دانلود بک آپ بازی Rumbleverse برای PC
دانلود بک آپ بازی Rumbleverse برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Rumbleverse برای PC

پارسی گیم 1 بهمن 1401 بدون دیدگاه
5,285 بازدید

دانلود بازی Rumbleverse برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Rumbleverse

در فضای بازی‌های مولتی پلیر اشباع شده از آثار بتل‌رویال، عنوان جدیدی وارد رینگ می‌شود و رقابت را شکوفاتر از قبل می‌کند. Rumbleverse که توسط Iron Galaxy توسعه یافته و به دست Epic Games منتشر شده ، یک بازی کامپیوتری رایگان و متمرکز بر نبردهای تن به تن است که توانایی‌های مبارزه شما را در برابر 39 مبارز دیگر آزمایش می‌کند. شما یک محیط گسترده، یک حلقه در حال کوچک شدن که نقشه را با پیشرفت مسابقات محدود می‌کند و غنیمت‌های مفید برای جمع آوری دارید. با این حال، مبارزات سرعتی و مکانیک‌های ظریف Rumbleverse به طور اساسی آن را از سایر بازی‌های ژانر خود متمایز می‌کند.

Rumbleverse یک بازی کارتونی و گاهی اوقات کاملاً مسخره است که 40 بازیکن را به یک شهر جزیره‌ای قرار می‌دهد تا حریفان را با ضرب و شتم از رقابت خارج کنند. مسلماً، سبک بصری این بازی ممکن است برای همه جذاب نباشد. کاراکترهای با تناسب عجیب و غریب و تمرکز بر روی ظاهر خنده دار، شاید خیلی‌ها را از بازی برانند. با این حال، هنگامی که در نزاع قرار می‌گیرید، هنگام برنامه ریزی برای بقا، نقص‌های بصری از بین می‌روند. در Rumbleverse، مبارزات بر همه چیز برتری دارد و بازی به طرز شگفت انگیزی اعتیادآور و سرگرم کننده است. شما می‌توانید این عنوان را برای ساعت‌های متوالی تجربه کنید.

Rumbleverse بازیکنان را مجبور می‌کند تا اختلافات خود را از طریق مشت زنی و دعوای رو در رو که الهام گرفته از ورزش کشتی است حل کنند. حملات و سیستم نبرد بازی به شدت پیچیده و دقیق بوده و در صورت تمرین بسیار، می‌توانید بر روی آن مسلط شوید. سیستم نبرد این عنوان بر اساس اصول اولیه بازی‌های مبارزه‌ای طراحی شده که با قرار گیری در دنیای بتل‌رویال، به شدت خاص و اورجینال ظاهر شده است. همچنین شخصیت‌های مختلف دارای قابلیت‌های متفاوت هستند و با امتحان کردن تک‌تک آن‌ها، می‌توانید مبارز مورد نیاز خود را کشف کنید. تجربه این بازی هیجان انگیز و به شدت اعتیادآور را به تمام گیمرها توصیه می‌کنیم.

Rumbleverse عنوانی در سبک بتل‌رویال و مبارزه‌ای است. این بازی با ترکیب کردن چند سبک محبوب در بازار، موفق شده تا یکی از خاص‌ترین آثار بتل‌رویال تمام دوران را خلق کند. 40 بازیکن وارد نقشه‌ای شده و باید با نبردهای تن به تن، حریفان را از عرصه خارج کرده و در نهایت برنده میدان شوند. اگر به بازی‌های مبارزه‌ای علاقه دارید، Rumbleverse را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outerverse و What Lies in the Multiverse را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rumbleverse برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB or AMD Radeon HD 7790, 2 GB
Storage: 7 GB

سیستم پیشنهادی :

Processor: Intel Core i5-4570 or AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 Ti, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The EXPANDED map introduces Low Key Key Island, your tropical invitation to kick back with a good fight. Prepare for melee in the marina as you swing from signposts and jump from one boat to the next to dodge the deadly seas!
Master new ways to fight by cracking open new magazines to learn new power moves like Jagged Edge!
Every match is a chance to become a champion. Rank up and earn new gear to show off your Rumbler’s unique style! Season 2 is also a time to make new friends with limited-time modes that let you team up with even more Rumblers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.