلی این سری به‌شدت حس می‌شد و طرفداران جدال همیشگی میان پلیس و راننده را می‌خواستند. بازی Need for Speed Heat از میان همه این گلایه‌ها طلوع کرده است و درون خودش ساعت‌ها سرگرمی و تغییرات بزرگی را گنجانده است. بازی ما را به شهر Palm City که یک نسخه جذاب‌تر از شهر ساحلی میامی ایالت فلوریدا است می‌برد، آب‌وهوای گرم و ساحلی به زرق‌وبرق شهر افزوده است و این چرخه روز و شب است که المان تکراری شدن را به فرسنگ‌ها دور از بازی پرتاب می کند. لذت مسابقات در دل تاریکی شب و صدای موتور اتومبیل، شمارا به اوج هیجانی که می‌خواستید می‌رساند. از سوی دیگر پلیس‌های لجوج مداوم دنبال شما هستند و شرکت در مسابقات غیرقانونی خون آن‌ها را به جوش خواهد آورد.

Need for Speed Heat تعقیب و گریزی بی‌پایان در خیابان‌های باران‌زده و نم ناک است. بیش از 127 نوع اتومبیل‌های مختلف در نظر گرفته‌شده‌اند و قرار است از فراری تا لامبورگینی را برانید. همچنین اگر با ظاهر واقعی این خودروها حال نمی‌کنید، کافی است سری به گاراژ مجهز بازی بزنید و هر نوع رنگ و طرحی که دوست دارید را روی آن اجرا کنید. جدا از این‌ها یک بخش داستانی نیز برای شما در نظر گرفته است که برای اولین بار می‌توانید جا پای پلیس بگذارید و در تعقیب و گریزها شرکت کنید و خاطیان قانون را با دستان خود به چنگ بیندازید. بازی Need for Speed Heat در سالگرد 25 سالگی این سری مانند ستاره‌ای نو طلوع کرده است و می‌خواهد غصه دل شمارا با هیجان خالص بشوید. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، می‌توانید نگاهی به Forza Horizon 4 نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Need for Speed Heat با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Need for Speed Heat is an upcoming racing video game developed by Ghost Games and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One. It is the twenty-fourth installment in the Need for Speed series and will commemorate the series’ 25th anniversary. The game was revealed with a trailer released on August 14, 2019, followed-up by a gameplay trailer released on August 20, 2019. It is scheduled to be released on November 8, 2019. Need for Speed Heat is a racing game set in an open world environment called Palm City, a fictionalized version of the city of Miami, Florida and its surrounding area. The in-game map features diverse geography, including mountainous areas and open fields.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 26.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.1 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم اگه بازی رو روی ps5 بریزیم و اینترنت هم وصل کنیم دستگاه بن میشه.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohammad

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه اورجینال بازی قرار گرفته و هکی نیست

  • Avatar

    یه بنده خدایی

    مهمان

    سلام من نید فور اسپید رو می‌خوام بخرم تو پی اس فور
    میخواستم بدونم اگه پلاس نگیرم میتونم بازی رو آفلاین اجرا کنم
    من اصلا تو کتم نمیره پلاس بگیرم و بعد از خرید و دانلود میتونم آفلاین بازی کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    erfan

    مهمان

    سلام وقتی من این بازی رو بریزم تو ps4میتونم انلاین بازی کنم یا یا اگه ps4به اینترنت وصل بشه قفل میشه؟!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به erfan

      پشتیبانی

      سلام
      باید بازی را خریداری کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 36 دیدگاه