borderlands
یحیی رحیمی

بازی مجانی این هفته فروشگاه اپیک گیمز: Borderlands: The Handsome Collection

یحیی رحیمی 9 خرداد 1399 بدون دیدگاه
535 بازدید

کمپانی Epic Games از سال 2018 تا به حال فروشگاه اختصاصی خود را برپا کرده است و از آن زمان تا به حال بازی های مجانی زیادی را به صورت هفتگی در اختیار کاربران خود قرار داده است. این چند هفته گذشته برای این فروشگاه بسیار مهم بوده اند و شاهد مجانی شدن بازی GTA V بودیم. حالا می توانید بازی Borderlands: The Handsome Collection را به صورت مجانی دریافت کنید.

کمپانی اپیک گیمز مجانی شدن بازی Borderlands: The Handsome Collection را به صورت رسمی تایید کرده است. از همین الان تا روز 4 ژوئن قادر به دریافت این بازی خواهید بود. تنها کاری که لازم است انجام دهید، مراجعه به فروشگاه، ورود به حساب کاربری و اضافه کردن آن به لیست بازی های دیگر شماست که کار خاصی لازم ندارد.

چند روز پیش شایعه شده بود که این بازی روی فروشگاه مجانی خواهد شد و حالا این شایعه به واقعیت پیوسته است. شایعه توسط تصویری از فروشگاه منتشر شده بود که بازی های بزرگی چون Civilization VI و GTA V را نشان می داد و جالب است که تمامی این بازی ها در طی هفته های گذشته مجانی شده بودند و حالا بازی بردرلندز نیز دیگر عنوان مجانی فروشگاه است.

برای افرادی که قبلا آن را بازی نکرده اند، باید گفت که این کلکسیون شامل بازی Borderlands 2 به همراه The Pre-Sequel است. همچنین تمامی بسته های الحاقی نیز همراه نسخه هستند و اگر می خواهید این فرانچایز را برای اولین بار تجربه کنید، این کلکسیون قطعا شروع بسیار خوبی خواهد بود و به خصوص حالا که می توانید مجانی زیر و بم داستان را طی کنید و لازم به پرداخت هیچ گونه مبلغی ندارید.

از طریق لینک زیر قادر به مراجعه به فروشگاه و دریافت بازی به صورت مجانی خواهید بود. برای دریافت بازی لازم است از ابزار دورزدن تحریم استفاده کنید.

Borderlands: The Handsome Collection

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.